По направени оценки, лошото клиентско обслужване струва на бизнеса повече от $75 билиона годишно. За да останете успешни и печеливши в днешния изключително конкурентен и пренаситен пазар, бизнесите трябва да да вземат сериозно клиентската услуга и да я превърнат в топ приоритет. По- долу ще откриете изключителната колекция от изрази за клиентско обслужване и напътствия от известни бизнес лидери, експерти в индустрията и автори, предоставящи ценни прозрения и вдъхновения за бизнесите, които преобразуват техния подход за обслужване на клиентите.
74 вдъхновяващи изказвания за клиентското обслужване от експерти
Обяснение, какво означава клиентска услуга
Какво е клиентска услуга в днешния свят? Бизнес лидерите считат, че е преминала далеч отвъд простото предлагане на обслужване на клиентите. Това е философия, която трябва да бъде възприета от всеки един в организацията; от топ мениджмънта до служителите на предна линия.
Клиентското обслужване не трябва да е просто отдел. Това трябва да е цяла компания.
Тони Хсие – Изпълнителен директор на Zappos
Клиентското обслужване означава по- бързото и по-лесно получаване на помощ от страна на клиентите, когато се нуждаят от нея.
Стив Бенсън – носител на награда Пулицер редактор карикатурист
Много хора са склонни да кажат много фантастични неща за клиентската услуга, но това е само работна, извън работна, постоянна, никога не спираща, упорита, състрадателен вид дейност.
Кристофър Маккормик – бивш изпълнителен директор на L.L.Bean
В света на интернет клиентската услуга, важно е да се помни, че Вашият конкурент е на разстояние само на един клик на мишката.
Доуг Варнер – Старши вицепрезидент на Vonage
Клиентското обслужване е доброволен акт, който демонстрира желание, ако не да наслада към клиента.
Стийв Къртин – клиент ентусиаст, служител в Marriott International
Това да бъдеш на ниво по отношение на цената и качеството само те вкарва в играта. Услугата печели играта.
Тони Алесандра – предприемач, бизнес автор, водещ лектор в Залата на слвата
Ако не обслужваш клиент, твоята работа е да обслужваш някой който е.
Ян Карлзон – Изпълнителен директор на SAS Group
Най- добрата клиентска услуга е ако клиентът не трябва да Ви се обажда, не трябва да разговаря с Вас. Просто си работи.
Джеф Безос – Изпълнителен директор на Amazon
Запомнете, кой е клиентът
Клиентът е основната причина за съществуването на всеки един бизнес. Без клиенти, няма печалба. В известен смисъл, те наистина са най- ценния актив на всяка една компания. Следните изказвания за клиентската услуга са страхотни начини за напомняне, как бизнесите трябва да се отнасят към клиентите.
Този, който плаща заплатите не е служителят. Служителите единствено работят с парите. Клиентът плаща заплатите.
Хенри Форд – основател на Ford Motor Company
Има само един шеф: Клиентът. И той може да запали всеки един в компанията, от директора надолу, просто като изхарчи своите пари някъде другаде.
Сам Уолтън – основател на Walmart и Sam’s Club
Клиентите са активи, които се нуждаят от грижа и насърчаване.
Джийн Блис – основател и президент на CustomerBliss,както и съосновател на Асоциацията на професионалистите по клиентско преживяване
Най- големият актив на всяка една компания са нейните клиенти, защото без клиенти няма компания.
Майкъл Лебуф- бизнес автор и бивш мениджмънт професор в университет Ню Орлиънс
Правилно отношение към клиентите
Доволните и добре обгрижваните агенти може да са най- добрите посланици на марката. От друга страна, пренебрегваните клиенти могат лесно да разрушат репутацията на марката и да причинят финансова загуба. По- долу изброените изказвания за клиентска услуга ясно показват, защо е от съществено значение да се грижите за клиентите и да се отнасяте правилно към тях.
