Списъкът със задачи за целева страница помага за проектирането на страница, която увеличава конверсиите. Включва създаване на привлекателно съдържание, SEO оптимизация, Schema markup, контактни данни и рекламиране.
Преди да публикувате целева страница, има много различни аспекти, които трябва да вземете предвид. Тази задача понякога може да е объркваща, но е изключително важно да се погрижите за детайлите преди хората да започнат да посещават страницата ви.
Тук ще откриете списък с неща, които трябва да вземете предивид преди да създадете целевата си страница. От писане на съдържание и елементи на дизайна до процент на конверсии и други показатели, този списък със задачи ще покрие всичко, което ви трябва, за да бъде успешна целевата ви страница.
Списъкът със задачи за целева (лендинг) страница е отличен начин да сте сигурни, че сте се погрижили за всичко преди да пуснете уебсайта си. Той ще ви помогне да откриете евентуални бъгове или липсващи елементи преди лендинг страницата да бъде пусната на живо, както и да предотвратите появата на неочаквани проблеми.
Ще ви помогне да придобиете ясна представа за пътя на посетителите на уебсайта ви. Така ще разберете не само колко време отнема да преминат през страницата, но и къде потенциалните посетители е вероятно да отпадат.
В допълнение към вече споменатите предимства, какво друго можете да спечелите от списъка със задачи за целева страница?
И обратното, ако решите да създадете целева страница без да следвате списък със задачи, може в някой момент да не знаете на къде да продължите, да пропуснете съществен елемент или – още по-лошо – да пропуснете възможности за усъвършенстване.
Накратко, всеки, който иска да се фоксира контретно върху конверсиите:
Като цяло, всеки, който иска да разрабори последователна, добре планирана и проектирана страница без да забравя нищо важно, което може да повлияе на бъдещото ѝ представяне.
По-надолу ще откриете цялостен контролен списък с всички елементи, които трябва да вземете предвид когато създавате целевата си страница. Можете да използвате този списък за вдъхновение, добавяйки или премахвайки конкретни елементи, за да го пригодите към собствените си нужди и личен стил.
Да започнем от начало и да разгледаме елементите, които трябва да съдържа една ефективна целева страница.
Съдържанието е първото нещо, което хората виждат на целевата ви страница. Затова е важно да се уверите, че е естетически издържавна и има ясни призиви към действие (CTA), както и покана за разглеждане на повече информация.
Кои елементи не трябва да пренебрегвате, за да сте сигурни, че съдържанието на целевата ви страница е ясно и лесно за четене?
Заглавието е първият текст, който виждат посетителите ви, така че е една от първите възможности да повлияете върху процента на конверсиите. Използвайте заглавие, което ясно заявява основните предимства, които предлага продуктът ви.
Заглавията се използват, за да разделят страницата на по-лесно смилаеми късове информация. Трябва да се уверите, че основното заглавие не е прекалено голямо и не заема прекалено много място на екрана.
Страничните заглавия трябва да обясняват каква е темата на целевата ви страница и защо посетителите биха искали да я прочетат.
Предложението за продажба трябва да включва конткретно стойностно предложение. Освен това трябва да е ясно и лесно за разбиране, така че хората да знаят какво точно ще получат когато закупят продукта или услугата.
Изключително важно е не само да кажете как ще подобри живота им, но и защо подобрението е достатъчно ценно, за да може клиентът да го поиска. Предложението за продажба трябва да е нещо, което създава у потенциалните клиенти усещане за неотложност, например възможност, която не искат да изтърват.
Представянето на ползите на посетителите чрез целевата ви страница е важно, защото това ясно ще им покаже как могат да разрешат проблемите си и да направят положителна промяна. Покажете стойността на продукта си във всеки раздел на съдържанието, така че посетителите да нямат съмнение, че продуктът или услугата ви могат да променят живота им към по-добро.
Представете на целевата си публика т. нар. йерархия на стойността, подчертаваща първо най-полезната функционалност, а аспектът с най-ограничено въздействие – последен.
Заключителният аргумент трябва да е привлекателен и да прави предимствата на продукта или услугата ви напълно ясни. Това е важно не само защото ще убеди хората, които се колебаят относно покупката, но и защото ги уверява, че правят правилния избор.
