В днешни дни, за повечето канали, на които клиентите се свързват с Вашата компания не е необходимо да имате повече лаптоп. Има приложения за съобщения и софтуер за чат на живо.
Следва ли Вашия екип за клиентско обслужване да премине към телефонно клиентско обслужване или да запазите Вашето компютърно клиентско обслужване?
Ето, какво трябва да вземете под внимание.
Предимствата на телефонното клиентско обслужване
Може да не изглежда по този начин, но работата на Вашия телефон има много предимства. Ето и защо е по- добре, отколкото работата на лаптоп.
1. Силата на смартфона
В нашите времена, смартфоните са доста мощни. Но все пак, не толкова мощни като съвременните лаптопи, но достатъчно за повечето свързани с работата задачи. Можете да вземете за пример най- актуалните Samsung инсталации. Дори и с бюджетните модели, можете да вършите множество задачи като чатите с клиенти на три различни канала за съобщения, докато преглеждате wiki-то на Вашата компания за да откриете правилния отговор.
Можете да управлявате софтуер за кодиране или да бъдете ефикасни, докато пишете документ, но чатенето е нещото, при което смартфоните се отличават. Толкова много хора чатят на своите смартфони за забавление, Вашите служители могат да чатят за печалба.
2. Телефон и канали за съобщения
Това може да бъде силна страна или слабост. Ако работите като регулярен служител по клиентско обслужване от Вашите ограничения по телефона. Можете да работите само с отговори на обаждания и чатене, нищо друго.
Но с тези двете, можете да се представяте точно като Вашите колеги с лаптоп.
3. Клиентско обслужване на място
По това правило няма ограничения. Мобилните телефони може да се окажат единствения отговор, ако Вашата работа не помага онлайн на клиентите, а отива на тяхната локация за да помогне.
Например, служител на кабелна телевизия не може да работи с лаптоп. Трябва да отидете при Вашия клиент, да поставите интернет кабела, да го свържете и да настроите всичко на компютъра на клиента.
Как се появява мобилния телефон? Трябва да се свържете новият клиент към базата данни, да го регистрирате и да маркирате тикетите като затворени. Много по- лесно е да направите това от мобилен телефон, отколкото от лаптоп.
Същото се отнася и за всяка една работа по поддръжката, която изисква от Вас да излезете от офиса.
4. Мултитаскинг (няколко задачи едновременно)
Мобилните телефони са страхотна опция за този вид работа, защото позволяват мултитаскинга. Технически, можете да вършите Вашата работа с една ръка, освобождавайки другата да прави нещо друго.
Въпреки че това не винаги е най- добрият начин, все още можете да извършвате доста ефективно мултитаскинг, докато говорите с клиент. Дръжте Вашия телефон свързан и с включен звук и ще бъдете известявани, когато клиентът се нуждае от помощ.
Междувременно, можете да правите нещо друго като например смяна на памперс.
5. Работа от вкъщи
Защо Ви е този мобилен телефон? Защото много хора в индустрията наклиентското обслужване работят от вкъщи. Значителна част от тях са майки, които се опитват да помогнат на семейството си, като работят на половин работен ден.
Работата на мобилен телефон позволява дистанционната работа и може да бъде дори по- ефективна от работа от вкъщи. Можете да пропуснете уведомление от клиент, ако телефонът е във Вашия джоб. От друга страна с лаптопа ,можете да се отдалечите прекалено много от работната станция и отговорът да Ви отнеме повече време.
6. Мигновено обслужване
Тъй като някои от дистанционните служители имат други задължения като грижа за деца, те може да не са в състояние да дадат най- доброто от себе си, като работят на компютъра. Телефонът е винаги до тях, така че времето за отговор ще бъде по кратко.
7. 24/7 работа
Тъжната истина, ако искате да сте добър мениджър на клиентския успех, трябва да сте постоянно на телефона. Какво, ако един от Вашите най- добри клиенти реши да Ви изостави заради друга компания в 11 часа вечерта и Ви зададе въпрос, който може да струва десетки хиляди долари? В този случай, работата от смартфона помага много.
