Live чатът е ефективно решение за стартъпи и малки бизнеси, което подобрява клиентското изживяване чрез бърза и лесна комуникация. Предлага удобство пред телефона и имейла и поддържа автоматизация, запазвайки личното отношение.
Днес очакванията от бизнеса, независимо от размера му, са незабавно да отговаря на клиентските изисквания, понякога дори преди клиентите да се сетят за искането си.
Дългото време на изчакване, независимо дали е на опашка в традиционен магазин или за доставка на пратки и след това липсата на незабавно обслужване, е много често неудобство за много клиенти и причина за техните оплаквания.
Като стартъп или малък бизнес, Вашият план най-вероятно е фокусиран върху предоставянето на най-доброто клиентско изживяване и придобиването на конкурентно предимство във Вашата ниша.
Важността на предоставянето на отлично онлайн обслужване на клиенти вече не е приумица на компанията, а основна мотивация за успех.
Ключова за постигане на висока клиентска удовлетвореност е ефективната комуникация, за която live чатът е идеално дигитално решение.
Но какво повече има live чатът спрямо обикновените чат инструменти?
Искате ли да научите повече?
Да видим.
За компании от всякакъв размер уебсайтът е онлайн представяне на тяхната марка. В крайна сметка именно там ще отидат повечето клиенти, когато се натъкнат на продуктите и услугите на компанията – поради тази причина придобиването на инструмент, който потребителите могат удобно да използват, за да се свържат с представители на услугите, докато сърфират, е значителен актив.
Live чатът променя комуникацията от изморителния процес да вдигнеш телефона или да напишеш имейл към платформа за незабавни съобщения. Следователно, това изисква най-малко усилия от клиентите, за да получат отговорите на техните въпроси само с едно щракване на бутон
Как и къдемалкият чат бутон ще се появява на Вашия уебсайт, зависи от потребителските предпочитания. Основно се вгражда в страниците, на които има най-много трафик. Страницата за приключване на поръчката е чудесна възможност, тъй като там е най-големият процент на отказите.
Опциите за дизайн на бутона са обширни – от анимацията до вида и стила. Всички предварително проектирани шаблони са достъпни за персонализиране в галерията. Ако не намирате стила, който Ви подхожда, можете да създадете свой чрез качване на изображение или писане на Ваш HTML код.
Някои компании изоставят човешкия елемент в комуникацията си в името на автоматизацията. И въпреки че live чатът поддържа много видове автоматизация, бъдете сигурни, че на другата линия има истински човек. И не е ли това, което прави цялото преживяване по-лично?
В този момент, по всяка вероятност това, което минава през ума Ви е нещо като: “Това е хубаво, но за какво ми е?”.
Е продължете с четенето, за да разберете.
Удобството и лекотата на използване са два компонента, които формират идеята на клиентите за надеждна компания.
Не са много клиентите, които биха запазили интереса си към закупуване на продукт или поръчка на услуга, ако получат лошо клиентско обслужване по време на процеса на покупка. Да не говорим за вероятността от отрицателна обратна връзка, която може да навреди на репутацията на компанията.
По отношение на обслужването телефонът и имейлът не са остарели канали за комуникация. Точно обратното. Цифрите обаче показват, че 79% от клиентите предпочитат да чат, поради неговата експедитивност в сравнение с други канали.
Стратегическото бюджетно планиране е от решаващо значение за всеки бизнес, но е още по-важно за малките и стартиращите компании. Внедряването на Live чат в клиентското обслужване е една от най-добрите и възвръщаеми инвестиции, тъй като е значително по-евтино и в резултат води до по-малки разходи.
Дори при малък бюджет можете да получите ограничен, но все пак високо ефективен инструмент за чат безплатно. Операторите Ви за обслужване на клиенти ще могат да координират множество разговори в чат в реално време, спестявайки ценно време и ресурси за компанията. Това ви позволява да насочите фокуса си към оптимизиране и изработване на устойчива стратегия за продажби и маркетинг.
Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.
Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers
Бизнес, който поставя клиентите на първо място, разбира колко ценни са те.
Маркетингът признава, че изграждането на дълготрайна връзка с клиентите е по-евтино и генерира повече приходи. Но за компаниите, които тепърва стартират, по-критичният фактор е да привлекат и преобразуват потенциални клиенти в редовни, плащащи клиенти.
Въпреки че стартъпите и малкият бизнес често биват обединявани, целите им не са еднакви.
Чатът на живо може да се използва в три отделни етапа от клиентското обслужване, което дава възможности на екипите както на стартиращи, така и на малки предприятия и обслужва техните конкретни цели:
Като част от комплексен help desk софтуер, live чатът осигурява значителни предимства чрез удобните за потребителя функции.
Универсална пощенска кутия: Основната цел на поддръжката е да осигури положително преживяване в обслужването на клиенти, при всяко взаимодействие между потребителя и марката.
Функцията универсална пощенска кутия позволява на агентите да преглеждат и отговарят на разговори, получени от всеки канал. Вграденият CRM записва и съхранява всички клиентски данни за подобрена организация и способностите му могат да бъдат допълнително увеличени чрез интегриране с допълнителен CRM софтуер.
Активните чат покани: Независимо дали използвани самостоятелно или в комбинация с други функции, те могат да произведат забележителна възращаемост. Когато посетител попадне на Вашия сайт, можете да настроите правило за времето за показване на поканата или да я позиционирате на конкретна страница. Като да влезеш в магазин и да бъдеш посрещнат от усмихнат служител, готов да помогне.
Дори можете да създадете множество чат покани и да таргетирате различни видове клиенти.