Заключителният аргумент може да има въздействие върху решението за покупка, така че се уверете, че е достатъчно силен, за да насърчи хората да предприемат желаното действие.
Заглавното изображение е един от най-важните визуални аспекти на лендинг страницата. То ще привлече вниманието на хората и ще ги убеди да продължат да четат, така че трябва да отразява имиджа на бранда ви, като същевременно е информативно относно това, което продуктът или услугата ви правят.
Ако е възможно, използвайте висококачествени изображения, които са подходящи както за вас, така и за клиентите ви.
Оформлението трябва да е ясно и лесно за навигация за посетителите. Те трябва да могат да виждат каквото искате да видят, без да ги затрупвате с твърде много информация или разхвърляно съдържание.
Уебсайтът ви се нуждае както от силна стартова точка, така и от ясна пътека, която да бъде следвана. Посетителите трябва да бъдат насърчавани да предприемат подходящо действие.
Добавянето на бележка от експерт ще помогне за повишаването на доверието в бранда ви. Важно е да бъде ясно в какво специализира експерта и защо мнението му е особено важно за посетителите на целевата ви страница.
Добавянето на отзив от съществуващ клиент ще повиши доверието на посетителите. Уверете се, че клиентите ви са съгласни това, че използват продукта или услугата ви, да стане публично достояние.
Това е особено важно ако продавате услуга, защото отзивите уверяват посетителите, че някой вече е сметнал бизнеса ви за ценен.
Важно е да покажете на клиентите какво точно предлагате. Снимките трябва да са с високо качество и да подчертават продуктите или услугите, които предлагате.
Освен да изберете подходящи изображения, трябва да изберете и снимки, които да показват как би изглеждал продукта когато го използва клиент и какво е качеството.
Видеоклипове, които демонстрират предимствата на продукта, могат да имат огромно влияние. Посетителите запомнят 95% от информация, съдържаща се във видеоклипове.
Добавянето на видеоклип на продукта ще подобри преживяването на клиента като го улесни в разбирането на продуктите или услугите ви. Освен това е по-представителен начин да споделите послание и да се свържете с потенциални клиенти. Създайте видео, което е вдъхновяващо и грабва вниманието.
Добавянето на данни от проучвания помага да повишите доверието в страницата ви. Цифрите могат да бъдат използвани като подкрепящи доказателства за твърденията, които сте направили, и да помогнат на потенциалните клиенти да разберат какво продавате.
Данните трябва да идват от реномирани източници, за да може посетителите да им имат доверие.
Ако продуктът или услугата са подобни на други на пазара, такава таблица може да е полезна за хора, които искат да ги сравнят. Това ще улесни посетителите да видят какво ви отличава от останалите и защо трябва да изберат вас пред друга алтернатива.
Можете да използвате този раздел да сравните продукта или услугата си с тези на конкурент и да демонстрирате уникалното си предложение за продажба.
Добавянето на раздел с често задавани въпроси ще улесни хората в намирането на отговори на въпросите им и в разбирането на това, което предлагате. Въпросите трябва да са ясно написани, за да не объркват посетителите, като същевременно са информативни.
Би било полезно ако използвате FAQ Schema markup в този раздел, за да се появява по-нагоре в резултатите от търсене с електронни търсачки. По този начин Google може по-добре да разбере какви въпроси се задават, както и кои отговори отговарят на тези въпроси.
В случай на допълнителни въпроси, данните ви за контакт трябва да са ясно видими и лесно достъпни. Посетителите на целевата ви страница не трябва да се затрудняват в намирането на данни за контакти.
Друга възможност за контакт е прозорец за чат, в който хората да могат да се свържат директно с вас. Функцията за лайв чат на LiveAgent дава възможност на потребителите да говорят със сътрудници, които могат да им предложат съдействие.
Просто избирате бутон за лайв чат, персонализирате прозореца за чат, интегрирате го с лендинг страницата си и започвате да предоставяте отлично обслужване.
Включването на цитати от клиенти, списъци с ползи или функции и други трикове за форматиране ще направи целевата ви страница по-лесна за четене. Тези елементи могат да се използват за разделянето ѝ на секции, за да не бъде прекалено сложна за разглеждане и четене.
