VoIP телефонните системи са компютъризирани телекомуникационни услуги, които дават възможност на потребителите да провеждат гласови обаждания през интернет вместо чрез обикновен телефон. Най-добрите VoIP телефонни системи могат лесно да се конфигурират и изпращат известия чрез текстово съобщение за пропуснати повиквания, съобщения в гласовата поща и рутиране на обаждания. Освен това доставчиците на VoIP услуги ви дават възможност да купите предварително блокове време на намалена цена, които могат да се използват във всички държави. С най-добрите VoIP телефонни системи не трябва да се притеснявате за цените на международните обаждания и спестявате пари с плана си за обаждания.
Какво е VoIP телефонна система?
VoIP софтуерът е телефонна услуга, която използва технология Voice over IP (Глас по IP) за предаване на обаждания. Той изпраща аналогови сигнали онлайн към дигитални системи вместо да минава през стадиционни телефонни линии. Компаниите могат да използват VoIP услуги с домашни телефони или с комерсиални VoIP системи като Vonage или Dialpad. Тези системи ви позволяват да предавате изображения, видео и звук онлайн.
Налични са няколко вида телефонни услуги, например:
- Традиционните VoIP системи имат функции като задържане на разговори и изчакване на обаждания.
- Облачните VoIP телефонни системи съдържат повече функции и са достъпни чрез всяко устройство с интернет достъп.
- Самостоятелно хостваните VoIP телефонни системи държат хардуера на телефонната система на място.
VoIP телефонни системи на собствен хостинг – Системите на собствен хостинг спестяват пари от цената за инсталиране. Когато правите обаждания от системи на собствен хостинг, обажданията се насочват чрез интернет – изисквайки интернет връзка, за да правите и получавате обаждания. Освен това, изходящите обаждания струват по-малко на минута, защото вие хоствате VoIP системата. Поради тези причини, системите на собствен хостинг могат да се изполват за стартиращи контактни центрове, които искат да започнат работа с минимални начални разходи.
VoIP система на място – Ситемите на място включват използването на VoIP телефони и оборудване на мястото на бизнеса ви. Това оборудване е свързано директно към рутери, инсталирани от телефонната компания. Този тип VoIP може да се нарича още PBX, или Private Branch Exchange (вътрешнофирмена телефонна централа). Бизнес, който може да си позволи началните разходи за собствена телефонна централа, е пример за компания, която може да се възползва от VoIP система на място.
Традиционни VoIP телефонни системи – VoIP телефоните комуникират чрез VoIP протокол и софтуер, инсталиран на сървър. При хостнатите VoIP системи, VoIP сървърите се намират в отдалетени центрове за данни или отделна сграда с високоскоростна интернет връзка. Бизнесите, търсещи по-икономично решение с повече възможности за растеж от трационната централа на място, могат да използват тази система.
Как работи VoIP телефонната система?
Обажданията, направени чрез VoIP системи предават дигиталния ви глас под формата на пакети с данни чрез интернет протокол (IP) мрежи. Тези системи позволяват телефонните обаждания да се правят навсякъде и предават данните под формата на пакети вместо традиционните телефонни мрежи с телефонни линии.
Като комбинирате VoIP системите с бърза широколентова връзка, спестявате пари чрез използването на един доставчик и за двете функции. Освен това, тези телефонни системи дигитализират гласа ви, което използва много по-малко данни от аналоговите методи за предаване на данни като кабелните интернет услуги – и по този начин спестяват пари от наем на телефонни линии или допълнителни такси за обаждания.
Като комбинирате VoIP системите с бърза широколентова връзка, спестявате пари чрез използването на един доставчик и за двете функции. Освен това, тези телефонни системи дигитализират гласа ви, което използва много по-малко данни от аналоговите методи за предаване на данни като кабелните интернет услуги – и по този начин спестяват пари от наем на телефонни линии или допълнителни такси за обаждания.
Какви са причините за използване на VoIP телефонна система?
VoIP телефонната система разполага с функции като разширени функции за телефония и пренасочване на гласови обаждания. Традиционният телефон се използва за директна комуникация на информация. VoIP технологията има функции за обаждания и услуги, които могат да подобрят бизнеса ви. Някои функции включват:
- Идентификация на повикващия – Ако е конфигурирано с вашия VoIP доставчик, вашето устройство ще показва името и номера на обаждащата се страна.
- Чакащо повикване – Ако водите разговор на VoIP телефон и пристигне друго повикване, можете бързо да отговорите или игнорирате второто повикване.
- Прехвърляния – Тази функция за управление позволява на агентите да пренасочват входящите повиквания директно към друг номер, за да подобрят ефективността.
- Управление на гласова поща – Повечето VoIP доставчици предлагат безплатни услуги за запис на разговори, които проследяват вашите съобщения и ви спестяват пари.
- Трипосочно обаждане – Различни VoIP системи могат да използват трипосочно обаждане, когато говорят с хора в САЩ или Канада за лесна комуникация.
- Икономия на разходи – Централизираното маршрутизиране на повикванията към различни местоположения с помощта на VoIP система се равнява на по-ниски тарифи за разговори в сравнение с традиционните телефонни системи.
