Определение за кол център съвместимост
Какво всъщност е определението за кол център съвместимост? Съвместимост означава набор от правила/нареждания. Следователно, принципно се следват определени правила на кол центъра. Например; безопасността на кол центъра и PCI съвместимост.
Кол център безопасност
Компонентът на безопасността на софтуера за кол център е много важен. Винаги можем да се окажем уязвими като системата за управление на знание, входящите портали на служителите и имейла. Важно за кол центъра e да има най- актуалното поколение от протоколи за безопасност. Следователно е възможно да се съхраняват детайли за компанията във виртуалната стая за данни. Това помага в замяна да се увеличи продуктивността и да се намалят оперативните разходи.
Заплаха за личните данни
Има нарушения, които се появяват при различните компании като доставчици на здравни услуги, финансови институции и дори в компании за консуматорски услуги. Въпреки това, тези нарушения имат склонността да засягат кол центровете след това. Кол центровете обикновено имат лична информация за идентификация (PII) за повторна проверка на идентификационните данни на обаждащия се. Ако детайлите, които съдържат информация за банкови карти, имейл адреси и дата на раждане, като са изтичали преди това, съществува опасност детайлите на клиента да бъдат до голяма степен уязвими.
Вътрешна заплаха
Има множество вътрешни заплахи за политиката за безопасност на кол центъра. Те може да бъдат различни по вид:
Временни служители
Всяка институция има набор от временни служители, които може да търсят начин да почерпят максимума от тяхното ограничено работно време преди да напуснат позицията.
Случайни кликващи
Има лица, които неволно излагат клиентски данни, които са доста чувствителни, кликвайки на злонамерени линкове.
Злобни служители
Тази заплаха идва от служител, които таят дълбока неприязън и често биват сравнявани с Троянски кон, когато се опитват да получат достъп до чувствителни данни.
Хакерите отвътре
Подобен тип заплахи имат склонността да се появяват в рамките на IT отдели. Това е мястото, където умните хакери търсят начин да манипулират уязвимостта или изложените секции на центъра за данни.
Основни почистващи средства
Тези заплахи са от хора, които използват USB стикове за да качват кийлогъри и други злобни софтуери за да крадат лични данни.
Външни заплахи
Напоследък външните заплахи бележат огромен растеж. Изглежда така сякаш се експлоатират нови технологични уязвимости в рамките на компаниите. Престъпниците вече бяха в състояние да разработят огромен брой начини за преминаване през крайната точка и технологията за безопасност на мрежата, която значително нарасна през последните няколко години. Например; нарастващият брой на характеристиките за безопасност в рамките на дебитните и кредитните карти доведоха до увеличението на директната мобилна измама.
Причини за подобряване на безопасността на кол центъра
Има няколко причини за подобряването на статуса на безопасността на кол центъра.
Общите причини са:
- Избягването на загубата на репутация през последните няколко години
- Потенциал за привличането на глоби или неустойки за не придържането към общоприетите стандарти
- Лошото клиентско обслужване би могло да доведе до загубата на бизнес
- Невъзможност за задържането на персонал или разширяване на бизнеса
- Потенциал за пренасяне в жертва в социалните медии
PCI съответствие – кол център
Видяхме дигиталната трансформация в почти всички индустрии, но тя остави и една бездна по отношение на киберсигурността. PCI-DSS (бълг. стандарт за сигурност на данни в индустрията за плащане с карти) се появи с идеята за съхранение на данните за плащане. Това съответствие стана много важно за нашия бизнес. PCI- стандартът е приложим във всички сектори, които пазят данните на собственици на карти. Това е важно за постигането на съвместимост с кол центъра. Ако не се постигне, може репутацията да бъде наранена, загуба на бизнес и дори глоби, които започват с $5000/месечно.
Промени, обусловени от PCI съответствието
Трябва да постигнем шест цели за да сме уверени, че сме постигнали най- доброто по отношение на обработката на данни. Съветът за безопасността на стандартите преследва тези цели, които са:
Изграждането & утвърждаването на безопасна мрежа
Всяка чувствителна информация се съхранява при нас зад силни защитни цени и контрол за безопасност. Това гарантира държането на любопитните очи далеч от обсега.
Разработването на програма за управлението на уязвимостта
Софтуерните програми трябва да бъдат обновявани с антивирусни програми.
Защита на данните на собствениците на карти
Криптирането на клиентската информация е една от първите стъпки преди съхранението на данни в нашата система. Писането на информацията на лист хартия не се счита за приемлива практика.
Употребата на засилен достъп до мерките за контрол
Не бива да се предлага физически достъп на собствениците на карти. На всеки агент в кол центъра трябва да се даде уникално ID преди да получи достъп до всеки един компютър.
Употреба на политика за информационна безопасност
Фокусът е върху снабдяването с информационна безопасност на изпълнителите и служителите.
Практики с цел избягването на PCI съответствие
Има също така кол центрове, които използват практики, компрометиращи безопасността- включително идеята за прочитането на чувствителни данни. Има определени практики, които трябва да бъдат изкоренени с PCI съответствието за кол центъра. Тези са:
Гласови транзакции без криптиране
Не се препоръчва да се събират данни за собствениците на карти по телефона. Ако ситуацията не може да бъде избегната, важното е да се използва технология за криптиране.
Предоставяне на достъп до информация за плащане
Това не може да се предоставя, дори и когато клиентът е на телефона.
Споделяне на данни на собственика на карта
Дори и агентите да не получат достъп до информация без правото на мерки за безопасност и оправдана цел
Записване на чувствителна информация
Собственикът на данни на карта при никакви обстоятелства не трябва да бъде записван на хартия.
Употреба на мобилни устройства
Това е страхотен начин за увеличаването на честотата на изтичането на информация.
Последни мисли
Управлението на бизнес е предизвикателно приключение. А грижата за клиента по правилния начин е много по- труднa, отколкото някой би си помислил. Кол центровете определено са начина, който води към предприемачеството. Но също така и политиката за безопасност и мощната стратегия за съвместимост са задължителни за всеки един, който търси начин за посрещането на предизвикателствата по умен начин. Надяваме се тази статия да послужи за силна препратка към всички ръководители, търсещи качествена информация.
Разберете сами
Знанието е важно, но само когато се приложи на практика. Пробвайте всичко, което сте научили в нашата академия в рамките на LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Списък със задачи за създаване на кол център
Създайте успешен кол център с нашия подробен списък със задачи. Научете как да прогнозирате обаждания, оцените разходи, изберете софтуер и оптимизирате функции. Възползвайте се от експертни съвети за наемане и обучение на персонал, както и за оптимизация на клиентското обслужване. Посетете страницата ни за повече информация!
Контролен списък за сигурност в кол центъра
Открийте как да защитите кол центъра си с нашия контролен списък за сигурност. Научете как да въведете строги мерки за сигурност, да ограничите достъпа на служителите и да създадете силни политики за инсталиране на програми. Подобрете защитата си с LiveAgent!
Контролен списък за гаранция за качеството в кол център
Използвайте този контролен списък за гаранция за качество в кол център, за да се уверите, че сътрудниците ви са в състояние да обработят всяко обаждане - без изключения.
Проучване показва, че 39% от потребителите предпочитат да бъдат обслужени по телефон, вместо по друг канал за връзка. С LiveAgent можете да настроите виртуален кол център директно в Help Desk продукта си. Лесно управлявайте входящите повиквания от клиентите си, подобрете работата на екипа си за обслужване и генерирайте по-големи продажби от входящите обаждания.