Не забравяйте да премахнете всички разсейващи линкове за нагигация и да се фокусирате върху това да заведете посетителите към едно конкретно действие.
Страниците с кратки формуляри съдържат по-малко информация, което означава по-малко разсейващи елементи, които да отказват потребителите да изпратят данните си. Когато проектирате формуляр за регистрация, не забравяйте да го направите възможно най-кратък.
Добавянето на кратък формуляр в началото на страницата ви или като изскачащ прозорец е лесен начин посетителите ви да предприемат действие и да се регистрират. След това ще бъде лесно да предприемат стъпката да изпратят данните си, вместо да се налага да превъртят чак до края на страницата, за да търсят формуляра.
Да направите бутоните си с призив към действие такива, че да изпъкнат, е изключително важно, за да бъдат лесно откриваеми. Трябва да изберете цветове, които контрастират със страницата ви за по-добра видимост, като същевременно са подходящи, за да не се различават прекалено много от останалите елементи.
Текстът на бутоните с призив към действие трябва да се забелязва и да привлича вниманието. Изпозвайте думи като “вземи”, “резервирай” и “опитай” вместо скучни думи като “изпрати” и “влез”. Думите ви за действие трябва да включват специфични думи, отнасящи се до предложението и да изполват обръщения в първо лице, за да имат максимално въздействие – например “Започни безплатен тестов период”.
Проверката за грешки и редакцията на страницата са важни, за да сте сигурни, че няма правописни или граматически грешки, които да накарат посетителя да се съмнява в достоверността ви. Колкото по-професионално изглежда целевата ви страница, толкова по-голям е шансът някой да се регистрира.
Освен това е важно да не забравяте, че ако нещо е объркващо или сложно за разбиране за посетителите, е по-вероятно те да напуснат страницата. Нека съдържанието е кратко, минималистично и конкретно.
Уверете се, че страницата зарежда бързо, за да задържите интереса на посетителите. Колкото по-бързо видят всичко, толкова по-вероятно е да ги привлечете като потенциален клиент или като клиент.
Тествайте дизайна и съдържанието на лендинг страницата си като използвате Google Optimize за таргетирани, подходящо проектирани лендинг страници, които са създадени да привличат повече конверсии и да осигурят по-добра възвръщаемост на инвестициите. Можете да интегрирате Google Optimize с други продукти на Google, например Analytics, Google Ads и Firebase за още по-подробни данни.
Преди да пуснете страницата си на живо, трябва да се уверите, че е адаптивна и изглежда добре на всички устройства, включително мобилни телефони и таблети. Бавните скорости на зареждане също убиват процента на конверсиите.
Ако целевата ви страница не изглежда добре на по-малки устройства, това ще накара хората, които я отварят от такива, изцяло да напуснат сайта ви.
Публикуването и насрочването на съдържание за страницата ви е важно, за да бъде публикувано когато хората я посетят. Използвайте система за управление на съдържанието (CMS), която ви е удобна.
Това също така ви позволява да се връщате и да редактирате публикациите си.
Социални медии, имейл маркетинг, събития и популярно съдържание – всички те могат да се използват като начин да привлечете посетители.
Трябва да проведете отделни тестове на конкретни елементи, за да разберете дали могат да се направят промени, които ще помогнат страницата да се представя по-добре.
Можете също така да тествате само конкретни части на целевата си страница, за да отговорите на въпроси като “Кой цвят бутон привлича повече конверсии?”
И накрая, трябва да измервате резултатите от усилията си, за да знаете кое работи и кое трябва да се промени. Колкото повече информация имате, толкова по-лесно ще ви бъде да подобрите страницата си. Това ще кара посетителите да се връщат и в бъдеще.
Разгледайте цялостната си оценка, за да придобиете представа колко добре се представя лендинг страницата ви. Ето няколко въпроса, които ще ви помогнат да прецените дали целевата ви страница е ефективна или има нужда от някои подобрения.
На колкото повече въпроси отговорите с “да”, толкова по-вероятно е целевата ви страница да бъде успешна. Това обаче не е достатъчно само по себе си. Трябва да следите и някои данни и показатели, за да придобиете представа колко добре се справя целевата ви страница.
