Teamwork Desk е страхотен софтуер, който е изцяло пригоден към всички нужди на Вашия екип клиентско обслужване. Въпреки това, не всяко решение е на точното място за всеки един бизнес и понякога може да поискате да опитате нещо различно.
Опитайте LiveAgent се запознайте с нашия омниканал тикетинг система, разширени функциии всеки един хелп деск инструмент, от който се нуждаете за разрешаването на сложно клиентско запитване.
Продължете да четете и ще разберете повече за LiveAgent, или започнете още днес Вашия 14-дневен пробен период и предоставяйте поддръжка от много канали с правилния клиентски софтуер за комуникация.
Управлението на тикети на LiveAgent е лесно благодарение на комуникацията през различни канали, която сортира всички тикети, идващи от различните комуникационни канали.
Имейлите са в самото начало, възползвайте се отreal-time chat, отговора телефонните обаждания и напишете страхотни статии за Вашата база знания за да създадете полезен клиентско портал. Социални медии интеграциите са част от сделката, LiveAgent има вграден Facebook, Twitter, Instagram, и дори Viber характеристики, които да Ви спестят време.
Оборудвайте Вашия екип по обслужването с най-популярните и бързи канали за комуникация. Обработвайте клиентските запитвания по- бързо благодарение на на най- бързия уиджет за чат на живо , като показвана скорост на чата е само 2.5 секунди.
Нашият чат на живо има преглед за печатане в реално време, пълна чат история, активни покани за чат и клиентски бутони, които ще Ви помогнат да се отличите. Разгледайте пълни списък с характеристики тук.
Всяко клиентско обслужване се нуждае от правилните хелп деск характеристики, които ще Ви помогнат да изградите по- добри хелп деск решения. Наред с набора за инструменти за омниканал, LiveAgent поддържа всеки инструмент и канал с широк спектър от разширени характеристики които ще Ви помогнат ефикасно да се справяте с всеки клиентски въпрос ефикасно.
LiveAgent предлага също така мощни интеграции с над 140 популярни приложения за да създадете персонализирани работни потоци. Всичко е събрано в едно лесно за ползване решение.
Разбираме, че създаването клиентско щастие е невъзможно без предоставянето на отлична клиентска услуга. Клиентските запитвания трябва да се обработват ефективно и бързо.
Клиентското задоволство е един от основните приоритети и правим всичко възможно да останат нашите клиенти щастливи. Ето защо предоставяме професионална услуга за всички наши клиенти. Можете да се свържете с нас винаги, когато се нуждаете от помощ. Ние сме достъпни за Вас 24/7.
LiveAgent комбинира отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, която ни позволява да предоставяме изключителна подкрепа на нашите клиенти.
Peter Komornik, CEO
Опитайте възможностите на управлението на тикети на LiveAgents и опознайте нашия набор от инструменти с разширени характеристики и безплатни интеграции.
Разгледайте нашите достъпни ценови планове или започнете днес нашия 14-дневен пробен период . Не се изискват уговорки и информация за кредитни карти. Кликнете на бутона по- долу и започнете веднага Вашия безплатен пробен период.
Знаете ли, какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно предполагате… LiveAgent!
Търсите алтернатива на LeadDesk?
Преместете се от LeadDesk към LiveAgent и открийте преимуществата, като страхотното омниканал обслужване по- бързия чат на живо и още много.
Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson ?
Подобрете клиентското обслужване с LiveAgent - мощна алтернатива на LivePerson. Започнете безплатен пробен период днес!
Алтернатива на OneDesk - LiveAgent
Търсенето ви на алтернатива на OneDesk приключи. Преминете към LiveAgent и работете с мултиканалната ни система за управление на тикети, поддържаща и социалните медии.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.