Преминете към LiveAgent още днес и вижте кое прави продуктът ни пълноценна алтернатива на Hesk. LiveAgent е Help Desk програмен продукт за работа с тикети, който може да поддържа мултиканална комуникация – работа с тикети по имейл, чат на живо, кол център, социални медии и клиентски портал.
Системата поддържа голям брой функции и интеграции с други софтуерни продукти с цел оптимизиране на работния процес. Научете повече за LiveAgent или заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес.
Функции | Liveagent
Опитайте безплатно най-добрата алтернатива за клиентска поддръжка! Не се изисква кредитна карта.
|
Hesk
|
---|---|---|
Система за управление на тикети
Съдържа инструмент за управление, обработващ и подреждащ запитванията от клиенти.
|
LiveAgent предлага тикет система.
|
Hesk предлага тикет система.
|
Чат на живо
Джаджа за чат в реално време, която можете да поставите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага чат на живо.
|
Hesk не предлага чат на живо.
|
Кол център
Кол център, който може да бъде използван за правене и получаване на обаждания, работещ с автоматично разпределение на обажданията.
|
LiveAgent предлага кол център.
|
Hesk не предлага кол център.
|
Самообслужване
Функция, която ви позволява да създадете клиентски портал, в който клиентите ви могат да се регистрират за достъп до предишните си тикети и съдържанието на базата занния.
|
LiveAgent предлага портал за самообслужване.
|
Hesk предлага портал за самообслужване.
|
Facebook
Интеграция с Facebook, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания в софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
|
Hesk не предлага интеграция с Facebook.
|
Twitter
Интеграция с Twitter, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на туитовете директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
|
Hesk не предлага интеграция с Twitter.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
|
Hesk не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която събира всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията позволява на потребителите да отговарят на съобщенията в Viber директно от софтуера за клиентска поддръжка в социалните медии.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
Hesk не предлага интеграция с Viber.
|
База знания
Хранилище за знания, съдържащо основна информация като ръководства за справяне с проблеми, раздел с често задавани въпроси и подробни статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага база знания.
|
Hesk предлага база знания.
|
Клиентски форум
Онлайн платформа за дискусии за клиентите ви, намираща се директно в базата ви знания.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
Hesk не предлага клиентски форум.
|
Автоматизация и правила
Възможност за автоматизиране на работните процеси, с цел избягване на повтарящи се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация и правила.
|
Hesk не предлага автоматизация и правила.
|
API
Набор от функции позволяващи на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции.
|
Hesk не предлага API функции.
|
Интерактивна система за гласови отговори (IVR)
Технология позволяваща на обаждащите се да навигират в менюто на телефонната система, преди да се свържат с операторr.
|
LiveAgent предлага IVR функции.
|
Hesk не предлага IVR функции.
|
Видео разговори
Разговор с видео, подобна на тези в Skype, Zoom или Facetime.
|
LiveAgent предлага видео разговори.
|
Hesk не предлага видео разговори.
|
Неограничена история
Тикетите нямат срок и не се изтриват -- можете да ги прегледате по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история.
|
Hesk предлага неограничена история.
|
Неограничен брой уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой сайтове.
|
LiveAgent предлага използване на неограничен брой сайтове.
|
Hesk предлага използване на неограничен брой сайтове.
|
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой чат бутони на сайтовете си.
|
LiveAgent предлага поставяне на неограничен брой чат бутони.
|
Hesk не предлага поставяне на неограничен брой чат бутони.
|
Неограничен брой тикети/имейли
Можете да получавате неограничен брой тикети и имейли.
|
LiveAgent предлага получаване на неограничен брой тикети/имейли.
|
Hesk предлага получаване на неограничен брой тикети/имейли.
|
Неограничено записване на разговори
Запис на всеки направен или получен разговор и възпроизвеждане на записите по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничено записване на разговорите.
|
Hesk не предлага неограничена записване на разговорите.
|
Неограничена 24/7 поддръжка
Осигуряване на 24/7 клиентска поддръжка без ограничаване броя на запитванията, които можете да изпратите.
|
LiveAgent предлага неограничена 24/7 поддръжка.
|
Hesk не предлага 24/7 неограничена поддръжка.
|
Решавайте бързо запитванията от клиенти благодарение на чата ни на живо. Просто създайте персонализирана джаджа или си изберете от галерията ни с чат бутони и го поставете на сайта си. Клиентите ви могат просто да го натискат и да започнат чат със служителите ви от екипа за обслужване на клиенти. Нашият чат на живо е оценен като един от най-бързите на пазара.
Предлага ви полезни функции като преглед на написаното в реално време или проактивни покани за чат за увеличаване ангажираността на клиентите. Опитайте чата ни още днес и вижте как може да подобрите обслужването на клиентите си.
LiveAgent сортира тикетите и ги възлага автоматично на служителите благодарение на правилата за автоматизация, които можете да настроите. Това е важно, тъй като LiveAgent може да се погрижи за всички важни канали за комуникация използвани от клиентите ви и превръща входящата комуникация в тикети.
Работете със система за управление на тикетите, която работи с всички важни канали за връзка – имейл, чат на живо, телефон, разговори в Viber и социалните медии – Facebook, Twitter и Instagram. Опитайте още днес и се насладете на безупречната работа на продукта ни.
Създайте ваш собствен полезен портал за самообслужване с бележки, статии с информация и такива с инструкции за справяне с различни проблеми или за научаване на нещо ново. Функциите на клиентския ни портал ви позволяват да се възползвате от възможностите за персонализиране, за да отговаря на стила на компанията ви.
Базата знания включва и форуми, за да могат клиентите ви да дават отговори на други хора сблъскващи се с техните проблеми или проста за да си поговорят за различните функции. Можете да ги използвате и за събиране на отзиви от клиентите, за да видите как можете да подобрите работата си.
Отговаряме на запитвания по имейл, чат на живо, телефон и в клиентския портал 24/7, за да могат клиентите ни да си поемат глътка въздух или да се фокусират върху най-важното за тях – да помагат на клиентите си. Свържете се с нас всеки път, когато имате нужда от нещо и ние ще дадем всичко от себе си, за да ви информираме или помогнем.
Прегледайте наградите ни или ревютата за нас и вижте защо клиентите ни преминаха към LiveAgent. Станете част от нашето семейство още днес и бъдете един от хилядите ни щастливи клиенти.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация позволяващи ни да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
Опитайте продукта ни и заявете 14-дневна безплатна пробна версия още днес. Не се изисква кредитна карта, без скрити условия. Вижте първо видеото ни посветено на продукта и се запознайте с възможностите на LiveAgent, или прочетете повече за LiveAgent на сайта ни.
Търсите алтернатива на Vision?
LiveAgent предлага повече възможности, когато става въпрос за предоставяне на поддръжка на клиенти. Това е най-доброто решение за вашия бизнес. Изберете един от нашите три платени плана или си изберете отделни функции.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Алтернатива на Userlike - LiveAgent
Открийте алтернативата на Userlike с LiveAgent: мултиканален чат и тикет система за подобрено клиентско обслужване!
Kustomer алтернатива - LiveAgent
LiveAgent е страхотна алтернатива на Kustomer с достъпни цени, страхотна тикетинг система и с подкрепата на много комуникационни канали.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team