- Неограничен достъп – Агентите могат да използват един и същ телефонен номер, независимо от физическото местоположение.
VoIP телефонните системи по-добри ли са от стационарен телефон?
VoIP осигурява гласови обаждания чрез интернет на всеки, който разполага с интернет връзка. Като цяло много хора смятат, че тези услуги са по-добър вариант от стационарните телефони.
Качеството на VoIP услугата варира много според скоростта на връзката и други фактори. Качеството на системата често е по-добро от това на традиционните стационарни телефони ако имате достатъчно бърза интернет връзка. Качеството на гласа обаче може да е по-лошо от стационарен телефон ако връзката е бавна. Освен това, при тези дигитални системи няма значение дали много хора ги използват едновременно; традиционните телефонни линии имат допълнителни изисквания, за да го постигнат.
VoIP услугите за бизнеса са по-гъвкави от стационарните телефони, защото можете да ги използвате на всякакви устройства, така че не се налага да търсите съвместими устройства когато заменяте компютрите или купувате нови машини.
Find the right VoIP
Are you still looking for the solution that will fit your needs? LiveAgent offers plenty of useful features for a reasonable price. Curious about all the opportunities?
Как да изберете най-добрата VoIP телефонна система
Изборът на правилната VoIP телефонна система може да е сложно. Има много фактори за избора; не е добра идея да вземате прибързано решение. Вижте какво трябва да имате предвид, за да изберете правилната VoIP телефонна система за бизнеса си.
Ангажименти
За да изберете VoIP телефонна система, трябва да се запознаете с ангажиментите към софтуера, включително платежните планове, изискванията за софтуер и хардуер, канали и гейтуеи. Не се препоръчва да се ангажирате с VoIP система преди да сте сигурни, че отговаря на дейността на бизнеса ви.
Цена
Бизнесите трябва да имат предвид ценовите модели когато избират VoIP телефонна система. Цените са различни според VoIP софтуера, който изберете. Например, за да получите оферта от Vonage, трябва да се свържете с тях и може да ви таксуват за всяка минута в обаждане.
Обслужване
Когато избирате VoIP решение, е добре да се уверите, че екипът ви лесно прави и приема телефонни обаждания. Изберете VoIP доставчик с денонощно обслужване, особено ако имате голям или отдалечен екип в множество часови зони.
Възможност за увеличаване/намаляване на обема
Можете да управлявате VoIP екип за поддръжка с всякакъв размер и навсякъде по света. Без значение какъв е настоящият размер на бизнеса ви, е добре да изберете софтуер, който да покрива както текущите, така и бъдещите нужди на бизнеса ви. Трябва да изберете VoIP телефонна система, която ви дава възможност бързо да преминете на по-висок или по-нисък план и оборудване според нуждите на компанията си.
Възможности за съвместна работа
Изборът на телефонан система, която дава възможност на екипа ви да работи съвместно, може да е от голяма полза за комуникацията му. Без значение дали е VoIP доставчик или чат с клиенти. Чрез използването на многоканален софтуер, можете да разширите съвместната работа с клиенти и вътре в екипа, използвайки VoIP телефонната си ситема.
Ограничения на софтуера
За да изберете VoIP телефонна система, която отговаря на нуждите на бизнеса ви, трябва да знаете какви са ограниченията на софтуера. Обмислете какъв е текущия размер на персонала и какви функции ще послещнат нуждите на клиентите ви. Може да става въпрос за канали за контакт, изходящии или входящи обаждания. Гарантирайте си, че VoIP системата ви не органичава начина на работа на бизнеса ви.
Предимства от използването на VoIP телефонна система
Интегрирането на VoIP телефонни системи има революционизира много аспекти на индустрията. VoIP телефонните системи позволяват по-голяма мобилност от традиционните телефони за частни клонови централи. Вместо да се ограничават до стационарни телефони, собствениците на фирми могат да използват своята система за телефонен център отвсякъде. Чрез внедряването на тези системи организационната ефективност достига рекордно високо ниво, тъй като разходите намаляват.
VoIP телефоните за бизнеса имат повече допълнителни функции в сравнение с традиционните доставчици на телефонни услуги за бизнеси. Преминаването от стандартен стационарен телефон към VoIP телефонна система има много предимства за бизнеси с всякакъв размер чрез:
- Премахване на скъпите междуградски и международни разговори.
- Конферентни разговори, автоматично разпределение на разговорите и услуги за автоматично обслужване.
- Пренасочване на повикване, идентификация на обаждащия се и виртуален телефонен номер.
- VoIP системите използват виртуална PBX платформа, позволяваща на потребителя да създава персонализирани разширения за всеки отдел.
Кои индустрии имат най-голяма полза от VoIP телефонните системи?
Софтуерът за VoIP е полезен за малки предприятия до големи предприятия, с функции, които отговарят на нуждите на компании от различни индустрии.
- Малките предприятия в индустрии като хотелиерството ще се възползват, тъй като софтуерът за VoIP телефон улеснява независимото справяне с проблеми с техническата поддръжка.
