Live чат за корпорации е ефективно решение за реалновремева комуникация и обслужване на клиенти, подобрявайки отговорността и ефективността на предприятията. Интерактивен и персонализируем, той е ценен актив за съвременния бизнес.
Как да се разрасне и да увеличи обхвата си са сред най-обсъжданите стратегии сред предприемачите. Стратегията за растеж, привидно може да изглежда успешна за компанията, но увеличаването на мащаба на бизнеса е това, което повишава ефективността и е най-печелившо. Решаваща част от стратегията за увеличаване на обема е ефективността на клиентското обслужване.
Комуникацията с клиентите приема много форми, тъй като зависи както от външни, така и от вътрешни фактори. И двата типа комуникация изискват операционна система за съобщения.
Идеалното и рентабилно решение, което носи най-добрата възръщаемост за всяко предприятие е софтуерът за live чат.
Защо е така?
Продължете с четенето, за да научите.
Историята на live чата стартира преди десетилетия, но на него се гледаше само като помощен инструмент. През последните години доказа своя потенциал за маркетинг, продажби и преобразуване и сега е признат като ценен актив за съвременния бизнес. Такъв, който клиентите не само изискват, но и очакват да получат от компанията по отношение на облужването.
Но какво е live чат софтуер и как изглежда?
Live чатът е малка интерактивна икона, обикновено във формата на бутон вградена в сайта, основно в долния десен ъгъл. Целта на Live чата е да съдейства с всички запитвания на посетителите на Вашия уебсайт в реално време.
Всички функции на live чатът могат да се персонализират, включително бутона. Поддържането на имиджа и стила на Вашата марка е съществена част от репутацията на компанията онлайн.
Можете да избирате от бутони с предварително създаден дизайн отгалерията с чат бутони,
Неговата позиция и анимация,
или можете да създадете съвсем нов чат бутонс въвеждане на Вашия собствен код.
С live чата можете да започнете разговора си с клиент в прозорец за чат, да продължите с видео чат или да прикачите и изпратите файлове, всичкo в един и същ интерфейс.
Това което прави чат софтуера на LiveAgent лично преживане е факта, че се управлява от човек, а не от чат бот. Само като предоставят името си, служителите могат да успокоят клиентите, че има реален човек от другата страна ..
Според изследванията, въпреки че чат-ботовете стават все по-популярни, очакванията на 54% от онлайн потребителите само в САЩ са взаимодействието с чат ботове да се отрази негативно на качеството им на живот.
Наред с разсрастването и иновациите в технологиите, услугите за клиенти са под натиск да се адаптират. Live чатът е най-предпочитаният комуникационен канал за поколението на милениалите, но това не означава, че той няма по-широки възможности и не може да задоволи и другите възрастови групи.
Например, мобилните потребители са по-малко склонни да се превърнат в клиенти, ако след преглеждане на страница след страница те трябва да направят и телефонно обаждане или да изпратят имейл,когато се нуждаят от помощ
Неизпълняването на изискванията на клиентите за по-добро обслужване ще доведе до висок процент на отказите и негативни коментари. Телефонът и имейлът няма да бъдат изцяло заменени скоро, но добавянето на live чат на Вашия уебсайт може да донесе още по-положителни ефекти за корпорацията.
Стандартните канали за комуникация като телефон и имейл имат определени ограничения. Способностите на live чата разширяват ролята на комуникационния канал от реактивна към проактивна поддръжка и позволяват удобно обслужване на клиентите.
Обобщение на предимствата за корпорациите:
За разлика от телефона или имейла, чат операторите могат да обработват множество случаи едновременно. За да не претоварват Вашите служители и да поддържат услугата ефективна, администраторите могат да настроят броя на активните чатове и максималният брой на чакащите на опашка .
Вместо случайно задание, както обикновено се случва с обслужването по телефон или имейл, се задава разпределение чата автоматично маршрутизиране към подходящия отдел, екип или конкретен служител.
Три предварително дефинирани и базирани на уменията на отделите опции за маршрутизация гарантират, че всеки клиент ще получи правилната услуга за своя тип запитване.
Kara Parlin – Writer, editor, and content strategist
Благодарение на нашата хибридна тикетинг система, всяка чат се сесия се преобразува в тикет и се запазва в споделена универсална пощенска кутия. Благодарение на вградената CRM система, служителите имат достъп до историята на разговора и не губят време в търсене на бележки и имейли. Цялата необходима информация е организирана, готова и достъпна по всяко време.
Една от най-важните и многофункционални опции са активните чат покани, настроено pop-up съобщение, което се появява на уебсайта като персонализирана покана или въведение. Чрез наблюдението на текущ URL на посетителя, можете да пишете и да предложите помощ. Служителите могат да създадат една или множество покани или да ги изключат напълно, ако всички вече са ангажирани с други разговори.
За да осигурите още по-персонално отношение във Вашето обслужване на клиенти, използвайте едновременно видео и чат. Настройте го по същия начин като чат бутона, като поставите този за видео чат на конкретните страници на уебсайта.
