По данни на CCW, 62% от организациите мислят, че едно от най-големите предисвикателства е да се направят бъдещи инвестиции, които ще се свържат добре с текущия кол център.
С LiveAgent това вече не би трябвало да е предизвикателство. Добавете телефонния си номер в LiveAgent и започнете да провеждате разговори от браузъра, стационарния телефон или мобилното приложение. Запазете неограничен брой записи на разговори в LiveAgent, и ги използвайте за обучения или правни цели.
Започнете да подобрявате нивата на клиентска удовлетвореност и ефективността на Вашите служители с нашия безплатен кол център софтуер още днес.
The FREE account is free forever, but it comes with limited features.
Внедрете безплатен софтуер за кол център за Вашия бизнес и спечелете следните предимства:
Нашият софтуер включва безплатни функции за тикети, за да Ви помогне да сведете до минимум общото време за отговор на заитвания на клиенти.
Вашият екип може да обработва всички заявки на клиенти от множество канали в един екран.
Като управляват всички канали от едно място, Вашите оператори отделят по-малко време за наблюдение на множество устройства.
Безплатният софтуер за кол център на LiveAgent Ви спестява много време и увеличава продуктивността на операторите. Освободете служителите си от наблюдение на множество устройства и телефонни приложения. С безплатния софтуер на LiveAgent можете да осъществявате всички Ваши обаждания в панела за управление на LiveAgent или в нашето приложение. Безплатния софтуер за кол център също поддържа вътрешни разговори между Вашите служители.
Друго основно предимство е нашата функция за записване на разговори. Тя Ви позволява да съхранявате и възпроизвеждате записи на разговори за обучение и правни цели.
Подобрете взаимодействието с клиентите си с нашия безплатен софтуер за кол център. Освен функциите на кол центъра, ще получите и безплатна универсална тикетинг система, чат и секция с полезна информация за неограничен брой служители.
Софтуерът е безплатен завинаги, но има някои ограничения като 7-дневна история на търсенето на тикети, 1 имейл адрес, 1 телефонен номер и 1 бутон за чат. Ако се интересувате от по-разширени функции или не искате ограничения за броя на бутоните за чат, имейли или номера, които можете да интегрирате с LiveAgent, разгледайте нашите платени планове.
12% от американците оценяват като най-голямо разочарованието си от обслужването на клиентите „липсата на бъзрзина“. Statista
72% от потребителите смятат, това че трябва да обясняват проблема си на много хора като лошо обслужване на клиентите. Dimensional Research
72% от потребителите казват, че когато се свързват с обслужване на клиенти, очакват служителят да „знае кои са те, какво са закупили и да има яснота за предишните си ангажименти“. Microsoft
LiveAgent е най-преглежданият и класиран на първо място софтуер за малък и среден бизнес през 2020 г. Започнете с нашето безплатно решение за кол център и надстройте до платена версия по всяко време, за да получите неограничена история на тикетите, повече функции и за да отпадне ограничениетп за броя на бутоните за чат, имейл адресите, телефонните номера и контактните форми.
Вървете ръка за ръка с клиентите си
Направете крачка напред с най-добрия софтуер за работа с клиенти. Бъдете винаги в крак с всички запитвания на клиентите си и подобрете обслужването им във всички канали.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.