- Средните предприятия, участващи в мрежови индустрии като недвижими имоти, могат да подобрят обхвата на клиентите с VoIP система, за да поемат големия им обем разговори.
- Големи фирми, които се занимават с взаимодействие с клиенти като електронна търговия, ще открият, че VoIP системите са полезни за потребителите в рамките на организацията и за клиентите, които се обаждат.
Какви са недостатъците на VoIP телефонните системи?
VoIP телефонна система е надежден и достъпен начин бизнесите да си осигурят телефонни линии.
Те имат обаче и някои недостатъци, например:
- Латентност или време на забавяне
- Надеждна интернет услуга
- Скъпа първоначална настройка
- Прекъсвания на сигнала поради микрофони или високоговорители с лошо качество.
Забавянията се причиняват от няколко неща, например разстоянието между източника и сървъра на местоназначението. Колкото по-далеч са клиентите ви, толкова по-голяма е вероятността да има забавяне по време на разговора. Цената на първоначалната инсталация на VoIP системата е прекалено висока за някои компании, които вероятно няма да желаят да преминат към такава, за да не се налага да платят голяма сума пари предварително. И последно, лошото качество на звука от нискокачествени микрофони и високоговорители е познат причинител на проблеми.
Какви са изискванията за инсталирането на VoIP телефонна система?
Мрежата трябва да има гигабитови ethernet връзки в инфраструктурата си, за да обмислите свързване. Ако потребителите искат да използват мобилните си данни на мобилни устройства като таблети и смартфони, ще имат нужда от WAN или 3G/4G USB модеми. Модемът и LAN връзката могат да са чрез кабел или wifi. Препоръчва се минимална скорост от 2 Mbps за качване и 5 Mbps за сваляне на данни за добро предаване на звука по интернет.
Броят ядра на процесора може да повлияе върху възможния брой едновременни обаждания в една система. Например, ако има 100 едновременни VoIP канала и всяки изисква 6 Mbps от връзката, процесорът има нужда от поне шест ядра, за да се справи с това количество данни. Ако процесорът не е достатъчно бърз, ще се забави с обработката на данните и ще причини забавяне или изгубване на пакети с данни.
Използване на мрежа с голям капацитет може да намали проблемите със забавяния на звука, което не винаги е възможно според размера на бизнеса. Закъсненията няма да са проблем ако бизнесът ви няма нужда от предаване на живо на аудио и видео. Въвеждането на политики за качеството на услугата е силно препоръчително ако очаквате голям обем гласови обаждания. Това гарантира, че обажданията не са прекъснати от задачи, които не са чувствителни към забавянията, като например споделянето на файлове.
Колко струва VoIP телефонна система?
Средната цена на VoIP телефонните системи започва от около $100 и може да достигне до над $25 000 за по-големи системи. Няколко неща определят цената на услугата, например:
- Количеството и качеството на телефоните, които използвате
- Колко телефонни линии трябва да поддържа системата
- Входящите и изходящите повиквания, които правите
- Оборудване, необходимо за надграждане
Софтуерът за VoIP телефон може да предложи различни планове за плащане, след като направите първоначалната инвестиция.
В зависимост от включените възможности за международни обаждания, цената на международни обаждания обикновено е на потребител и варира между $20 и $50 на месец или повече. Ако добавите международни текстови съобщения, може да очаквате да плащате около $80 на месец за международни обаждания. Различните дофтуери предлагат и допълнителни възможности, като неограничени обаждания и възможност за конкретентни разговори, които компаниите трябва да вземат предвид преди да изберат VoIP система.
Топ 20 VoIP телефонни системи и интеграции
За да дадете възможност на малкия, средния или големия си бизнес да обработва умело дигиталните си обаждания, сме направили списък с 20 най-добри VoIP телефонни системи и интеграции, налични през 2024. Имате нужда от система, която да посреща VoIP нуждите на бизнеса ви с различни функции, предимства, недостатъци и варианти за цени.
1. LiveAgent
LiveAgent е многоканален хелп деск софтуер, който ви дава възможност да следите цялата комуникация с клиентите си на едно място. Универсланата входяща кутия на LiveAgent ви позволява да виждате и отговаряте на запитвания. Подобна на имейла ви, но по-умна, тя ще ви показва всички имейли, чатове, обаждания, запитвания във Facebook и Twitter, публикации във форума и предложения. Освен това, има множество гъвкави VoIP опции за връзка с телефонен номер.
Препоръчва се за малки и средни бизнеси, както и за електронна търговия
LiveAgent може да е от ползва на всеки бизнес, който иска да предостави отлично клиентско обслужване, използвайки VoIP системи. Електронни магазини, от стартъпи до големи корпорации, ще се възползват от разнообразните VoIP фукции и функции за клиентско обслужваме, които LiveAgent предлага.
Ключови функционалности
LiveAgent се отличава от другите системи с това, че се интегрира лесно с над 60 VoIP достачици.