Посещения на целевата страница
Това е най-базовият показател, който е добре да следите. Към целевата ви страница имаше ли трафик? И колко пъти е преглеждана до сега?
Това е важно, защото без посетители, които да видят какво има на страницата, няма никакъв шанс да ги привлечете като потенциални клиенти или клиенти. Промените в този показател може да показва, че нещо се е променило, което може да има въздействие върху това колко са успешли целевите ви страници в привличането на трафик.
Как да проверите цифрите? За да извадите този отчет в Google Analytics, отидете на Behavior → Site content → All pages. След като стигнете до последното меню, може да изберете конкретни целеви страници и да видите съответните данни.
Източник на трафик
Кое е привлякло трафик към лендинг страницата ви? Дали посетителите ви са стигнали до нея от публикация в социални медии, имейл кампания или друго?
Разбирането от къде идват посетителите ви ще ви помогне да разберете какво работи и дали има възможности за реклама.
Можете да откриете данните за източника на трафика си в Google Analytics в Acquisition → All Traffic → Source/Medium.
Постигане на целите
Задаването на цели в Google Analytics е първата стъпка към проследяването на конверсиите на целевата ви страница. С цел, свързана към страницата на кампанията, ще можете да следите броя посетители и броя хора, които са предприели желаното действие.
Можете да откриете постигнатите цели като разгледате тези, които сте си задали, в Conversions → Goals → Overview.
Конверсии на база на източника
Кое работи за привличане на хората и кое не? Постът в социалните медии свършил ли е работи, или пък имейл кампанията е тази, която е донесла най-много конверсии до момента?
Разбирането на разликите между различните маркетингови действия ще ви помогне да вземате бъдещи решения относно приоритизацията. Например, ако имейл маркетинговите кампаниия се представят много по-добре от други канали, това може да е показател, че трябва да инвестирате повече време в изпращането на съобщения чрез този канал, отколкото да се рекламирате на други места.
Конверсии на сесия
Кое се отразява на всяка страница или сесия що се отнася до привличането на потенциални клиенти? Този показател ще ви покаже колко дълго остават посетителите и колко усилия са необходими, за да ги превърнете в клиенти.
Ако не виждате никакви конверсии, е възможно да има проблем с начина ви на работа с ключови думи и избора на теми. Можете да поправите това като добавите повече подробности за това, което се предлага, и да обърнете внимание на притесненията, които може би имат клиентите ви.
Съотношение между посетителите и контакти
Колко посетители идват, но не предприемат следващата стъпка? Ако знаете, че голяма част от хората, които стигат до страницата ви, я напускат веднага, това означава, че някъде има проблем.
Може да става въпрос с това колко надеждна и професионална изглежда лендинг страницата ви или може би има нещо, което поражда съмнения. Възможно е да има проблеми с ключовите думи и къде се намират в страницата и това да отблъсква хората.
Да предположим, че само 20% от посетителите ви се превръщат в потенциални клиенти (тази цифра може да е различна според отрасъла) – в такъв случай е време да редактирате текста на целевата страница, за да стане по-ясен. Направете промени в шрифтовете, цветовете на бутоните с призив към действие и т.н.
Степен на отпадане
Колко човека идват на страницата ви и я напускат веднага? Ако тази цифра е висока, тогава е време да разгледате по-добре самата целева страница.
Заглавието, изображенията и съдържанието – всички те влияят върху това колко време остават посетителите на целевата ви страница, така че отделете време да помислите какви подобрения могат да се направят.
Ще откриете степента на отпадане в Behavior → Site Content → Landing Pages.
Средно време, прекарано на страницата
Колко време прекарват хората на целевата ви страница? Ако не остават на нея достатъчно дълго, ще бъде предизвикателство да ги убедите, че това, което предлагате, може да реши проблемите им.
Можете да използвате неща като отзиви от клиенти, изследвания на случаи и медийно отразяване като социално доказателство, чрез което да докажете ползите. Ако това не помага или като цяло изглежда, че нямате много посетители, може би е по-логично да впрегнете усилията си на друго място докато трафикът се увеличи чрез дейности по оптимизация за електронни търсачки (SEO).
