Нуждаете се от безплатен софтуер за кол център?

По данни на CCW, 62% от организациите мислят, че едно от най-големите предисвикателства е да се направят бъдещи инвестиции, които ще се свържат добре с текущия кол център.

С LiveAgent това вече не би трябвало да е предизвикателство. Добавете телефонния си номер в LiveAgent и започнете да провеждате разговори от браузъра, стационарния телефон или мобилното приложение. Запазете неограничен брой записи на разговори в LiveAgent, и ги използвайте за обучения или правни цели. 

Започнете да подобрявате нивата на клиентска удовлетвореност и ефективността на Вашите служители с нашия безплатен кол център софтуер още днес.

Предимства на безплатното решение за кол център

Внедрете безплатен софтуер за кол център за Вашия бизнес и спечелете следните предимства:

Съкратено време за реакция

Нашият софтуер включва безплатни функции за тикети, за да Ви помогне да сведете до минимум общото време за отговор на заитвания на клиенти.

Една точка на контакт

Вашият екип може да обработва всички заявки на клиенти от множество канали в един екран.

Подобрена ефективност на служителите

Като управляват всички канали от едно място, Вашите оператори отделят по-малко време за наблюдение на множество устройства.

Функции на безплатния кол център софтуер

Безплатният софтуер за кол център на LiveAgent Ви спестява много време и увеличава продуктивността на операторите. Освободете служителите си от наблюдение на множество устройства и телефонни приложения. С безплатния софтуер на LiveAgent можете да осъществявате всички Ваши обаждания в панела за управление на LiveAgent или в нашето приложение. Безплатния софтуер за кол център също поддържа вътрешни разговори между Вашите служители.

Друго основно предимство е нашата функция за записване на разговори. Тя Ви позволява да съхранявате и възпроизвеждате записи на разговори за обучение и правни цели.

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Допълнителни безплатни функции

Подобрете взаимодействието с клиентите си с нашия безплатен софтуер за кол център. Освен функциите на кол центъра, ще получите и безплатна универсална тикетинг система, чат и секция с полезна информация за неограничен брой служители.

Софтуерът е безплатен завинаги, но има някои ограничения като 7-дневна история на търсенето на тикети, 1 имейл адрес, 1 телефонен номер и 1 бутон за чат. Ако се интересувате от по-разширени функции или не искате ограничения за броя на бутоните за чат, имейли или номера, които можете да интегрирате с LiveAgent, разгледайте нашите платени планове.

Безплатният софтуер за кол център минимизира неуспехите в обслужването на клиентите

Продължително време за отговор

12% от американците оценяват като най-голямо разочарованието си от обслужването на клиентите „липсата на бъзрзина“. Statista

Липса на яснота

72% от потребителите смятат, това че трябва да обясняват проблема си на много хора като лошо обслужване на клиентите. Dimensional Research

Липса на прозрачност

72% от потребителите казват, че когато се свързват с обслужване на клиенти, очакват служителят да „знае кои са те, какво са закупили и да има яснота за предишните си ангажименти“. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Опитайте LiveAgent още днес

LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за малък и среден бизнес през 2020 г. Започнете с нашето безплатно решение за кол център и надстройте до платена версия по всяко време, за да получите неограничена история на тикетите, повече функции и за да отпадне ограничениетп за броя на бутоните за чат, имейл адресите, телефонните номера и контактните форми.

Related Articles to Безплатен софтуер за кол център
Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Академия LiveAgent

Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!

Отличното клиентско обслужване започва с по-добър хелп деск софтуер. Вижте предимствата на LiveAgent и започнете в рамките на 5 минути.

За да предложитеотлично клиентско обслужване.

Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Функции

Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!

Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"

Landing PPC Archive - LiveAgent

Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x