Функциите включват:
- Архивиране и съхранение
- Действия, предизвикани от събитие
- Запис при поискване
- Текстови, имейл, телефонни и видео комуникации
- HD гласови разговори с помощта на кодека opus
- Управление на кол център
Предимства
- Чат на живо и решения за бюро за помощ в едно и също приложение
- Персонализируемите етикети и етикети приоритизират работните процеси
- Автоматизираните системи за билети улесняват проследяването на взаимодействията
Недостатъци
- Добрите съобщения понякога могат да попаднат в папката за спам
- Няма отворено проследяване за имейли
Цена
LiveAgent предлага безплатна версия с органичена функционалност, както и 30-дневен безплатен тестов период. Различни ценови планове, от които да избирате, включително $15, $29 и $49 на месец с различни функции. Не се изисква кредитна карта за безплатния тест период на LiveAgent.
2. Intermedia Unite
Intermedia Unite предлага на потребителите надежден начин да се свързат с бизнес и личните си контакти чрез VoIP. Intermedia Unite предлага планове, които отговарят на конкретните нужди на бизнеса за една единствена телефонна линия или пък 20.
Препоръчва се за микропредприятия
Intermedia Unite специализира в предлагането на VoIP функции за много малки или микро бизнеси с най-много 5 служители.
Ключови функционалности
Intermedia Unite се отличава от другите системи с вградените възможности за видео конферентна връзка, споделяне на екран и на файлове.
Функциите включват:
- IVR и разпознаване на глас
- Съвместна работа с множество потребители
- Споделяне на файлове
- Аудио и видео конференции
- Мобилен достъп
Предимства
- Полезна техническа поддръжка
- Лесно добавяне на нови служители към системата
- Изключителна хардуерна поддръжка на телефон и мек клиент
Недостатъци
- Внедряването на системата може да бъде трудно
- Последните обаждания не показват входящи или изходящи
- Поддръжката може да реагира бавно
Цена
Intermedia Unite предлага варианти за $27,99 и $32,99 на потребител на месец, като всяко ниво предлага различни функции.
3. KrispCall
KrispCall is a cloud-based business phone system with features like call routing, CRM integration, and shared numbers for improved communication and scalability.
Препоръчва се за неограничен брой вътрешни линии
KrispCall се препоръчва за фирми от всякакъв размер, които търсят цялостно и достъпно комуникационно решение за управление на обаждания, подобряване на обслужването на клиентите и рационализиране на екипното сътрудничество.
Ключови функционалности
KrispCall предлага унифицирано управление на разговори, виртуални телефонни номера, пренасочване на разговори, IVR системи, запис на разговори, анализ на разговори, транскрипция на гласова поща, екипно сътрудничество, CRM интеграция, пренасяне на номера, мобилни и десктоп приложения, всичко това на достъпни цени.
Предимства
- Спестяване на разходи
- Скабъл за растеж
- Подобрена комуникация
- Безпроблемна CRM комуникация
- Идеален за дистанционна работа
Недостатъци
- Ограничени интеграции с някои платформи
- Разчита на стабилен интернет
Цена
Ценообразуването на KrispCall зависи от броя на потребителите и необходимите функции, като плановете започват от $12 на потребител на месец, ако се таксуват годишно ($15 на месец за месечно таксуване). Те предлагат два основни абонаментни плана: Essential и Standard и персонализиран план Enterprise.
4. Dialpad
Dialpad е телефонна система, базирана на облак, която ви дава възможност да получавате и правите обаждания от настолния или мобилния си телефон.
Препоръчва се заради софтуера, базиран на облак
Dialpad се препоръчва за бизнеси, търсещи софтуер, базиран на облак, за да използва VoIP услуги навсякъде.
Ключови функционалности
Dialpad се различава от другите софтуери с това, че дава възможност на всякакъв размер бизнеси да използват VoIP системи от разстояние.
Функциите включват:
- Транскрипция на гласова поща
- Маршрутизиране на клиента
- Пренасяне на номера
- Изходящ кол център
- Входящ кол център
- Управление на ефективността
- Отчитане и анализи
Предимства
- Проследява KPI
- Лесно внедряване на системата
- Лесни за актуализиране функции
Недостатъци
- Допълнителните такси се сумират
- Забавено известяване на мобилен телефон
- Минимален контрол на групите
Цена
Dialpad има 14-дневен безплатен тест период и три плана, които започват от $15, но трябва да се свържете с тях директно за оферта.
5. 8×8 X Series
VoIP телефоните 8×8 X Series са създадени, за да направят комуникацията на бизнеса ви по-ефективна и лесна за управление. Получавате X Series с готова конфигурация и разширени фукнции за интуитивно клиентско изживяване.
Препоръчва се за безпроблемна интеграция
Интегрираните възможности за работа в мрежата на 8×8 X Series, в комбинация с голямото разнообразия от приложения в облака, гарантират, че ИТ мениджърите могат да осигурят на потребителите достъп до системите навсякъде и по всяко време.
Ключови функционалности
8×8 се отличава от станалите софтуери на пазара с безпроблемната си интеграция с бизнеса.