Можете да намерите тези данни в Google Analytics на същото място, където откривате степента на отпадане. Отворете Behavior → Site Content → All Pages.
Страници на сесия
Колко страници посещават средно хората? Ако тази цифра е ниска, тя намеква, че посетителите не получават достатъчно информация преди да напуснат, което също така означава, че може да има проблеми с ключовите думи и това доколко са подходящи темите, които обсъждате.
Винаги можете да добавите повече подробности какво предлагате като добавите описания на продукти, публикации в блога или често задавани въпроси. Като цяло, добавете всичко, което може да помогне да отговорите на въпросите, които клиентите вероятно си задават.
За да проследите броя посетени страници на сесия в целевата си страница в Google Analytics и да видите средно колко страници виждат посетителите след като влязат на сайта ви през целевата страница, отворете Behavior → Site Content → Landing Pages.
Ако вече имате лендинг страница, трябва ли да я построите отново от нулата? Отговорът е “не”, но вместо това трябва да направите цялостен одит.
Редовният анализ ви дава възможност да видите кое работи и кое трябва да се промени.
Провеждането на отид на лендинг страницата ви трябва да помогне за откриването на нередности. На пазара съществуват инструменти за оптимизация на лендинг страници, които могат да ви помогнат значително с тази задача.
Този тип инструменти предлагат набор от функции, които измерват цялостното представяне, идентифицират проблемните области и подобряват целевата ви страница, за да постига повече конверсии. Ако използвате инструмент за изграждане на целеви страници, е лесно да направите някои промени и настройки преди да публикувате страницата си.
Простотата на тези интрументи за оптимизация ги правят много привлекателни за потребителите. Освен това, много от тях предлагат шаблони, които помагат за подобряване на процента на конверсиите, особено ако не знаете от къде да започнете.
Одитът на целева страница не е лесна задача. Той изисква търпение и внимание към детайлите. Трябва да се вземат предвид следните неща по време на процеса:
Нека да разбием целия процес по одит на целева страница в 7 стъпки:
направете преоценка на целите си – В началото е важно да имате ясна представа както искате да постигнете.
научете възможно най-много за аудиторията си – Ако процентът на конверсиите ви пада, е време да отделите време да разгледате целевата си група.
разберете какво правят посетителите ви – Къде кликат, колко дълго остават и какво ги кара да отпаднат от страницата (тук могат да ви помогнат инструменти за оптимизация на целева страница).
прегледайте текущото съдържание на целевата ви страница – Проверете граматиката, правописа и дали е достатъчно информативна.
проведете функционален анализ или анализ на дизайна – Дали шрифтът не е прекалено дребен или пък цветът на призивите към действие не подтикват хората да предприемат желаното действие? (ще ви бъде много по-лесно да въведете промените ако използвате инструмент за изграждане на целеви страници).
направете оценка на потребителското изживяване – Могат ли потребителите лесно да се ориентират в целевата страница?
проведете А/Б тестове – Вижте кои промени работят най-добре.
Ако сте отговорили с “не” на който и да е предишните въпроси, е време да предприемете незабавни действия.
Винаги се опитвайте да подобрите удовлетвореността на клиентите като тествате целеви страници, анализирате слабите страни и правите необходимите промени.
Как трябва да направите оценка на целевата страница на база на нашия контролен списък? Нека да разгледаме няколко примера, които анализирахме в детайли по-долу.
С цветните си и динамични графични изображения, лендинг страницата на Biteable се отличава още на пръв поглед. Като инструмент за видеоклипове за бизнеса, те се възползват в голяма стенем от този формат и на сайта си. А другите компоненти?
✅ Съдържание:
Тази целева страница е пълна с информация за продукта и предимствата от употребата му. Освен това е включено кратно ръководство в 5 стъпки как за създадете ведеоклипове за бизнеса, използвайки инструмента им. Потенциалните клиенти следователно могат бързо да видяк как инструментът може да скъси процеса по създаване на видеоклипове.
✅ Стил:
Biteable знае как да се обръща към публиката си и привлича вниманието на хора, които са пълни с нови идеи, които искат да пресъздадат във видеоклипове. Съдържанието е написано в професионален стил и пълно със съвети, но същевременно е лесно разбираемо за всеки.