13. “Правило 1: Клиентът винаги има право. Правило 2: Ако клиентът греши, прочетете отново правило 1.” Стю Леонард – Изпълнителен директор на Stew Leonard’s
14. “Грижете се за клиентите и бизнесът ще се грижи сам за себе си.”Рей Крок – познат за купуването, популяризирането и “основаването” на Макдоналдс
15. “Клиентът ни казва, как да останем в бизнеса, най- добре да го слушаме.”:Памела Нелсън – човек на изкуството
16.”Не се опитвайте да кажете на клиента, какво иска. Ако искате да сте умни, бъдете умни под душа. След това излезте, отидете на работа и обслужете клиента!”Гене Бъклей – Старши директор успех при клиентите на Microsoft
17. “Най- добрите клиенти правят впечатление. Направете същото и те няма да си тръгнат.”SAP Ad
18.”Всеки един клиент, който си тръгва, неуважаван и победен, се равнява десетки хиляди долари, хвърлени на вятъра, в допълнени на първо място към проваленото обещание, което марката е направила. Не можете да видите това, но се случва ежедневно.”Сет Годин – автор и бивш изпълнителен директор на dot com
19. “Ако направите клиент нещастен във физическия свят, той може да каже на други шест човека. Ако направите клиентите нещастни в интернет, той може да каже на 6 000.” Джеф Безос – генерален директор на Amazon
20. “Ако карате Вашите клиенти да се чувстват все едно са аутсайдери, те може да открият конкурент, който ги кара да се чувстват по- добре, при правенето на бизнес с тях.”Шеп Хайкен – CSP, CPAE е CAO (главен работодател) на Shepard Presentations
21. “Клиентите са като зъби. Ако не се грижите за тях, те падат един по един, докато никой не остане.”Джери Фланаган – Ветеран от армията, предприемач, основател и главен изпълнителен директор на марките JDog
Повече изказвания за правилната клиентска услуга:
22. “Клиентите не ги е грижа, колко много знаете, докато не разберат колко ги е е грижа за Вас.” Деймънд Ричардс – експерт клиентска грижа
23.” Отнасяйте се към клиента, все едно вие сте клиента.”Джена Лорейн – специалист по градинарство и експерт в утвърдена компания за градинарство
24. “Вежливото отношение ще превърне клиента в ходеща реклама.” Джеймс Кеш – бизнес академик, член на борда на директорите на няколко кооперации, включително General Electric, Microsoft, The Chubb Corporation, Phase Forward, Inc., Wal-Mart и Veracode
25.”Ако не Вие е грижа, то тогава и Вашите клиенти няма да ги е грижа.”Марлена Бласчук – основател на MotivateUs.com
26. “Отнасяйте се към вашите клиенти все едно Ви притежават, защото наистина е така.”Марк Кюбан – собственик на Националната баскетболна асоциация Dallas Mavericks, съсобственик на 2929 Entertainment и председател на AXS TV
27.” Ако не цените Вашите клиенти, някой друг ще го направи.”Джейсън Лангела Langella
28. “Подхождайте ктм всеки клиент с идеята, че ще му помогнете да разреши своите проблеми или да постигне цел, а не да му предлагате продукт или услуга.” Брайън Трейси – мотивационен публичен оратор и автор за саморазвитие
29.”Ако не се грижите за Вашия клиент, Вашият конкурент ще го направи.”Брайън Трейси – мотивационен публичен оратор и автор за саморазвитие
30. “Няма достатъчна реклама, която може да поправи разрухата, причинена от неумението правилно да се отговори на притеснение на клиент.”Алберт Шиндлер
31. “Отнема месеци да се открие клиент и само секунди да се изгуби.”Винс Ломбарди – изпълнителен директор на националната футболна лига
Предоставяне на отлична клиентска услуга
Изключителното клиентско обслужване е повече от само отговори на клиентски запитвания и разрешаването на техните проблеми. Консуматори са по- претенциозни от всякога, те ценят марки, които са в състояние да им предоставят наистина незабравима услуга. Следователно, те имат желанието да споделят тяхното положително преживяване с другите.
32. “Страхотното клиентско обслужване е критично конкурентно преимущество за бизнеса.” Стив Бенсон – носител на награда Пулицер редакционен карикатурист
33. “Добрата клиентска услуга започва от горе надолу. Ако Вашите ръководни служители не го разбират, дори и най- силно изградените връзки надолу по линията е възможно да се компрометират.”Ричард Бренсон – основател на Virgin group
34. “Колкото по-дълго чакате, толкова по- трудно е да се предостави невероятна клиентска услуга.”Уилям Х. Давидоу – основен партньор на Mohr Davidow Ventures
35. “Страхотната клиентска услуга не означава, че клиентът е винаги прав, означава че клиентът е винаги ценен.” Крис ЛоКурто – ментор лидерство & правене на бизнес
36. “За да се даде реална услуга, трябва да се добави нещо, което не може да бъде купено или измерено с пари, а това са лоялността и почтеността.”Дон Алдън Адамс – президент на библейското дружество “Стражева кула”.