Функциите включват:
- Управление на контактите
- Разпознаване на присъствие
- Съвместна работа с множество потребители
- Управление на телемаркетинг
- Унифицирани комуникации
- Виртуален кол център
Предимства
- Има директен достъп до телефони
- Запис на разговори за управление на QA
- Всичко в едно решение
Недостатъци
- Възможни са грешки
- Звъни на телефона и компютъра едновременно
- Ограничени решения за факс
Цена
Цените на 8×8 X series започват от $10 на потребител на месец, но можете да се свържете директно с тях за оферта. Няма безплатен софтуер или безплатен тест период.
6. Microsoft 365 Business Voice
Microsoft 365 Business Voice combines комбинира разширени офис приложения с мощни инструменти като Skype for Business и Outlook с цел безпроблемна комуникация.
Препоръчва се за употреба в комбинация с други продукти на Microsoft
Microsoft 365 Business Voice е VoIP телефонна система, таргетираща собственици на малки бизнеси и предприемачи, която предлага лесна интеграция с Microsoft Dynamics.
Ключови функционалности
Microsoft 365 Business Voice се отличава от останалите системи с множеството офис приложения.
Функциите включват:
- Мозъчна атака
- Управление на документи
- Видеоконферентна връзка
- Отчитане и анализи
- Генериране на документи
- Съвместна работа с множество потребители
Предимства
- Лесен за дистанционна работа
- Поддържа много устройства
- Множество инструменти за сътрудничество
Недостатъци
- Затворените проблеми могат да се отварят отново
- Характеристиките могат да бъдат объркващи
- Сложни функции
Цена
Има планове за $5, $10 и $15 на потребител на месец. Цената става по-ниска ако поемете едногодишен ангажимент. Има безплатен тест период, но не и безплатна версия на софтуера.
7. Vonage Business
Vonage Business е телефонна услуга от бизнес клас, която дава възможност на потребителите да правят и получават телефонни обаждания чрез интернет.
Препоръчва се за видео конферентни връзки
Vonage Business е идеален за малки и средни предриятия, както и за колеми корпорации, които се нуждаят от софтуерно решение за видео конферектни връзки с различни инструменти.
Ключови функционалности
Vonage Business се отличава с възможностите си за блокиране на сървърни съобщения.
Функциите включват:
- Стрийминг на презентация
- Чат в реално време
- Отчитане и анализи
- Управление на кол център
- IVR и разпознаване на глас
Предимства
- Полезна поддръжка на клиенти
- Безболезнена настройка и употреба
- Надеждна връзка
Недостатъци
- Трудност при пренасяне на номера от предишната услуга
- Ограничена интеграция с приложения на трети страни
- Таблото не е интуитивно за използване
Цена
Има варианти за $14,99 и $39,99 на потребител на месец с допълнителни $0,03 на минута за изходящи обаждания, безплатен софтуер и безплатен тест период.
Търсите ли си софтуер за клиентско обслужване, което се интегрира с Vonage? Не търсете повече, LiveAgent предлага безплатна интеграция с Vonage.
8. Freshdesk Contact Center
Freshdesk превръща служителите ви в посланици на клиентите чрез интеграции със социални медии – Facebook, Twitter, Gmail, LinkedIn и други.
Препоръчва се за НПО
Freshdesk contact center управлява и улеснява телефонните разговори за НПО и финансовия сектор.
Ключови функционалности
Freshdesk contact center се отличава с възможностите си да управлява и улеснява работата в средни и големи предприятия.
Функциите включват:
- Виртуален кол център
- Отчитане и анализи
- Мониторинг на дейността на служителите
- Инструменти за сътрудничество
- Смесен кол център
- Транскрипция на гласова поща
Предимства
- Анализира седмичния обем на разговорите
- Наблюдавайте и проследявайте проблемите на клиента
- Лесна настройка
Недостатъци
- Всеки билет се пренасочва към мениджъра на акаунта
- Бавна реакция на обслужване на клиенти
- Потокът на повикванията не се регулира лесно
Цена
Няма безплатна версия, само опциите $15 и $39 на потребител на месец. Има също безплатен тестов период на системата
9. MiCloud Connect
Целта на MiCloud Connect е да осигури една платформа за управление на запитвания за обслужване, VoIP услуги и лайв чатове. MiCloud Connect освен това предлага интеграция с телефон.
Препоръчва се за използване на групов чат
MiCloud Connect е създаден за бизнеси с всякакви размери. Това е платформа за комуникация, която помага на екипите да комуникират чрез обаждания, групови чатове, конферентни разговори и други.
Ключови функционалности
MiCloud Connect се отличава с безпроблемната възможност за вътрешна комуникация между екипите и входящите обаждания.
Функциите включват:
- Предсказуем набиране
- Управление на кол център
- Интеграция на компютърна телефония
- Видеоконферентна връзка
- Управление на опашка
Предимства
- Добро решение за стари клиенти
- Лесни за конфигуриране телефони
- Гласова поща и имейл
Недостатъци
- Ненадеждна връзка
- Ограничена поддръжка на клиенти
- Не мога да слушам гласови съобщения на слушалка
Цена
MiCloud Connect не предлага безплатна версия на софтуера. Свържете се директно с тях за оферта.