8. Повече опции за вземане на работа
“Когато вземаме на работа нови мениджъри обслужване- се нуждаем от хора, които да са свързани с нашите клиенти. В индустрията със сватбени бижута, много от потенциалните кандидати са майки, които си стоят вкъщи. Трябваше да им разрешим да работят по телефона.”
Рик Дийн – Ръководител продажби Rockher
Това не включва единствено грижата за деца. Над <a href=”https://www.cnbc.com/2019/01/24/smartphones-72percent-of-people-will-use-only-mobile-for-internet-by-2025.html”>2 билиона човека</a> имат достъп до уеб-а само чрез техните телефони. Те са концентрирани най- вече в Китай, Пакистан, Индия и Нигерия. Ако се нуждаете от представители в тези страни, може да поискате да преминете към <a href=”/blog/phone-calls-continue-to-be-a-crucial-part-of-customer-service-this-is-why/”>телефонната клиентска услуга.</a>
Разрешението да се работи по телефона подканва също така хора, които нямат пари да си вземат лаптоп.
Предимства на компютърната клиентска услуга
Не можете да очаквате да извършите цялата клиентска услуга по смартфон. Ето къде компютъра и лаптоп обслужването се доказват като по- добрата опция.
1. Техническо обслужване
Ако определеният проблем на клиента се нуждае от поправка на код, не можете да го направите по телефона. Технически, има приложения за редактирането на код на мобилния телефон, но те са по- малко ефективни от десктоп приложенията.
Единственото нещо, което може да направи служител с телефон е да получи тикет, който изисква код за събиране на информация и да го прехвърли на IT отдела с компютър.
2. Офис работа
Можете да използвате компютъра от вкъщи, но това е по избор. Можете да го направите само от Вашия телефон. За офиса, лаптоп обслужването е перфектният избор.
Не е необходимо да се ограничавате само до телефона, ако сте в офиса. Можете да разгледате Вашия софтуер за ЧР, отговори на обаждания с хубава слушалка, както и да имате цялата необходима информация пред Вас, на 15” екран отколкото на 8”.
3. Фокусиране върху задачите
Има причина, хората да са постоянно на техните телефони. Смартфоните и социалните медии, в частност, са конструирани да създават зависимости.
Все пак, има известие, което нямате търпение да видите. Ако се налага да работите, докато сте на Вашия телефон, има риск да попаднете в цикъла на социалните медии и да Ви отнеме време да отговорите.
Когато работите от компютър, на който не сте вписали на Вашия Facebook, то тогава нямате тази опция.
4. Повече достъпни софтуери
За съжаление, не всички софтуери са достъпни в приложенията. Някои са само за десктоп. Ако един от тези е необходим за Вашата работа, употребата на смартфон не е опция.
Наред с това, има софтуери, които няма смисъл да са на смартфон. Работата с таблици става изключително трудна, когато числото на инчовете на екрана е малко.
Заключителни редове
Телефонното клиентско обслужване има повече предимства отколкото клиентското обслужване от компютъра, но това не означава, че едното е по- добро от другото. Те са много различни, а Вие вероятно не може да използвате само едното или другото.
Ако считате, че Вашите дистанционни работници ще се справят с това, можете да им позволите да работят от техните телефони през повечето време.
Разберете сами
Знанието в важно, но само когато се приложи на практика. Изпробвайте всичко, което сте научили в нашата академия в рамките на LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Целта на клиентското удовлетворение с най- добрите практики
Открийте как да постигнете клиентско удовлетворение с най-добрите практики! Научете как видео чатът, управлението на отрицателни отзиви и разбирането на дълбоките проблеми на клиентите могат да подобрят вашите услуги и да задържат клиенти. Възползвайте се от експертните съвети и направете своя безплатен профил с LiveAgent.
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.
Процеси в обслужването на клиенти
Открийте как стандартните оперативни процедури (СОП) подобряват продуктивността в обслужването на клиенти. Научете как правилата и процесите гарантират навременна помощ и удовлетворение на клиентите. Посетете ни, за да усъвършенствате екипа си и повишите стандартите на обслужване.
Ориентирана към клиента услуга
Ориентацията към клиента се отнася до бизнес стратегия, която да набляга на клиента над всичко останало. Всичко е свързано с това да се помага на клиентите и да се отговаря на неговите нужди и желания.