37.”Когато служите по- добре на клиентите, Вашата инвестиция винаги се възвръща.”Кара Парлин – писател, редактор и стратег по съдържанието
38. “Един клиент, за който се грижите добре може да бъде по-добре от вложени 10,000 $ в реклама.”Джим Рон – предприемач, автор и мотивационен оратор
39.”Целта ни като компания е не само да бъде най- добрата, но направо легендарна.”Сам Уолтън – основател на Walmart и Sam’s Club
40.” Винаги си припомняйте старата търговска поговорка: Клиентите помнят услугата много по-дълго, отколкото си спомнят цената. Лорън Фрийдман – агент недвижими имоти
41. “Ключът е когато клиентът си тръгне, мислейки “Уоу, харесва ми да правя бизнес с тях и искам да кажа на другите за моето преживяване.”Шеп Хайкен – CSP, CPAE и CAO ( главен директор по развлеченията) of Shepard Presentations
Изказвания за услуга, отговаряща на нуждите на клиентите и нарастващите очаквания
За да предоставите отлична услуга, бизнесите трябва да са запознати изцяло с очакванията на клиентите и предпочитанията им. Така, познавайки, какво точно отговаря на клиентите, Ви позволява не само да отговорите на техните нужди, но също така да надминете очакванията като положите допълнителни усилия.
42. “Първата стъпка в надминаването на очакванията е да познавате тези очаквания.” Рой Х. Уилямс – автор на бестселъри и маркетинг консултант, познат най- добре със своята трилогия “Съветник за рекламите”
43. “Доближете се по- близко от всякога към Вашите клиенти. Толкова близко, че да им кажете, от какво се нуждаят, преди те самите да го осъзнаят.”Стив Джобс – съосновател и изпълнителен директор на Apple
44.”Колкото повече се ангажирате с клиентите, толкова по-ясни стават нещата и по- лесни за определяне, какво би трябвало да направите.”Джон Ръсел – бивш вицепрезидент на Harley-Davidson
45. “Клиентите не очакват от Вас да сте перфектни. Те очакват от Вас да оправите нещата, когато се объркат.”Доналд Портър – Вицепрезидент на British Airways
46.”Ключът към всичко е да се поставят реалистично очаквания и след това не само да им се отговори, но да бъдат надминати- за предпочитане по неочаквани и полезни начини.”Ричард Бренсън – основател на Virgin group
47. “Знанието, какво Вашите клиенти желаят най- много и какво Вашата компания прави най- добре. Фокусирайте, къде тези две точки се срещат.”Кевин Стиртц – ни клиенти
48.” Преминаването на границите включва това да се накарат клиентите “да се чувстват специални” и да им се помага, дори когато е безсмислено.”Нийл Пател – най- добре продавания автор на New York Times и топ инфлуенсър в уеб пространството според Forbes
49.”По пътя към допълнителните усилия няма задръствания.”Роджър Стаубах – куотърбек за Dallas Cowboys
Разбиране на важността на клиентското преживяване
През последните години, клиентското преживяване се превръща в критичен разграничителен фактор за марките сред всички индустрии. Последователното създаване на страхотно клиентско преживяване насърчава клиентските преживявания, подобрява запазването на клиентите и окуражава положителните референции.