10. Ooma Office
Ooma Office е телефонна система, базирана на облак, която обединява градски, междуградски и международни обаждания.
Препоръчва се за виртуален асистент
Ooma Office се препоръчва за хоум офис и по-малки бизнеси, защото виртуалният им асистент може да ви помага с ежедневните задачи.
Ключови функционалности
Ooma Office се препоръчва за хоум офис и по-малки бизнеси, защото виртуалният им асистент може да ви помага с ежедневните задачи.
Функциите включват:
- Унифицирани комуникации
- Управление на кол център
- SIP Trunking и PBX
- Автоматизиран придружител
- Транскрипция на гласова поща
Предимства
- Виртуален рецепционист
- Лесна настройка
- Лесна за прикриване клетка #
Недостатъци
- Функциите могат да бъдат трудни
- Ограничени материали за обучение
- Няма задържана музика
Цена
Ooma office струва $19,99 на месец и включва безплатен номер. Предлагат безплатен тестов период, но не и безплатна версия. Свържете се директно с тях за конкретна оферта.
11. Line2
Line2 е VoIP телефонна услуга, която дава възможност на потребителите да се обаждат и изпращат текстови съобщения от мобилните си телефони без да използват минути от телефонния си план.
Препоръчва се за потребители на мобилни устройства
Line2 е VoIP телефонна услуга, която дава възможност на потребителите на се обаждат и да изпращат текстови съобщения без да използват минути от телефонния си план, което го прави перфектно решение за тези, които използват основно мобилни устройства.
Ключови функционалности
Line2 може да се инсталира във всяка интернет връзка и да се използва от всяко устройство, навсякъде по света.
Функциите включват:
- Виртуални разширения
- Групи за звънене
- Онлайн гласово предаване
- Съвместна работа с множество потребители
- Аудио и видео конференции
- Мобилен достъп
Предимства
- Функция за автоматичен придружител
- Международни разговори
- Добро качество на разговора
Недостатъци
- Няма конферентни разговори или резервни линии
- Няма опция за търсене
- Обажданията могат да прекъснат или да имат проблеми
Цена
Line2 има месечни планове по $14,99, $19,99 и 24,99 на потребител. Можете да получите два месеца безплатно с годишен план.
12. Nextiva
Чрез VoIP технологията на Nextiva потребителите могат да правят и получават телефонни обаждания, използвайки интернет връзка вместо стандартна телефонна линия.
Препоръчва се за 1-10 служители
Повечето потребители на Nextiva са малки и средни компании, включително местни бизнеси с между 1 и 10 потребители на място. Nextiva обслужва повече от 30 държави на шест континента.
Ключови функционалности
Nextiva е уникален с това, че набляга на VoIP услуги за iOS и Android устройства
Функциите включват:
- Чат в реално време
- Мобилен достъп
- Интеграции на трети страни
- Мониторинг на жалби
- Двупосочно аудио и видео
Предимства
- Надеждни и качествени телефонни връзки
- Бързи VoIP връзки
- Всичко в едно решение
Недостатъци
- Труден процес на включване
- Софтуерът може да се сблъска
- Изисква се достатъчно обучение
Цена
Nextiva Предлага варианти за $18,95, $22,95 и $57,95. Има безплатен тестов период на VoIP системата им.
13. GoToConnect
С GoToConnect, IP-PBX и SIP, сървърите могат да правят обаждане към всеи друг хост или потребител по света, използвайки VoIP услугите им.
Препоръчва се за употреба на множество локации
GoToConnect е телефонна система за малките и средни бизнеси и работи добре с компании с множество локации с по до 100 човека на локация.
Ключови функционалности
GoToConnect се различава от останалите доставчици заради “върховните” си услуги за виртуален PBX.
Функциите включват:
- Проследяване на часовата зона
- Отдалечен достъп и контрол
- Управление на задачите
- Входящ кол център
- Изходящ кол център
Предимства
- Може да се използва със или без стационарни телефони
- Добро качество на разговора
- Функции за споделяне на екрана
Недостатъци
- Онлайн порталът може да бъде объркващ
- Системата може да се сблъска при влизане
- Дълъг процес на адаптиране
Цена
GoToConnect предлага базова, стандартна и премиум версия, но трябва да се свържете с тях за оферта.
14. Grasshopper
Grasshopper предлага телефонен номер и софтуер, който ви дава възможност да правите и получавате обаждания от компютър или мобилно устройство.
Препоръчва се за самонаети собственици на бизнеси
Grasshopper се препоръчва за малки самостоятелни бизнеси, които искат да използват VoIP през компютър или мобилно устройство.
Ключови функционалности
Grasshopper няма месечни такси за използване на системата, за разлика от други доставчици.
Функциите включват:
- Виртуални разширения
- Отчитане и анализи
- Мобилни потребители
- Автоматичен придружител
- Управление на факс
Цена
Grasshopper предлага варианти за $26, $44 и $80, както и безплатнатен тестов период.
