Превърнете общата си входяща кутия в мултиканален Help Desk продукт за работа с тикети. LiveAgent осъществява повече взаимодействия с клиентите с помощта на тикет система обединяваща множество канали за връзка. Подобрете клиентската си поддръжка с повече имейл акаунти, чат на живо, интеграции със социалните медии, кол център или клиентски портал.
Осигурявайте обслужване на клиентите си от световно ниво и обработвайте ефективно повече бизнес запитвания. Заявете безплатна 14-дневна пробна версия и се запознайте с LiveAgent.
Уморихте ли се от работата с различни имейл акаунти и постоянно превключване между прозорците на екрана? Започнете да използвате продукт обединяващ всички имейли от клиентите в една входяща кутия. Системата за управление на тикети на LiveAgent ви позволява да работите не само с Gmail или Outlook, можете да свържете с продукта профилите си от различни доставчици.
Продуктът ни предлага разширени опции за филтриране и други чудесни функции, за да можете да се фокусирате върху осигуряването на безупречно клиентско обслужване. Прегледайте пълния списък с функции за работа с тикети, които ви предлага LiveAgent.
Осигурявайте безупречно обслужване на клиентите с помощта на набор от разнообразни инструменти, обслужващи всеки важен канал за връзка с клиентите. Работете с платформа за обслужване на клиенти предлагаща ви управление на тикети по имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber и социалните медии – Facebook, Instagram и Twitter. Създайте перфектно работещи процеси между всички канали и обслужвайте клиентите си персонализирано.
Чатът на живо е чудесен инструмент за бързо осигуряване на клиентска поддръжка благодарение на джаджата поставена на сайта ви. LiveAgentви предлага най-бързата джаджа за чат на живо на пазара, което прави размяната на съобщения с клиентите бърза и плавна. Чатът ви предлага и функции като преглед на написаното в реално време, проактивни покани за чат и още осигуряващи ви подобрена функционалност. Персонализирайте джаджата за чат, за да отговаря на корпоративния ви стил и осигурявайте лично, “хуманно” обслужване на всеки един клиент.
Грижим се за всички наши клиенти и полагаме всички усилия за предоставянето на безупречно обслужване. Нашият екип за клиентска поддръжка е готов да ви помогне при появата на какъвто и да е било проблем или да ви предостави информацията, която ви е необходима. Можете да се свържете с нас 24/7 по имейл, в чата на живо или просто да ни се обадите. Не пропускайте да разгледате и клиентския ни портал пълен с полезни статии за LiveAgent.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, позволяващи ни да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
Подобрете производителността на служителите си с помощта на многоканалната ни система за управление на тикети още днес. Просто заявете 14-дневна безплатна пробна версия и започнете да работите с набора с инструменти на LiveAgent. Ако искате да видите всичко, което може да прави продуктът ни, изгледайте видеото ни, в което представяме повечето от функциите му и как можете да ги използвате. Преминете към LiveAgent днес и осигурявайте поддръжка на клиентите си чрез различните основни канали за връзка.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!
Алтернатива на Userlike - LiveAgent
Открийте алтернативата на Userlike с LiveAgent: мултиканален чат и тикет система за подобрено клиентско обслужване!
Kustomer алтернатива - LiveAgent
Търсите алтернатива на Kustomer? Превключете към LiveAgent за омниканално обслужване с човешки допир и достъпни ценови планове!
Алтернатива на OneDesk - LiveAgent
Търсите алтернатива на OneDesk? Изберете LiveAgent – многоканален хелп деск софтуер с лайв чат и интеграции за топ клиентско обслужване!
Търсите алтернатива на системата Bitrix24?
Открийте алтернатива на Bitrix24 с LiveAgent – лесен трансфер на данни, многоканално обслужване и над 175 функции за доволни клиенти!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.