Стратегията за развитие няма да доведе до резултати без активен списък от перспективи и клиенти. Чрез имплементиране на формуляр за контакт можете да събирате и запазвате контактни данни на Вашите потенциални клиенти, като име, имейл адрес или телефонен номер. Можете да намерите няколко дизайна в галерията .
Служителите могат да настроят работните си процеси, като добавят ръчно маркери към специфични думи или фрази или като оставят системата да го прави автоматично за всяко получено съобщение
Позволява въвеждане и обратна връзка от клиенти и оценка на ефективността на служителя и общото удовлетворение от чат сесията,
или опцията да изпратят запис от чат разговора.
Служителите, които провеждат чат сесиите, трябва да притежават определени качества и умения и да се придържат към насоки и правила на чат етикета .
Това може да се постигне чрез обучения, но самите служители могат да използват определени функции на live чатът , за да осигурят отлично обслужване на клиентите.
За да се подготвят за чат, служителите могат да открият информацията за посетителите на уебсайта, като IP адрес, държава или местоположение, кои страници преглеждат или колко време прекарват там. За още по-активен подход Вашите сътрудници могат да комбинират тези функции с покана за чат или да подготвят шаблони за чат предварително.
Въз основа на резултата от наблюдението,live чатът Ви позволява да изпращате персонализирани поздрави или приветствени съобщения на предпочитания от клиента език чрез приспособления за адаптиране към езика.
По време на разговора в чата служителят може да наблюдава какво пише клиентът и да подготви отговора си, преди той дори да може да натисне “Изпращане”. Тази функция не е задължителна, но е много полезна за всеки сътрудник, който предпочита да е крачка пред клиентите.
Шаблонните отговори ускоряват времето за реакция, като използват запазени и предварително дефинирани кратки текстове с отговори на най-често задаваните въпроси. Те могат да бъдат персонализирани и използвани от различни отдели, за да се поддържа последователност при отговорите в цялото предприятие.
Въпреки че чатът е предимно за външни цели, служителите също могат да се възползват от вътрешен чат. Вътрешният чат подобрява работата в екип и ангажиментите в отделите.
За да получите представа за ефективността клиентското обслужване,live чатът поддържа отчети за обслужване на клиенти .
На база на отчетите, екипите или отделните служители могат да бъдат награждавани или тяхното ниво на умения да бъде надграждано като част от игровизация при обслужването на клиенти.
Много компании не са склонни да предлагат live чат поради убеждението, че е трудно да се интегрира. Точно обратното. Не е необходимо да имате опит с кодирането или да сте добър програмист, за да включите live чат във Вашия уебсайт.
Интегрирацията на бутон за live чат към Вашия уебсайт е бързо и лесно. След като се регистрирате и получите данните за достъп до Вашия LiveAgent акаунт, всичко което трябва да направите, е просто да копирате и поставите кратък HTML код .
Това е — без необходимост от инсталиране на допълнителен софтуер. Ако искате обаче да интегрирате трети софтуер, приложение или WordPress плъгини за да подобрите клиентското обслужване,това е напълно възможно чрез Native или Zapier.
Защитата на данните и киберсигурността на Вашия бизнес и Вашите клиенти са приоритет номер едно за всяко предприятие, което иска да се счита за надеждно и да привлече лоялна клиентска база. Комбинираните функции за защита на LiveAgent ще осигурят безопасност и сигурност за всички Ваши клиенти.
Ето няколко от функциите за сигурност,които LiveAgent предлага:
Ако искате да научите повече за live чат софтуера, насочете се към нашата LiveAgent академия а за допълнителна информация, вижте нашия портал за обслужване на клиенти,
Live чатът не е единственият инструмент във Вашата визия за истински клиентски-ориентирана и печеливша корпорация. Привличането и ангажирането на клиентите чрез множество канали е ключът към получаването на предимства, приходи и преимущества пред конкурентите
Live чатът е само една част от комплексна help desk система която включва тикети, кол център, управление на социалните мрежи и още много.
Завършеното help desk решение и неговите функции подпомагат клиентското Ви обслужване да достига по-висока ефективност и забележителни резултати.
Хелп деск софтуер за предприемачески бизнеси
Присъединете се към успешните предприемачески бизнеси с LiveAgent, #1 хелп деск софтуер за малки и средни предприятия. Останете близо до клиентите си, подобрете удовлетвореността и продуктивността с персонализирани решения и проактивна комуникация. Регистрирайте се безплатно и мащабирайте бизнеса си с лекота!
Открийте топ 15 лайв чат софтуери за 2024 с LiveAgent и постигнете нови нива на клиентска ангажираност. Насладете се на безплатен тестов период без изискване за кредитна карта и се възползвайте от надеждно и бързо обслужване в реално време. Подобрете клиентското изживяване и увеличете лоялността на посетителите с иновативни функции и проактивни покани за чат. Започнете безплатно и повишете продуктивността на екипа си още днес!
Live чат за стартъпи и малки бизнеси
Намалете разходите за привличане на клиенти и увеличете дълготрайната стойност на взаимоотношенията с клиентите на Вашия стартъп или малък бизнес със софтуера за чат на живо
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team