15. ChaseData CCaaS
ChaseData предлага CCaaS телефонна система (Contact Center as a Service – услуга контактен център), базирана на облак, която дава на бизнеса ви унифицирани услуги.
Препоръчва се за стартъпи
ChaseData CCaaS предлага осем уникални телефонни плана, които отговарят на нуждите на всяка организация, особено за стартъпи.
Ключови функционалности
ChaseData CCaaS предлага хостната услуга за интерактивна система за гласови отговори, която може да се стартира чрез СМС съобщения и това ги отличава от останалите системи.
Функциите включват:
- Управление на телемаркетинг
- Входящ кол център
- Изходящ кол център
- Съответствие с FCC
- Интеграция на компютърна телефония
Предимства
- Отчитане и автоматизация
- Бързо и организирано
- Добре изработен дайлер
Недостатъци
- Ограничено обучение
- Няма поддръжка за iOS
- Настройката отнема време
Цена
Предлага се безплатна тестова версия, както и планове за $89, $139 и $169 на потребител на месец.
16. Cloudtalk
VoIP телефонната система Cloudtalk е телефонна/PBX услуга, базирана на облак с възможност за поддръжка на 500 служители.
Препоръчва се заради възможностите за канали
Използването на IP-PBX се препоръчва за всички потребители, които настройват канали и апаратура за конферентни обаждания. Cloudtalk улеснява работата на тези канали.
Ключови функционалности
Cloudtalk продава хостната PBX платформа за конферентни разговори в мобилно приложение, което може да свърже потребителите с множество стаи за конференция, за разлика от други доставчици.
Функциите включват:
- Запис при поискване
- Входящ кол център
- Изходящ кол център
- Мобилен достъп
- Отчитане и анализи
Предимства
- Качествени телефонни връзки
- Лесна адаптивност на системата
- IVR работи добре на уебсайт
Недостатъци
- Функциите не са много адаптивни
- Ограничена автоматизация
- Основно приложение с програмни грешки
Цена
Cloudtalk предлага безплатен тестов период и планове по $20, $30 и $40. Можете да се свържете директно с тях за оферта за други услуги.
17. Voip.ms
VoIP.ms е безплатна VoIP услуга, която ви дава възможност да се обаждате на други хора по света безплатно или на много ниски цени.
Препоръчва се за базова VoIP услуга
VoIP.ms може да предложи основни възможности за обаждания за нуждите на малкия ви бизнес с доста ограничените си функции.
Функциите включват:
- Групи за звънене
- Видеоконферентна връзка
- Автоматично набиране
- Гласова поща
- Отчитане и анализи
Предимства
- Добро качество на звука
- Поддръжка на софтфон
- Модел на ценообразуване на минута
Недостатъци
- Прекратени или загубени повиквания
- Функциите могат да бъдат предизвикателство за използване
- Факс услугата е ненадеждна
Цена
VoIP.ms предлага различни цени за обаждания към САЩ, Канада и други страни. Предлаганите цени са $0,01 на минута или по-малко.
18. Bandwidth
VoIP телефонната система Bandwidth е достъпен вариант за бизнеса, който може лесно да се впише във всеки бюджет.
Препоръчва се за подобряване на телекомуникационни функции
API-я на Bandwidth улеснява вграждането на обаждания, съобщения и достъп до спешни номера в софтуер и приложения.
Ключови функционалности
Виртуалната телефонна система VoIP.ms се отличава с употребата на API за вграждане на услугите си в други софтуери.
Функциите включват:
- Чат и съобщения
- API дизайн
- SIP транкинг
- Транскрипция на гласова поща
- IVR и разпознаване на глас
Предимства
- Просто пренасяне на #s
- Лесни за намиране телефони
- По-ниски ставки
Недостатъци
- Липса на функции
- Таблото може да бъде сложно
- Може да липсва отговор на критични проблеми
Цена
Bandwidth предлага API за гласови обаждания и API за съобщения на цени на минута и на 100 символа. Има безплатна версия и безплатен тестов период.
19. Ringover
VoIP телефонната система Ringover е създадена, за да даде възможност на бизнесите и потребителите да се възползват от последните интернет технологии без да похарчат цяло състояние за оборудване.
Препоръчва се за обаждания в Европа
Ringover управлява мрежата си чрез над 20 точки на присъствие в цяла Европа за по-добро качество на връзките.
Ключови функционалности
Ringover дава възможност VoIP телефоните да се прехвърлят към компютър или други устройства при технически затруднения, което го отличава от другите доставчици.
Функциите включват:
- Видео чат
- Текст в реч
- Запис на разговори
- Гласова поща
- Видеоконферентна връзка
- Дистанционна поддръжка
Предимства
- Може да се използва навсякъде
- Безплатни разговори във Великобритания и в чужбина
- 100% уеб базиран
Недостатъци
- Забавяне на разговора
- Яснотата може да е недостатъчна при лош Wi-Fi
- Методите на плащане могат да бъдат сложни
20. Skype for Business
Skype for Business предоставя възможност за видео конферентни обаждания и обмяна на съобщения, които осигуряват висококачествена телефонна услуга.
