Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най -добрата алтернатива на Novocall на пазара.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите ли алтернатива на Novocall?

Търсите ли софтуер, който може повече от телефонни обаждания? LiveAgent е отлично многоканално Help desk решение, което ще Ви помогне да подобрите обслужването на Вашите клиенти.

LiveAgent Ви предлага много комуникационни канали , повече от 175 функции и над 40 интеграции, за да осигурите възможно най-доброто обслужване.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 причини,поради които компаниите се прехвърлят към LiveAgent

Обслужване чрез Кол център

Освен всички останали функции, LiveAgent поддържа интеграция на кол център. Настройването й е бързо и лесно!

Достъпни цени

LiveAgent обединява много функции на разумна цена. Изберете един от трите платени плана или вземете отделни функционалости, за да персонализирате Вашата поддръжка

Богат откъм функции

Над 175 функции, които да направят работните Ви процеси по-лесни и по-приятни.

Novocall срещу LiveAgent на пръв поглед

Функции Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
Novocall
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
LiveAgent предлага тикетинг система.
Novocall не предлага тикетинг система.
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
LiveAgent предлага чат.
Novocall не предлага чат.
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
LiveAgent предлага кол център в плана All-inclusive за $39 на служител месечно.
Novocall предлага кол център за $25 на служител, месечно.
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
LiveAgent предлага самообслужване.
Novocall не предлага самообслужване.
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага интеграция с Facebook.
Novocall не предлага интеграция с Facebook.
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Twitter.
Novocall не предлага интеграция с Twitter.
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
LiveAgent предлага ингерация с Instagram.
Novocall не предлага интеграция с Instagram.
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
Novocall не предлага интеграция с Viber.
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
LiveAgent предлага секция с полезна информация.
Novocall не предлага секция с полезна информация.
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
LiveAgent предлага клиентски форум.
Novocall не предлага клиентски форум.
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
LiveAgent предлага автоматизация и правила в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Novocall предлага автоматизация и правила за $25 на служител, месечно.
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
LiveAgent предлага API функции.
Novocall не предлага API функции.
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
LiveAgent предлага функцията IVR .
Novocall не предлага функцията IVR .
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
LiveAgent предлага видео разговори.
Novocall не предлага видео разговори.
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
LiveAgent предлага неограничена история.
Novocall не предлага неограничена история.
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
LiveAgent предлага неограничен брой сайтове в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Novocall oпредлага неограничен брой уебсайтове за $25 на служител, месечно.
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони.
Novocallне предлага неограничен брой чат бутони.
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
LiveAgent предлага неограничен брой имейли/запитвания.
Novocall не предлага неограничен брой имейли/запитвания.
Неограничен брой запис на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
Novocall предлага неограничен брой записи на разговори за $25 на служител, месечно.
Неограничено обслужване 24/7
Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите.
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7 в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
Novocall предлага обслужване 24/7 за $25 на служител, месечно.
smart phone calling

Мощна алтернатива на Novocall

Преминете на следващото ниво в обслужването на Вашите и клиенти и им дайте възможност да се свържат с Вас чрез множество канали – имейл, чат, социални мрежи, кол център и база знания обединени в едно решение.

Всичко се управлява чрез надеждна тикетинг система, като всяко отделно съобщение, което получавате, е сортирани автоматично. По този начин можете да се съсредоточите върху важните неща и да спестите време.

Най- бързият Live чат

Live чатът е чудесно приспособление, позволяващо на Вашите клиенти да се свържат с Вас директно чрез уебсайта .

Нашето Live чат приложение е най-бързото на пазара, с визуализацията си на екрана само за 2.5 секунди. Осигурете обслужване със светкавична бързина

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Обслужване чрез Кол център

Ако не искате, не е и необходимо да се отказвате от кол центъра. LiveAgent Ви позволява да настроите Вашия контактен център бързо и лесно. Можете да го свържете с браузъра си, с телефон или всяко друго избрано устройство.

Няма нужда от други доставчици, LiveAgent се е погрижил за всичко.

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

man and woman winners-illustration

Готови ли сте да преминете към LiveAgent?

Преминете към LiveAgent и дайте на клиентите си повече възможности да се свържат с Вас. LiveAgent има три страхотни платени плана, включващи полезни инструменти, функции и теграции, които да ускорят работните процеси. Разгледайте и вижте кой Ви пасва най-добре.

LiveAgent е най-разглежданият help desk софтуер и е класиран на първо място като решение за малък и среден бизнес през 2020. Стойте до клиентите си и им помагайте по-бързо LiveAgent.

Сравнете ни с останалите

Любопитни ли сте да разберете къде се намираме спрямо останалите? Разгледайте нашата страница със сравнение и вижте всичко, което можем да Ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на Novocall
Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване.

Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Академия LiveAgent

Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Функции

Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!

Discover how businesses thrive with LiveAgent! Explore real success stories and see how our help desk boosts satisfaction and loyalty.

Use case scenarios

Discover how businesses thrive with LiveAgent! Explore real success stories and see how our help desk boosts satisfaction and loyalty.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x