Ако имате международен бизнес, можете да адаптирате приложението да се визуализира с предпочитания език Наравно с чат бутона, дизайнът, съобщенията и стила на активните чат покани могат да се персонализират и всички дизайни могат могат да бъдат открити в галерията.
Преглед на въвеждане в реално време: Проактивността от страна на служителите е това, което клиентите оценяват. По време на чат сесията те могат да видят какво клиентите въвеждат в прозореца си за чат в в реално време и да се подготвят да разрешат всяка заявка, преди дори да е натиснат бутона за изпращане.
Чат разпределение: Можете да подобрите ефективността на Вашите сътрудници и да се уверите, че правилните хора разговарят с избраните клиенти. Изберете три предварително дефинирани опции за маршрут – случайно задание, позвъняване на всички, максимално използване. Ако натоварването стане твърде много, можете да настроите максималната граница на чакащите на опашка и да предоставите на вашите служители възможност за глътка въздух.
Предварителна чат и офлайн форма: Като стартиращ или малък бизнес, една от основните ви цели е да изградите списък и да генерирате повече потенциални клиенти.
Можете да активирате the предварителна форма в настройките, така че автоматично да се изисква контактна информация от клиентите в началото на чат сесията.
Офлайн формата гарантира това, че клиентите ще достигнат до Вашия обслужващ екип дори в извънработно време, поддържайки обслужването активно 24/7
Последваща анкета: Мненията и отзивите от посетителите са от съществено значение за стартиращите компании и малкия бизнес, тъй като помагат за изграждането на бранда и предоставят шанс за размисъл върху тактиката и стратегията. Позволете на купувачите си да дават обратна връзка за чат сесия, ревю на продукта или ефективността на сътеудника.
Положителните клиентски ревюта могат да се използват като социално доказателство и да се публикуват на уебсайта като препоръки. Като алтернатива, събраните данни могат да се използват за създаване на съдържание, в раздел с често задавани въпроси или в блог. Също така могат да разкрият неотчетени до момента проблеми с навигацията в уебсайта, които помагат за оптимизирането му. Можете да използвате тази функция, за да изградите лоялност и доверие.
Ако клиент го поиска, можете да изпратите запис от чата и да бъдете възможно най-прозрачни.
Chats overview: Прегледът на чата ви позволява да наблюдавате и събирате информация за локация на посетителя, URL,или време прекарано на сайта за по-нататъшна употреба в маркетинговата Ви стратегия.
Вградено чат проследяване: Ако искате да видите доказателство за усилията си за придобиване на нови клиенти, проследявайте реализации от чат на живо в Google Analytics.
Ако искате да научите повече, можете да отидете на нашата страница за функции на live чат или да разгледате нашия портал за поддръжка .
Сътрудниците трябва да се фокусират върху това как да се справят с различните теми на разговор, спазвайки правилата на онлайн етикета..
Онлайн комуникацията позволява до известна степен гъвкавост и креативност. Това е особено очевидно, когато става въпрос за шаблонни и предварително зададени отговори.
Тези кратки съобщения са чат от по-голям сценарий, но могат да паснат на всяка ситуация и разговор. Редуцират необходимостта всеки отговор да се въвежда ръчно, особено за често задаваните въпроси.
Сътрудниците могат да разработят няколко отговора, които да се съхраняват, споделят и използват като шаблони в отделите. Следователно, без значение с кой отдел или член на екипа ще разговаря клиентът, правилният тон и език ще бъдат спазени.
Неконвенционален начин за използване на live чат е с цел обучение. Софтуерът за се използва главно за комуникация с външни клиенти, но може да се използва и като средство за комуникация на служителите.
Търсенето на нови служители може да бъде трудна задача. Но това е двустранен процес. Потенциалните кандидати ще имат някои въпроси, които обикновената длъжностна характеристика не може да обхване. Собствениците на фирми и екипите за подбор на персонал могат да използват live чат , за да улеснят процеса на назначаване.
Live чатът е чудесен инструмент за използване в вътрешнофирмена комуникация и ангажираност. Следователно, това може да бъде от решаващо значение за обучението на персонала. Всеки отдел може да има една или няколко вътрешни групи за чат за осигуряване на помощ на лица или екипи бързо.
Когато се регистрирате и получите достъп до акаунта си, присъединяването на приложението за live чат към Вашия уебсайт става просто като копирате и поставите кратъкHTML код—без необходимост от сваляне на допълнителен софтуер. Ако искате да интегрирате трети софтуер или приложение, това също напълно се поддържа.
Получаването на многобройни запитвания от всякакви платформи може да създаде значително безпокойство за сигурността. Всеки, който желае да установи силно онлайн присъствие, трябва да предприеме необходимите стъпки, за да защити себе си и своите клиенти.
По тази причина, можете да разгледате страницата с функциите за безопасност или да научите повече, като прочетете политиката за поверителност на LiveAgent.
Все още не сте сигурни, че live чатът е правилният инструмент за Вашата компания?
Започнетеa 30-дневна безплатна пробна версия, без изискване за кредитна карта и се присъединете към 35 000 бизнеса, които вече използват LiveAgent.
Ако желаете да видите всички достъпни планове, които предлагат и допълнителни функции, насочете се към нашата страница с ценови предложения.
Ако искате да научите повече, насочете се към нашата база знания за допълнителна информация.
Business Solution for Startups and SMBs
Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Открийте топ 15 лайв чат софтуери за 2024 с LiveAgent и постигнете нови нива на клиентска ангажираност. Насладете се на безплатен тестов период без изискване за кредитна карта и се възползвайте от надеждно и бързо обслужване в реално време. Подобрете клиентското изживяване и увеличете лоялността на посетителите с иновативни функции и проактивни покани за чат. Започнете безплатно и повишете продуктивността на екипа си още днес!
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team