Препоръчва се за хибридно хостване
Skype for Business от Microsoft може да се инсталира в центрове за данни на място, в център за данни, хостнат на облак, или комбинация от двете.
Ключови функционалности
Skype for Business е различен от другите доставчици, защото предлага skype обаждания през телефоните ви.
Функциите включват:
- Видео разговори
- Интелигентни съобщения
- Споделяне на екрана
- Лични разговори
- Аудио разговори
- Запис на разговори
Предимства
- Функционалност за чат
- Групови функции
- Аудио и видео функции
Недостатъци
- Проблеми с качеството на разговорите
- Проблеми с интеграцията с конферентни зали
- Няма обслужване на клиенти
Haven't found the right solution yet?
LiveAgent may offer the best features for you too, so why not try it now?
Демо версия на VoIP телефонна система
Чрез демо версиите можете да пробвате VoIP системи и системи за телефонни централи без задължения или санкции ако решите, че услугата не е подходяща за нуждите ви. Повечето компании предлагат демо версиите си безплатно. Така че потенциалните клиенти могат да пробват продукта им без да подписват договор или да плащат такси. Демо версиите също така улесняват клиентите при сравняването на различни оферти. В зависимост от системата, демо версиите не винаги предлагат всички налични функции.
Предимства на тестовите версии на VoIP телефонните системи
Най-хубавото на безплатните версии е, че наистина са безплатни. Не се налага да плащате за услуги, които не използвате, и дори не плащате за системата преди да знаете дали тя покрива нуждите ви. По този начин можете да разберете коя работи най-добре за вас. Безплатната тестова версия може да се ползва за ограничено време или да е безплатна завинаги след като решите да изберете услугите на компанията сред всички, които сте пробвали.
Заключение
Вашата VoIP телефонна система е жизнено важна част от бизнеса ви. Помага ви в ежедневната комуникация с клиенти, служители и доставчици. Надяваме се, че сме ви дали идея за 20-те най-добри VoIP телефонни системи и интеграции. Има някои отлични инструменти, които ще помогнат да бизнеса ви да се разраства и процъфтява, като същевременно ви спестяват пари от VoIP. Трябва да обмислите множество фактори, като хардуер, софтуер, платежни планове и настоящи нужди на бизнеса ви, за да изберете подходящия за вас VoIP софтуер.
Frequently Asked Questions
What is a VoIP phone system?
A VoIP phone system is a telephone system that uses voice over internet protocol to make and receive calls. This allows cheaper long-distance rates because all calls are routed through the internet instead of being carried by traditional methods. Since many people have broadband connections to the internet these days, this service has become very common due to its low cost compared to standard landline phones.
How does a VoIP phone system work?
VoIP systems work by sending all spoken words into a microphone on a PC or laptop to a sound card with software attached. When a person speaks into their speakerphone or headset, their voice signal gets sent across the internet. With a mixture of other features, VoIP software can meet your business's phone needs.
What are the reasons for using a VoIP phone system?
There are many reasons to use a VoIP phone system. Whether it's for business or personal use. Companies can benefit from the flexibility, affordability, and overall savings that come along with using a VoIP phone system through: Easier collaboration; Reduced costs; Information security; Reduced hardware needs and Multi-channel communications.
How to choose the best VoIP phone system?
Choosing a VoIP phone system is based on the business's infrastructure, the number of employees, and how often they work is a smart move. Smaller companies may not want or need complex systems. In comparison, larger companies might wish to have more advanced features for their phone systems. For many businesses, less expensive plans will do all that's necessary. It's essential to choose a solution based on your company's needs rather than price alone.
What is the best VoIP phone system?
LiveAgent is one of the top help desk software with VoIP integrations available, according to Capterra and G2. It is straightforward to set up and doesn't require any on-site hardware or third-party connections.
The benefits of using a VoIP phone system?
VoIP phone systems allow for lower costs than traditional telephone services. You can reduce international rates by using an IP-based system instead of the geographically limited public switched telephone network. VoIP phone systems offer low-cost benefits and other cost-saving features such as auto-attendants, voicemail transcription services, call recording options, and conference calling.
What are the requirements for setting up a VoIP phone system?
Each VoIP phone needs a built-in IP address that is compatible with the network. Internet access is required for proper communication with other phones on the system. Call control needs to be handled by a server application that supports web services communication, including SIP.
How much does a VoIP phone system cost?
The cost of a VoIP phone system is generally anywhere from $50 to $200 for a SIP phone. Additional factors such as the number of phones and licensing will also determine the cost of your VoIP phone system.
Сподетелете тази статия
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Открийте топ 15 лайв чат софтуери за 2024 с LiveAgent и постигнете нови нива на клиентска ангажираност. Насладете се на безплатен тестов период без изискване за кредитна карта и се възползвайте от надеждно и бързо обслужване в реално време. Подобрете клиентското изживяване и увеличете лоялността на посетителите с иновативни функции и проактивни покани за чат. Започнете безплатно и повишете продуктивността на екипа си още днес!