Всички функции от Големия план Получавате всички функции от Големия план на LiveAgent
Личен мениджър на ключови профили Ще получите личен LiveAgent асистент
Приоритетно обслужване Ще даваме по-висок приоритет на запитванията ви (само за профили с Корпоративен план с 10 и повече сътрудници)
Асистирана интеграция с Whatsapp Ще ви помогнем за интеграцията с WhatsApp
Персонализирано таксуване Ще съобразим таксуването с предпочитанията ви
Управление на новите версии Получавате специализиран прозорец за планирана поддръжка (само за профили с Корпоративен план с 10 и повече сътрудници)
Разговор за разглеждане на обслужването и отчетите Получавате редовни обаждания, в които да обсъдите качеството на обслужване, препоръчителни подобрения и получавате персонализиран отчет за запитванията, изпратени до екипа ви за обслужване
До 40 потребителски роли Създайте персонализирани роли за сътрудниците обслужване на клиенти в организацията ви
База знания на много нива Създайте множество различни бази знания на различни домейни с един профил в LiveAgent
Асистирана интеграция на канали Получавате помощ про настройката на каналите си за комуникация (само за профили с Корпоративен план с 10 и повече сътрудници)
Няма нужда да търсите повече. Планът Корпорация на LiveAgent е правилният избор за вас! В допълнение към инструментите, които познавате от предишните планове, получавате допълнителни услуги, като приоритетно клиентско обслужване, асистирани интеграции, персонализиран график за нови версии и други. Разгледайте пълния списък с услуги и разберете кой може да се възползва от план Корпорация.
В добра компания сте
Доволните клиенти са най-добрите клиенти
* Услугата се таксува според списъка с цени, който ще намерите в пълното сравнение на плановете по-долу
Сравни плановете
Разгледайте сравнението на плановете ни и изберете най-добрия за вас
Annual pricing is billed yearly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the year, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
$15
$29
$24
$49
$39
Y
$69
$59
Per agent/month billed monthly
Monthly pricing is billed monthly and calculated based on the number of agents you add to the system. If you add more agent seats during the month, a top-up request will be generated at the same reduced rate.
Създайте клиентски портал с база знания, форум и често задавани върпоси. Функция клиентски портал
Y
Y
Y
Y
Y
Формуляри за контакт – Бутони Свържи се с нас
Дайте на клиентите си възможност да се свържат с вас чрез формуляр за контакт директно на уебсайта ви. Фукция формуляр за контакт
3
10
50
1
200
Формуляри за контакти – на страница
Дайте на клиентите си възможност да се свържат с вас чрез формуляр за контакт директно на уебсайта ви. Функция формуляр за контакти
3
10
50
1
200
Известия в Slack
Получавайте известия в Slack всеки път когато получите ново запитване или отговор на запитване в LiveAgent. Функция известия в Slack
Y
Y
Y
—
Y
Клиентски форум
Създайте онлайн форум за потребителите си. Дайте им възможност да задават въпроси, да дават отговори и да водят дискусии. Функция клиентски форум
Y
Y
Y
Y
Y
Имейл запитвания – входящи имейл профили
Интелигентното управление на имейл запитвания гарантира, че никой имейл няма да се изгуби или да остане неотговорен. Нашата система за управление на запитвания също така предотвратява двойните отговори с функцуята за засичане на сблъсък на потребители. Функция управление на запитвания
3
10
150
2
150
Имейл запитвания – изходящи имейл профили
Интелигентното управление на имейл запитвания гарантира, че никой имейл няма да се изгуби или да остане неотговорен. Нашата система за управление на запитвания също така предотвратява двойните отговори с функцуята на засичане на сблъсък на потребители. Функция управление на запитвания
3
10
150
2
150
Бутон за лайв чат
Спечелете доверието на клиентите си и повишете продажбите с персонализирано чат обслужване в реално време. Функция лайв чат
Отговаряйте на съобщения във Viber директно през таблото си в LiveAgent. Функция Viber
$39/месец
$39/месец
Y
—
Y
Twitter
Наблюдявайте уникални ключови думи и отговаряйте на Tweet-ове, изискващи действие. Всички отговори, изпратени чрез LiveAgent, се изпращат като Tweet-ове. Функция Twitter
$39/месец
$39/месец
Y
—
Y
Facebook
Отговаряйте на съобщения, публикации, коментари или споменавания във Facebook дикретно през LiveAgent. Функция Facebook
$39/месец
$39/месец
Y
—
Y
Facebook + Instagram
Интеграцията с Instagram не е възможна без интеграция с Facebook. Функция Instagram
$39/месец + $19/месецh
$39/месец + $19/месец
Y
—
Y
WhatsApp
Интегрирайте вашия WhatsApp номер с вашия система за билетиране на LiveAgent и използвайте го, за да отговорите на WhatsApp съобщения в рамките на системата за билетиране. Забележка: В момента интеграцията работи само с доставчиците Twilio и 360dialog.