50.”Клиентското преживяване е следващото конкурентно бойно поле.”Джери Грегори – главен информационен директор на Dell
51.”Гледаме на нашите клиенти като поканени на парти гости и ние сме домакините. Нашата работа се състои в това да правим всеки важен аспект от клиентското преживяване малко по- добър.”Джеф Бесос – основател и изпълнителен директор на Amazon
52. “Трябва да започнете с клиентското преживяване и да работите към технологията, а не по обратния начин.”Стив Джобс – съосновател и бивш изпълнителен директор на Apple
53.”Клиентското преживяване не е разход. Управляването на клиентското преживяване насърчава Вашата марка.”Стан Фелпс – опитен архитект в 9 INCH
54.“Ако конструирате страхотно преживяване, клиентите ще кажат един на друг за това. Казаната дума е много мощна.” Джеф Бесос – основател и изпълнителен директор на Amazon
55.”Всеки контакт, който имаме с клиента оказва влияние без значение, дали той ще се върне или не. Трябва да сме страхотни по всяко едно време или ще го изгубим.”Кевин Стиртц – автор на “Повече лоялни клиенти”
56. “Хората ще забравят, какво сте казали. Ще забравят, какво сте направили. Но никога няма да забравят, как сте ги накарали да се чувстват.”Мая Ангелоу – поетеса, певица, писателка на мемоари и активистка за граждански права
57.”Възприятието на клиента е Вашата реалност.”Кейт Забриски – президент на Business Training Works
Изграждане на ориентирана към клиента култура
Възприемането на ориентиран към клиента подход и поставянето на клиентите в основата на всички бизнес решения и операции помага за получаването на солидно преимущество пред конкуренцията. Какво означава за бизнесите да си ориентиран към клиентите? Това е какво експертите в индустрията имат да кажат за ориентацията към клиентите:
58.”В ерата на клиента, ръководните карти не решават, колко ориентирани към клиента са техните компании- клиентите го правят.Кейт Легет – експерт мениджмънт на клиентските връзки и стратегии за клиентски услуги, падежи, сравнителен анализ, ръководство и възвращаемост на инвестициите
59. “Всяка една компания, която иска да поставя клиентите си на първо място….трябва да е в състояние да мисли в дългосрочен план.” Джеф Безос – основател и изпълнителен директор на Amazon
60.“Никога няма да имате отново предимство по отношение на продукт или цена. Те много лесно могат да бъдат дублирани. Но силната култура на клиентското обслужване не може да бъде копирана.” Джери Фритц – собственик на Jerry Fritz Garden Design
61.”Ориентираният към клиента модел не се базира на експертизата в сферата на разработването на продуктите, а по- скоро на дълбоко разбиране, какво всъщност желаят клиентите, кога и как го искат и какво искат да Ви дадат в замяна”.Петер Фадер – маркетинг професор в Wharton School в университета на Пенсилвания
62. “Ако работите само за пари, никога няма да го направите, но ако обичате това, което правите и винаги поставяте клиента на първо място, успехът ще бъде с Вас.” Рей Крок – американски предприемач, познат най- вече за разпространението на МакДоналдс от местна верига в най печелившия и добре познат опериращ франчайз ресторант
Признаване на клиентската обратна връзка
Според експертите, клиентската обратна връзка и оплаквания би трябвало да бъдат възприети и преглеждани като източник на информация, предоставящи полезни прозрения. Така, бизнесът може да използва тези прозрения за да научи къде и как те подобряват техните продукти и услуги. Следователно, оплакващите се клиенти са безценни.
