Функции | Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
|
Genesys
|
---|---|---|
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
|
LiveAgent предлага тикетинг система в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага тикетинг система в план за $110 на служител, месечно.
|
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага чат в плана Тикет+чат за $29 на потребител, месечно.
|
Genesys предлага чат в план за $110 на служител, месечно.
|
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
|
LiveAgent предлага кол център в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
|
Genesys предлага кол център в план за $75 на служител, месечно.
|
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
|
LiveAgentпредлага портал за самообслужване в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага портал за самообслужване за $75 на служител, месечно.
|
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
|
Genesys предлага Facebook интеграция в план за $140 на служител, месечно.
|
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Twitter в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
|
Genesys предлага Twitter интеграция в план за $140 на служител, месечно.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
|
Genesys не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
Genesys не предлага интеграция с Viber.
|
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага секция с полезна информация в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага секция с полезна информация в план за $75 на служител, месечно.
|
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
Genesys не предлага форум.
|
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация в и правила в плана Тикет за $15 за служител, месечно.
|
Genesys предлага автоматизация и правила за $75 на служител, месечно.
|
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага API функции в план за $75 на служител, месечно.
|
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
|
LiveAgent предлага IVR в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
|
Genesys предлага IVR в план за $75 на служител, месечно.
|
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
|
LiveAgent предлага видео разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
|
Genesys предлага видео разговори в план за $75 на служител, месечно.
|
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага неограничена история в план за $75 на служител, месечно.
|
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Genesys не предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
|
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони в плана Тикет+чат за $29 на служител, месечно.
|
Genesysпредлага неограничен брой чат бутони в план за $110 на служител, месечно.
|
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
|
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага неограничен брой запитвания/имейли за $110 на служител, месечно.
|
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
|
Genesys не предлага неограничен брой записи на разговори.
|
Обслужване 24/7 g"> Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите. |
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
|
Genesysне предлага обслужване 24/7.
|
Искате да изпращате съобщенията си по-бързо и да помогнете на повече посетители на сайта? Получавате по-добра връзка с клиентите, благодарение нанай-бързото live чат приложение на пазара, появяващо се на екрана само за 2.5 секунди.
Нашето приложение за чат разполага с разширени функции, които го правят най-доброто решение за всеки бизнес. Възползвайте се от активни покани за чат или визуализация на въвеждането в реално време и помагайте на клиентите си по-бързо.
Използвайте мониторинг на посещенията, за да проследявате информация като клиентска история, препратки към сайта, или локация, за да улесните работния процес.
Ежедневната работа с клиенти може да бъде трудна без правилните инструменти. Чатът е един от най-добрите и полезни инструменти, но какво става с клиентите, които предпочитат други форми на комуникация?
Нашето обединено работно пространство разполага с надеждна тикетинг система, която обединява цялата Ви комуникация в една пощенска кутия.
Свържете Вашите email акаунти, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, настройте кол център с възможности за видео чат , и създайте база знания,съдържаща полезно съдържание, за да извлечете максимума от мултиканалните възможности, които LiveAgent предлага.
Подобрете сегментацията на клиентите чрез тагове, бележки, и контактни групи докато подобрявате продуктивността и ангажираността на сътрудниците си чрез награди, баджове, и игровизация.
Изпращайте групови имейли, създавайте имейл шаблони или интегрирайте много други приложения, които ежедневно използвате, за да задоволите нуждите на базата си от клиенти. Преценявайки размера на компанията си, изберете подходящият план на достъпна цена. Не е необходимо да се разорите, за да превърнете посетителите в доволни клиенти.
Help desk софтуера може да бъде достъпен и LiveAgent доказва това. Продължете и вижте цените. Изберете дали LiveAgent да бъде софтуер за база от знания с функция за чат, най-добрият кол център или обикновена тикетинг система за обслужване на клиенти по имейл.
LiveAgent комбинира отличен live чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим изключително обслужване на нашите клиенти.
Peter Komornik, CEO
Търсите алтернатива на CallPage?
LiveAgent е чудесна алтернатива, ако искате да получите повече възможности за комуникация с вашите клиенти. Преминете от CallPage към LiveAgent сега.
Търсите алтернатива на Samange?
Търсите алтернатива на Samange? LiveAgent предлага надеждна тикетинг система, интеграция с множество канали и над 175 функции за подобряване на клиентското обслужване. Изпитайте всички предимства с безплатен тестов период, без изискване за кредитна карта. Направете следващата стъпка в клиентското обслужване с LiveAgent!
Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?
Discover why LiveAgent is the ultimate alternative to Birdeye for seamless customer support. Enjoy no setup fees, 24/7 assistance, and a free trial without a credit card commitment. Experience top-tier service with LiveAgent’s multi-channel ticketing, live chat, and social media integration. Sign up today and elevate your customer interactions effortlessly!
Търсите ли по-добра алтернатива на LivePerson ?
Подобрете клиентското обслужване с LiveAgent - мощна алтернатива на LivePerson. Започнете безплатен пробен период днес!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team