—
—
3 числа
—
3+ числа
Функционалност за видео обаждания
Повишете продажбите от изходящи обаждания и подобрете удовлетвореността на клиентите с нашата функция за видео разговори. Опознайте клиентите, не забравяйте да се усмихвате! Функция видео обаждания
Съхранявайте всички запитвания и записи на чатове завинаги. Достъпвайте всички минали запитвания, разговори и записи на обаждания за контрол на качеството, за правни или обучителни цели по всяко време.
Без ограничение
Без ограничение
Без ограничение
7 дни
Без ограничение
Обединяване на запитвания
Получили сте множество запитвания за един и същ проблем и искате да ги обедините? Няма проблем! Използвайте функцията обединяване на запитвания.
Y
Y
Y
Y
Y
Потребителски полета в запитване
Получили сте ценна информация? Създайте потребителско поле в запитването и го добавете към информационния панел. Фунция потребителски полета
Y
Y
Y
Y
Y
Разделяне на запитвания
Получили сте запитване с множество въпроси? Разделете запитването и възложете всяко на отделен служител/отдел. Функция разделяне на запитвания
Y
Y
Y
Y
Y
Вътрешни запитвания
Създайте вътрешни бележки за колегите си. Бележките са видими само за служители, така че не се притеснявайте, че други крайни потребители или клиенти биха могли да видят личните ви бележки Вътрешни запитвания
Y
Y
Y
Y
Y
Прикачени файлове
Лесно влачете и пускайте прикачени файлове (изображения, музика, видео, документи и т.н.), за да ги споделите с клиентите си. Функция прикачени файлове
Y
Y
Y
Y
Y
Масови действия със запитвания
Изберете множество запитвания едновременно и извършете масово действие, за да спестите време. С тази функция можете да затворите, прехвърлите или изтриете множество запитвания с един клик. Функция масови действия със запитвания
Y
Y
Y
Y
Y
Алгоритъм To Solve
Приоритизирайте автоматично запитванията, които трябва да бъдат разрешени на база на споразуменията за нива на обслужване (SLA) и датата и часа на получаване Функция To Solve
Y
Y
Y
Y
Y
Анкета за удовлетвореност след запитване
Изпращайте автоматично имейли с анкети за удовлетвореността на клиентите след всеки разговор, за да сте сигурни, че клиентите получават висококачествено обслужване.
—
Y
Y
—
Y
Персонализирани етикети
Добавяйте персонализирани етикети, за да организирате и филтрирате запитванията докато разглеждате съдържанието им с един поглед.
Добавайте скрити бележки към запитванията. Скритите бележки са видими само за служителите, така че няма да се притеснявате, че клиентите или друг краен потребител може да ги види. Функция потребителски бележки в запитвания
Y
Y
Y
Y
Y
Табло в реално време
Преглед в реално време на данните за употреба.
