Трудно ви е да осигурявате качествено обслужване на клиентите чрез кол центъра, тъй като сте затрупани с обаждания от клиенти?
Тогава трябва да внимавате много, тъй като можем да ви помогнем да изправите компанията си на крака.
Знаете ли, че почти 60% от клиентите преминават към друг конкурентен бранд заради лошо клиентско обслужване?
Не се примирявайте с това. Днес разполагаме с технологии и инструменти за автоматизация на повтарящите се ежедневни процеси като софтуер за клиентска поддръжка, софтуер за кол център, т.н.
Какво е автоматизация на кол център?
Автоматизацията на кол центъра включва функции/характеристики, позволяващи на компанията ви ефикасно и ефективно да се справя с обажданията, автоматизирайки повтарящите се ежедневни процеси. Например пренасочването на обажданията предотвратява ненужните прехвърляния, пренасочвайки клиента веднага към най-подходящия отдел за поддръжка. В резултат на това времето за изчакване и разочарованието намаляват, което веднага увеличава удовлетвореността на клиентите.
Какво влияние оказва автоматизацията на кол центъра върху компанията ви?
- Увеличава удовлетвореността на клиентите
- Подобрява работния процес на служителите
- Подобрява клиентския опит
- Намалява разходите за обслужване на клиенти
- Увеличава приходите
Как можете да автоматизирате повтарящите се процеси в кол центъра си?
Разгледайте следните функции за клиентска поддръжка на LiveAgent, които ще ви помогнат да автоматизирате работата на кол центъра си.
Какви функции предлага LiveAgent за автоматизиране на кол център?
Автоматично гласово меню (IVR)
Автоматичното гласово меню или IVR е система за взаимодействие с обаждащите се и в зависимост от отговора на обаждащите се, отговаря с подходящо действие/информация. Създаването на IVR меню може да увеличи удовлетвореността на клиентите и да подобри работата на служителите, тъй като обаждането автоматично се пренасочва към съответния отдел.
Автоматично обратно обаждане
Дългото време на изчакване може да доведе до увеличаване на разочарованието на клиентите. В резултат на това клиентите са склонни да изберат конкурентна компания вместо вашата. Функцията за автоматично обратно обаждане позволява на клиентите да заявят обратно обаждане, когато няма свободни служители за обслужване на клиенти или времето за чакане/линията е заета прекалено дълго. Тази простичка функция за автоматизация на кол центъра може да ви предпази от некачествено обслужване на клиентите и да подобри нивото на поддръжка веднага.
Пренасочване на обаждания
Пренасочването на обаждания е друга функция за автоматизация, която пести време на служителите и клиентите ви. Позволява на клиентите да изберат предпочитан отдел чрез IVR меню. Така, ако търсят отдела за продажби, автоматично ще бъдат пренасочени към компетентния служител.
CRM система
LiveAgent ви позволява да интегрирате CRM или система за управление на взаимоотношенията с клиенти, за да съхранявате цялата информация за клиентите на едно място. Това е чудесно допълнение към кол центровете, тъй като можете автоматично да виждате информацията за клиента в тикета. Не е необходимо да превключвате между отделни платформи, за да търсите информация за клиента. Интеграцията на CRM система автоматизира процеса и спестява на служителите ви време и усилия.
Правила за време
Правилата за време са функция в LiveAgent използвана за различни цели. Позволява ви да автоматизирате определени процеси/действия, задействани за определено време.
Днес е изключително важно следенето на взаимодействията с клиентите по много причини, например с цел събиране на отзиви или продажби/маркетинг. Въпреки това служителите от отдела за обслужване на клиенти получават значителен брой запитвания от клиенти ежедневно. Функцията за правила за време ви позволява да изпращате, например, последващ маркетингов имейл/съобщение в определено време, без да е необходима намесата на служител.
Интеграция на CloudTalk
Мисията на LiveAgent е да комбинира всички необходими платформи в един интерфейс с подобрен работен процес и безупречно обслужване на клиентите. В резултат на това LiveAgent предлагат значителен брой интеграции като инструменти за съвместна работа, инструменти за управление на плащанията, инструменти за обаждане и още. Например интеграцията с CloudTalk ви позволява да подобрите работата на кол центъра чрез автоматично набиране на номерата. Тази функция за автоматизация на кол център помага на екипите за продажби и маркетинг, тъй като те правят голям брой изходящи обаждания ежедневно.
Ако искате да научите повече по темата, прочетете подробната ни статия за интеграция на CloudTalk.
Автоматично разпределение на тикетите
Автоматичното разпределение на тикетите е функция за автоматизация на работните процеси в LiveAgent, позволявайки ви да разпределите запитванията от клиенти въз основа на предпочитанията ви. Функцията ви позволява да зададете предпочитаното от вас оптимално ниво на натоварване с тикети на служителите. По този начин има по-малко грешки, недоразумения и разочарование.
Съвет: Прекаляването с автоматизацията може да има и обратен ефект. Затова ви съветваме да автоматизирате само задачите, свързани с целите на компанията ви.
Не сте чували за LiveAgent?
LiveAgent е софтуер за клиентска поддръжка, позволяващ ви да осигурявате отлично мултиканално обслужване на клиентите си. Софтуерът предлага кол център, система за управление на тикети, клиентски портал, чат на живо, база знания, форум и интеграции със социалните медии. В резултат на това представителите на екипа ви за обслужване на клиенти могат да обработват всички входящи запитвания от един интерфейс.
Какви други полезни функции предлага LiveAgent?
LiveAgentпредлага над 180 функции, включително и тези за автоматизация на кол център. Ако искате да ги прегледате набързо, прочетете следващите статии.
Ready to improve your call center?
LiveAgent is a feature-rich help desk software that tracks customer requests, automates, and creates reports. Try it out for free with our 14-day free trial and save time, costs, and energy with automation.
Настройка на кол център – дизайн и структура
Създайте успешен кол център с нашето ръководство в 10 стъпки! Научете как да проучите, планирате и внедрите технологии, за да направите кол центъра си ефективен и печеливш. Осигурете лесно управление и оптимизирайте процесите с нашите съвети и видео инструкции. Посетете сега!
Открийте как имейл автоматизацията може да трансформира бизнеса ви чрез персонализирани съобщения, увеличаване на клиентската лоялност и ръст на продажбите. Научете как да започнете с имейл автоматизация и да изберете най-подходящия инструмент за вашата компания. Посетете ни и подобрете маркетинговите си стратегии с LiveAgent!