63. “Вашите най- нещастни клиенти са Вашият най- голям източник на учене.” Бил Гейтс – съосновател на Microsoft
64. “Обратна връзка на консуматора продължава да бъде НАЙ-важната движеща сила на бизнеса. Хауърд Шулц – бивш изпълнителен директор на Starbucks
65.”Често клиентите знаят много повече за Вашите продукти, отколкото Вие самите. Използвайте ги като източник на вдъхновение и идеи за разработването на продукти.”Дейвид Дж. Гриер – съсобственик и президент на Robelle
66. “Статистиките предполагат, че когато клиентът се оплаква, собствениците на бизнес и мениджърите би трябвало да се вълнуват от това. Оплакващият се клиент представя огромна възможност за повече бизнес.Зиг Зиглар – автор, търговски представител и мотивационен оператор
67.”Не губете времето на клиентите, като им задавате въпроси, освен ако не сте подготвени да отговорите на това, което казват.”Брус Темкин – ръководител на XM Institute
68.”Помолете Вашите клиенти да бъдат част от решението, не ги разглеждайте като част от проблема.”Алън Вайс – консултант, говорител и автор
Ангажираните служители предоставят по- добра услуга
Страхотната клиентска услуга започва с това да имате щастливи служители на борда. Следователно, много ангажираните, мотивираните и тези за които се полагат много грижи агенти са по- склонни да се погрижат за клиентите и да предоставят по- добра клиентска услуга. Следните изказвания за клиентската услуга доказват точно това:
69. “Начинът, по който се чувстват служителите е начинът, по който ще се чувстват Вашите служители. А ако Вашите служители не се чувстват ценени, то и клиентите няма да се чувстват така.”Сибил Ф.Стершик – автор и уважаван мисловен лидер за ангажирането на служители чрез международен маркетинг
70.”Грижете се добре за Вашите служители и те ще се грижат добре за Вашите клиенти, а клиентите ще се връщат.”Дж. В. Мариот – основател на Marriott Corporation
71. “Без страхотни служители, никога няма да имате страхотна клиентска услуга.” Ричард Ф. Герсон – автор, специалист продажби
72. “Ако постоянно надминавате очакванията на служителите, те постоянно ще надминават очакванията на нашите клиенти.” Шеп Хайкен – експерт клиентско обслужване, водещ говорител, CSP, CPAE в CAO (главен директор по забавленията) на Shepard Presentations
73.”Без значение, дали сте големи или малки, не можете да предоставите добра клиентска услуга, ако Вашите служители не се чувстват добре, когато идват на работа.”Мартин Оливър – изпълнителен директор на Kwik-Fit Financial Service
74.”Винаги се отнасяйте към Вашите служители, точно както искате да се отнасят към най- добрите Ви клиенти.”Стивън Р. Ковей- педагог, автор, бизнесмен и водещ говорител
Лесно запомнящи се слогани и епиграми за клиентското обслужване
Наред с изказванията за услугата, бихме желали да Ви представим идеи за лесно запомнящи се слогани и епиграми. Те са мощни маркетинг инструменти, които могат да служат като запомнящи се разграничители, които помагат за създаването на емоционални връзки с потенциални клиенти и ги мотивират да подкрепят марката.
Още повече, по долу ще откриете списък с най- известните и най- убедителните слогани за клиентско обслужване, епиграми, мото и изказвания, които може да са полезни в рекламните кампании. По този начин да се привлече интереса на потенциалните клиенти или да се вдъхновят екипите по обслужването на екипите за клиентска услуга.
Списък на слоганите, епиграми и мото за клиентско обслужване
- Печели този, който обслужва най- добре.
- В основата на всичко са клиентите.
- Правете клиенти, а не продажби.
- Превърнете клиента в герой на Вашата история.
- С вежливост се стига надалеч, а не струва нищо.
- Клиентът на първо място.
- Доволните клиенти са най- добрата реклама.
- Клиентът винаги има право.
- Възприятието на клиента е нашата реалност.
- Отнасяйте се към всеки клиент, като към семейство.
- Добрата услуга е добър бизнес.
- Клиентската услуга е работа на всеки един.
- Невероятна услуга за невероятни клиенти.
- Добрата клиентска услуга струва по- малко от лошата клиентска услуга.
- Клиентската услуга не е отдел, тя е отношение.
- Невероятна услуга за невероятни клиенти.
- Клиентската услуга е новият маркетинг.
- Добрата клиентска услуга струва по- малко от лошата клиентска услуга.
- Клиентската услуга се отплаща.
- Клиентската лоялност е безценна.
Разберете сами
Приложете знанието на практика като тествате всичко, което сте научили в нашата академия в рамките на LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Целта на клиентското удовлетворение с най- добрите практики
Открийте как да постигнете клиентско удовлетворение с най-добрите практики! Научете как видео чатът, управлението на отрицателни отзиви и разбирането на дълбоките проблеми на клиентите могат да подобрят вашите услуги и да задържат клиенти. Възползвайте се от експертните съвети и направете своя безплатен профил с LiveAgent.
Ориентирана към клиента услуга
Ориентацията към клиента се отнася до бизнес стратегия, която да набляга на клиента над всичко останало. Всичко е свързано с това да се помага на клиентите и да се отговаря на неговите нужди и желания.
Въведение в клиентските взаимоотношения
Разгръщането на добри взаимоотношения с Вашите клиенти чрез клиентски взаимодействия може да изиграе централна роля в определянето на позицията на Вашата марка на пазара.