Y
Y
Y
Y
Y
Прехвърляне на запитвания
Прехвърляйте запитвания към служителите или отделите, които ще се справят най-добре с тях, с един клик.
Y
Y
Y
Y
Y
Радактор WYSIWYG
Използвайте нашия редактор тип WYSIWYG, за да оформяте съдържанието на имейлите, шаблоните за имейли и статиите в базата знания. Функция WYSIWYG редактор
Y
Y
Y
Y
Y
Можество раздели за запитвания
Работите върху повече от едно запитване едновременно? Няма проблем! Отворете множество раздели за запитвания в своя LiveAgent и превключвайте между тях. Функция множество раздели за запитвания
Създайте готови отговори за запитвания, на които може да бъде отговорено с универсален отговор. Функция готови отговори
20
100
500
—
1000
Преписи на чат
Клиентите ви нуждаят ли се от копие на разговора, който са провели с вас? Изпращайте им преписи на чатовете по имейл.
Y
Y
Y
—
Y
Споделяне на файлове в чат
Нашият лайв чат поддържа споделяне на файлови формати JPG, JPEG, PNG, GIF, PDF и TXT.
Y
Y
Y
Y
Y
Чат прозорец за мобилни устройства
Прозорците ни за чат са адаптивни – клиентите могат с лекота да започнат чат на мобилно или настолно устройство.
Y
Y
Y
Y
Y
Настройка на поздрава в чат
Изпращайте автоматични поздрави в чата на новите посетители на уебсайта си, за да покажете, че сте на линия и в готовност да им съдействате.
Y
Y
Y
Y
Y
Наблюдение на посетителите в реално време
Наблюдавайте какво правят посетителите на сайта ви. Вижте кои URL адреси са отворили, колко време разглеждат всяка страница и получавайте известия когато отварят нова страница на сайта ви.
—
Y
Y
—
Y
Анкети за удовлетвореност от чат
Вземете незабавна обратна връзка след всеки разговор с клиент. Разберете какво можете да подобрите, кое сте направили добре и наблюдавайте удовлетвореността на клиентите в течение на времето. Функция оценки на оператори
—
Y
Y
—
Y
Проследяване на времето
Придобийте по-задълбочено разбиране за работата на хелп деска си чрез проследяване на работните навици на служителите си. Вижте колко време им отнема да отговорят на всяко запитване, колко време са били онлайн и колко дълги са били почивките им. Функция проследяване на времето
$19 / месец
$19 / месец
Y
—
Y
Опашки на обаждания
Ако всички оператори на линия са заети с текущи обаждания, LiveAgent автоматично ще създаде опашка за нови разговори. Индикато за опашка на обаждания
—
Y
Y
—
Y
IVR
Подобрете изживяването в контактния си център като разработите подробна интерактивна система за гласови отговори. Функция IVR
—
Y
Y
—
Y
Записи на обаждания
Неограничените записи на обаждания гарантират, че винаги сте защитени с висококачествени записи на обажданията тогава, когато най-много се нуждаете от тях. Функция неограничен запис на обаждания
Свържете различни програми, софтуер или инструменти с LiveAgent и автоматизирайте безброй задачи. функция API
1
5
10
—
100
Шаблони за имейли до клиенти
Конфигурирайте шаблони за имейли за клиентите и служителите си. Всички имейл шаблони, изпратени през LiveAgent, могат да се оформят като HTML или имейли с обикновен текст. Функция имейл шаблони
Y
Y
Y
—
Y
Правила и времеви правила
Създайте персонализирани тригери, правила за автоматизация и времеви правила, за да ускорите повтарящите се задачи, които не изискват вниманието на служителите ви. Функции правила и правила по време
Y
Y
Y
—
Y
Игровизация
Мотивирайте, забавлявайте, повишете продуктивността и подкрепете съвместната работа в екипите. Функция игровизация
Y
Y
Y
Y
Y
Персонализация на формуляри за контакт
Изберете шаблон за формуляр за контакт от галерията ни с шаблони и го персонализирайте, за да отговаря на цветовите схеми на вашия бизнес.
