Добре дошли в месечния ъпдейт на LiveAgent! Много сме развълувани да споделим обновленията, които пуснахме през юни. Спазвайки обещанието си да подобряваме постоянно вашето изживяване, разработихме няколко подобрения и новости, които вярваме, че ще подобрят значително ефективността на екипа ви и изживяването на клиентите ви. Продължете да четете за по-задълбочена информация относно тези обновления.
При сваляне на запитване, се използваше часовата зона на профила, вместо тази на оператора
Ако сваляте запитване в HTML или PDF формат, часовете в сваления файл бяха грешни. Това се получаваше, тъй като часовете се записваха на база на часовата зона на профила в базата данни, докато в панела часовете се визуализираха правилно спрямо часовата зона на компютъра на потребителя, който сваля запитването. Тази промяна уеднакви времето, така че в сваленото запитване и в панела на потребителя да се изписва един и същ час.
Подобрихме контраста в темата Material за по-лесно четене
Предишния контраст между сив текст и сив фон в съобщение от потребител в темата Material не беше достатъчно силен и получихме няколко отплаквания от клиенти. Затова сменихме цвета на текста с по-тъмен, за да е по-добре видим на сивия фон.
Времето на няколко места в панелите вече се визуализира правилно
В няколко раздела в панела на LiveAgent, например в отчета за класирането на операторите, в дневника за отит и във функцията за блокиране, времето не се визуализираше правилно, защото не се вземаше предвид часовата зона на профила. Нашите програмисти поправиха проблема и времето отново се визуализира коректно.
Имейлите вече създават запитвания правилно
Имейли, съдържащи заглавие “Precedence: bulk” не се прихващаха или се прихващаха, но създаваха празно запитване поради обърната логика в кода на настройките при прихващане на множество имейли или на спам. Нашите програмисти поправиха това и настройката Fetch Bulk/Junk mail в Configuration > Email > Email settings работи според очакванията.
Обажданията вече не звънят на оператори в почивка
Операторите се сблъскаха с проблема, че понякога получаваха обаждания когато са в почивка и единствено отписването помагаше в този случай. Проблемът се причиняваше от метода, използван за обновяване на статуса на оператора в базата данни – той използваше стария онлайн статус на оператора. Екипът ни откри и бързо оправи проблема, за да гарантираме, че операторите повече няма да бъдат прекъсвани докато са в почивка.
Подобрения в дизайна и видимостта на съдържанието в темата Dark Blue
Клиентите, използващи темата Dark Blue, се сблъскваха с трудности в разчитането на съдържание, попълнено от персонализирани плъгини в раздела с подробности на запитването ако съдържанието съдържа само текст без фон. Добавихме небесно син фон по подбразбиране към iframe на персонализирания плъгин.
Решен проблем при етикетите на запитвания чрез API
Изпълнението на една и съща API v3 PUT заявка към api/v3/tickets/{ticketId} за добавяне на етикети добавяше и премахваше етикети множество пъти при всяко изпълнение. Нашите програмисти проучиха и поправиха проблема, гарантирайки, че API вече добавя правилно етикетите към запитванията без нежелано премахване на етикети на всяко изпълнение.
Поправена вътрешна сървърна грешка
Използването на кода на запитването (XXX-XXXXX-XXX) вместо ID на запитването (xx0xxx0x) в API v3 PUT заявка към /api/v3/tickets/{ticketId} връщаше отговор 500 със съобщение: “Internal server error: Failed to get Ticket Tags”. Проблемът беше решен и кодът на запитването отново може да се използва.
Оправен проблем при връщане на слети запитвания
Съществуваше проблем, при който клиентите не успяваха да видят съобщенията в запитване чрез via API v1 ако запитването е било създадено чрез сливане на запитвния – връщаше се съобщение “One or more parameters in handler are wrong”. Този проблем също е решен от нашите програмисти.
Известията за недоставени имейли вече се добавят само към свързаните запитвания
Известията за недоставени имейли се добавяха по грешка към неправилните запитвания ако известието е било изпратено в отговор на автоматичен имейл, който не е видим в запитването. Имайки предвид объркването, което това създаваше, разрешихме проблема, гарантирайки, че известията за недоставени имейли вече няма да се добавят към неправилните запитвания.
Проблемът при активиране и свързване на страници във Facebook е решен
Някои клиенти изпитваха затруднения при активиране или свързване на страниците си във Facebook с грешка “Facebook page was not activated. Message: Facebook response error. Missing required fields: success” или “Could not load Facebook pages. Message: Missing required field: access_token”. Този проблем е решен и са добавени логове за проследяване на подобни грешки.
Оправени проблеми при вписване и info/settings
Някои потребители не можеха да се впишат в профилите си или администраторите не можеха да обновят секцията info/settings поради грешка “Agent service not found”. Проблемът се дължеше на това, че потребителят не е добавен правилно към хранилището в базата данни. Екипът ни разследва и поправи проблема.
Подобрена функционалност за прикачени файлове в плъгин “Ticket Attachments Management”
Поради скорошни промени, не можеха да се изтрият стари прикачени файлове чрез плъгина Ticket Attachments Management. Нашите програмисти премахнаха стария плъгин и вместо него добавиха нов панел към раздела с подробности за запитването, където се намираше плъгинът преди. Клиентите вече могат да виждат и да изтриват прикачените файлове там.
Записите на обаждания и бележките в запитванията вече се сливат правилно
Някои клиенти може да са се сблъскали с проблем при сливането на две запитвания. Този проблем се изразяваше в това, че при сливане на запитване А със запитване Б, записите на обаждания и бележките от запитване А не се добавяха към запитване Б. Проблемът вече е решен и запитванията се сливат правилно.
Менюто с езици с посока на писане от дясно на ляво отново се визуализира правилно
Клиентите на LiveAgent с панели с езици, при които посоката на писане е от дясно на ляво, не виждаха менюто и подменюто на панела. Програмистите ни веднаха поправиха този проблем и липсващите панели са отново видими.
Това е всичко относно обновленията, на които искахме да обърнем внимание, в допълнение към различни проблеми с дизайна и бързината на работа и рефактуриране. Нашият екип работи усърдно върху рефакторирането на Споразуменията за ниво на обслужване и интеграция с изкуствен интелект, така че следете бъдещите ни ъпдейти, за да разберете първи за вълнуващите нови разработки, които сме планирали за LiveAgent. Благодарим ви, че сте до нас по пътя ни към постоянното усъвършенстване.
Improve your sales communication
LiveAgent empowers your sales team to deliver personalized and timely interactions. From lead generation to deal closure, LiveAgent enables seamless collaboration, efficient communication, and increased conversions.
Сподетелете тази статия
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.