Y
Y
Y
Y
Y
Персонализация на прозорците за чат
Изберете прозорец за чат от нашата галерия с шаблони и го персонализирайте така, че да отговаря на цветовите схеми на вашия бизнес.
Y
Y
Y
Y
Y
Персонализация на поканите за чат
Изберете дизайн на поканите за чат от нашата галерия с шаблони и го персонализирайте според нуждите си.
Y
Y
Y
Y
Y
Настройка на звуците
Персонализирайте или дезактивирайте всички звукови известия, които чувате в LiveAgent. Изберете от наличните звуци или качете собствени файлове. Функция настройка за звуци
—
Y
Y
—
Y
Търсене и замяна
LiveAgent може автоматично да търси конкретен буквено-числов низ във всяко входящо съобщение и да го замени с нещо друго преди да се покаже или съхрани в базата данни. Функция търсене и замяна
—
Y
Y
—
Y
Персонализация на прозорците за обаждания
Създайте привлекателни прозорци за обаждания или изберете от галерията ни с шаблони. Персонализирайте съществуващите дизайни според нуждите си.
—
Y
Y
Y
Y
Персонализация на прозорците за видео обаждания
Създайте ангажиращи прозорци за видео обаждания или изберете от галерията ни с шаблони. Персонализирайте всеки наличен шаблон според нуждите си.
—
—
Y
—
Y
База знания
Създайте категории в клиентския си портал на база на продуктите, услугите или типовете клиенти. Добавете статии в базата знания, форуми или табла за обратна връзка. База знания
1
2
3
1
10
Допълнителна база от знания
Множеството бази знания* ви дават възможност да създадете неограничен брой отделни клиентски портали, като всеки от тях може да има свой уникален дизайн, настройки и съдържание. База знания
$19/ месец/на база знания
$19/ месец/на база знания
$19/ месец/на база знания
—
$19/ месец/на база знания
Без брандиране
Премахнете брандирането на LiveAgent от прозорците и бутоните за лайв чат, базата знания/клиентски портал, прозорци и бутони за обаждания, формуляри за обратна връзка и имейл шаблони.
ново Подобрете клиентското си обслужване с помощта на AI Answer Assitant. Работи с ChatGPT и собствения ви API ключ за OpenAI и генерира отговори на имейли с добро качество, за да улесни отговорите и да повиши значително ефективността на служителите ви.
Получете обзор на клиентското си обслужване. Вижте кой общува с компанията ви и наблюдавайте обслужването, което получава. Функция преглед на анализите
—
Y
Y
—
Y
Отчет за работата
Наблюдавайте работата на сътрудниците обслужване на клиенти. Вижте кой е най-продуктивен, кой предпочита имейли пред лайв чатове и кой дава постоянни резултати с течение на времето. Функция отчет за работата
—
Y
Y
—
Y
Отчет за служителите
Създайте отчет за служител с работно време, отговорени запитвания, чатове, обаждания, продажби, оценки и други за конкретен период. Функция отчет за работата
—
Y
Y
—
Y
Оценка на оператори
Създайте отчети за оценката на операторите с коментари от клиенти. Функция оценка на оператори
—
Y
Y
—
Y
Отчет за отдел
Създавайте отчети с броя отговорени запитвания, чатове, обаждания и други от всеки отдел за конкретен период от време. Функция отчет за отдел
—
Y
Y
—
Y
Отчет за канал
LiveAgent ви осигурява подробни данни за всеки канал за комуникация: имейл, лайв чат, телефонна централа, формуляри за контакт, Instagram, съобщения във Facebook, Tweet-тове и т.н. Функция отчет за канал
—
Y
Y
—
Y
Отчет за етикет
Създайте отчет по етикет за конркетен период от време. Отделните записи могат да бъдат сортирани по времеви период, отдел, канал и потребител. Функция отчет по етикет
—
Y
Y
—
Y
История на запитвания
Филтрирайте запитванията по ден, седмица, месец, година или конкретен период от време, за да създадете отчет с история на запитванията. Разберете кой отдел е имал най-много възложени запитвания, кои оператори са ги разрешили, текущия им статус и други.
—
Y
Y
—
Y
Личен отчет за работата
Създайте отчет за работата, която сте свършили за ден, седмица, месец, година или за конкретен период от време. Разберете колко запитвания са били възложени на вас, от кои канали са дошли и настоящия им статус.
—
Y
Y
—
Y
Наличност на оператори за обаждания, чатове, запитвания
Наблюдявайте наличността на операторите си и вижте кога точно са били на линия (дати, часове, от, до). Функция наличност на операторите
—
Y
Y
—
Y
Наличност за обаждания и чат
Създайте отчети за наличността на всеки оператор да отговаря на обаждания и чатове. Разберете кой е най-отдаден и кой трябва да положи повече усилия.
—
Y
Y
—
Y
Натоварване с обаждания, чатове и запитвания
Разберете кои оператори са имали най-много възложени запитвания, обаждания и чатове, за да сравните и оптимизирате работното натоварване на служителите си.
Целогодишно предлагаме клиентско обслужване 24/7. Свържете се с нас чрез лайв чат, имейл, телефон, социални медии или чрез клиентския ни портал. Предламе и обслужване на множество езици.
при първа възможност
24/7
24/7
при първа възможност
24/7
Готови настройки
Изчакайте и се отпуснете докато настроим профила ви в LiveAgent вместо вас. Впишете се в готова за използване хелп деск система, която ще повиши продуктивността на операторите ви и ще подобри клиентското обслужване.
Имате множество бизнеси, продукти или поддомейни с уникални уебсайтове? Няма проблем, LiveAgent може да събере и да улесни обработката на всички запитвания в един профил в LiveAgent.
Y
Y
Y
Y
Y
Поддръжка на множество брандове
Създайте множество бази знания за всеки от продуктите, брандовете или групите потребители.
Y
Y
Y
Y
Y
Хардуерни IP телефони
Удобно ви е да използвате физическия си телефон? Няма проблем! Свържете го с LiveAgent, за да отговаряте на обаждания от него. Не е задължително да използвате софтфони или да вдигате обаждания през браузъра ако не сте фен.
Y
Y
Y
Y
Y
Обучение за продукта (лично онлайн обучение)
Насрочете обучение за LiveAgent с мениджъра си обслужване, за да ви помогне да разберете по-добре инструмента или да ви помогне да се справите с предизвикателствата, с които сте се сблъскали при работата си с LiveAgent.
—
Y
Y
—
Y
Старши акаунт мениджър
Поддръжка от акаунт мениджър като директна точка за контакт. Можете да поискате акаунт мениджър при Голям план с над 50 потребители.
—
—
—
—
Y
Специализиран екип за първоначално обучение
Получавате помощ при започване на работа от екипа ни от експерти, които ще ви помогнат да започнете да използвате инструментите и функциите на LiveAgent.
В момента имаме множество центрове за данни по целия всят. Инсталирате потребителските си профили във възможно най-добрата сървърна локация в зависимост от това къде се намират и вземайки предвид националното им законодателство. Множество центрове за данни
Y
Y
Y
Y
Y
Интеграция със SpamAssassin
Спестете време и се борете със спама с платформата срещу спам SpamAssassin, която блокира спама. Функция СПАМ филтри
Y
Y
Y
Y
Y
Ограничения за достъп до потребителския панел
Ограничете IP адресите, които имат достъп до потребителския ви панел.
Y
Y
Y
Y
Y
Управление на политиката за паролите
LiveAgent гарантира, че паролата, която сте избрали, не е била компрометирана в минали изтичания на информация.
Y
Y
Y
Y
Y
2-степенно потвърждение
Защитете профила си в LiveAgent с парола и допълнителен код за потвърждение от приложението Google Authenticator. Функция 2-степенно потвърждение
Y
Y
Y
Y
Y
HTTPS криптиране
Всички хостнати профили в LiveAgent работят чрез сигурна връзка, използваща протокола HTTPS. Функция HTTPS криптиране
Y
Y
Y
Y
Y
Списък със забранени потребители
Някой спами или се държи неприемливо? Забранете достъпа на IP адреса му, за да не може да чати с вас. Премахнете забраната когато сте говови да прегледате списъка с потребители, на които е забранен достъпа до чата ви
Y
Y
Y
Y
Y
Дневник за одит
Намерили сте нещо подозрително? Прегледайте дневника за одит, за да видите всички действия, които е извършил определен потребител за конкретен период от време. Функция дневници за одит
—
—
Y
—
Y
Единично вписване (SSO)
Единичното вписване (SSO) прави вписването по-лесно за операторите ви. Впишете се веднъж без да въвеждате отново данните за вход в бъдеще и ускорете процеса.
—
—
Y
—
Y
Изпращане на имейли през вграден имейл сървър
Използвайте имейл сървърите ни, за да изпращате имейли чрез LiveAgent.
—
—
Y
—
Y
Персонализация на шаблони за системни имейли
Променете текста и дизайна на всички системни имейли и ги персонализирайте при нужда.
Създайте автоматични правила за различни събития и определете какви действия ще се извършат автоматично когато се случи конкретно събитие в LiveAgent.
50
150
500
—
1000
Правила за време
Създайте времево базирани правила, които ще извършват действия автоматично след като мине определен период от време в LiveAgent.
—
30
100
—
200
Правила за Споразумения за ниво на обслужване (SLA)
Настройте вътрешни правила за Споразумения за ниво на обслужване (SLA), които да гарантират безпроблемно изживяване за служителите и клиентите ви. Използвайте ги, за да определите отговорността, наказанията и средствата за поддържане на правилен работен процес.
—
5
50
—
100
Нива на Споразумения за ниво на обслужване (SLA)
Настройте правилата си за Споразумения за ниво на обслужване в множество нива, за да гарантирате правилен работен процес на повече от едно ниво. Можете да ги използвате, за да конкретизирате работните процеси при различни обстоятелства.
—
5
20
—
100
Най-доброто клиентско изживяване е създадено с LiveAgent
Satur
Туристическата агенция SATUR е най- голямата туристическа агенция в Словакия, с 100- годишен опит и 90 000 удовлетворени агенти, които имат възможността всяка година да пътуват до повече от 150…
FrëschKëscht започва, като училищен проект и в момента се преобразува в действителна компания благодарение на доброто клиентско обслужване и успешните действия
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145S
Live Agent
Цените на LiveAgent
Имате нужда от помощ с избора на най-добрия план за вас?
Всеки бизнес е различен. Имаме екип от мениджъри по клиентски успех, готови да разгледат конкретния ви случай.
Спестете повече с LiveAgent
Сварнете различни варианти за хелп деск софтуер и открийте най-добрата сделка. Изберете броя потребители, от които имате нужда, вижте сравнението на цените и открийте идеалния си инструмент за управление на запитвания.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Explore LiveAgent's flexible pricing plans starting at just $9 per month. Whether you're a small, medium, or large business, we offer tailored solutions to enhance your customer support. Enjoy features like AI assistance, extensive integrations, and more, with a 14-day free trial. Visit now to find the perfect plan for your business needs!
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent
or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team
Schedule a one-on-one call
How to achieve your business goals with LiveAgent
Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
Answers to any questions you may have about LiveAgent