✅ Убедителност:
Основните заглавия и подзаглавията събуждат любопитството на публиката, а инструментът изглежда ясен, лесен за употреба, както и полезен за създаване на бизнес видеоклипове от самото начало. “Регистрирайте се за секунди. Създайте за минути” е привлекателен призив към действие, който привлича вниманието.
✅ Дизайн:
Дизайнът на целевата страница е привлекателен, има графични елементи, които привличат погледа, а някои елементи са анимирани за по-динамично изживяване.
Сайтът на Biteable предлага отличен пример за целева страница, която вероятно ще превърне потенциалните клиенти в реални. Количеството текст би могло малко да се намали. но като цяло има всичко, което е необходимо в една добра целева страница: убедителен призив към действие, привлекателен дизайн и видеоклипове.
Целевата страница на LiveAgent е с добър дизайн и лесна за навигация. Под съдържанието, видимо при първоначалното отваряне на сайта, има кратък формуляр с три полета за започване на безплатен тестов период, което означава, че посетителите могат да предприемат желаното действие веднага след като се окажат на сайта.
✅ Съдържание:
Вниманието веднага се насочва към бутон, чрез който да пуснете кратък анимиран видеоклип, който обяснява и демонстрира инструменти, ясно илюстрирайки 2 причини компаниите да използват LiveAgent. Тук можете да откриете функции, обратна връзка и отзиви и освен това целевата страница дава отговори на най-често задаваните въпроси в раздела с често задавани въпроси.
✅ Стил:
LiveAgent успява да предаде най-важната информация по ясен и достъпен начин. Освен това си създава имидж на довереност и професионализъм.
✅ Убедителност:
На целевата страница се появява изскачащ прозорец, който насърчава хората да пробват безплатния тестов период, но не е натрапчив. Вместо просто да посочва функционалностите на продукта, целевата страница подчертава предимствата ѝ и показва как инструментът може да помогне на хората.
✅ Дизайн:
Лендинг страницата на LiveAgent има едноцветен фон, но и много графични елементи, които правят сайта привлекателен, Сайтът е много добре проектиран, така че посетителите да могат да открият бързо информацията, от която се нуждаят.
Въпреки че има много елементи, това е добър пример за лендинг страница, която не е натоварваща за потребителите.
Въпреки че сайтът няма никакви динамични аниамции или друг тип разнообразие, той е чудесен пример за добре изградена целева страница. Няма място за объркване какво да правите или какво иска да постигне целевата страница.
✅ Съдържание:
Вниманието е фокусирано най-вече върху регистрация за беплатен тестов период и това е първият елемент, който виждат посетителите докато страницата зарежда. Формата за контракти е кратка и лесна за попълване.
Значителна част от страницата е “Опитайте Kontentino и спечелете”, където са показани пет неща, които правят Kontentino отлично решение. В крайна сметка, всяко предимство върви с бутон с призив към действие.
✅ Стил:
Това е инструмент, насочен към мениджъри или професионалисти, които отговарят за социалните медии и основната му цел е да подобри работният им процес. Поради това, целевата страница е издържана в професионален стил и не е натрапчива, а по-скоро информативна.
✅ Убедителност:
Тази целева страница има за цел да мотивира хората да използват продукта, като им покаже ползите, които могат да получат по този начин. Това може да свърши добра работа в насърчаването на посетителите да пробват Kontentino.
✅ Дизайн:
Целевата страница е разделена на две основни секции: една с тъмен фон, а другата с по-светъл. Започва и завършва с бутон с призив към действие и формуляр, който да попълните, което улеснява четенето и разбирането на страницата.
Целевата страница на Kontentino изглежда чудесно, предлага ясна информация и ползи и убеждава потенциалните клиенти да изпробват инструмента. Когато разглеждате страницата, няма се съмнявате, че насърчава хората да пробват софтуера. В резултат, посетителите знаят точно какво действие да предприемат без да се сблъскват с неща, които отвличат вниманието им.
Целева (лендинг) страница не е същото като начална страница. Началната страница обикновено съдържа всички страници на уебсайта с връзки към всяка една, докато целевата страница се фокусира върху един продукт или услуга, които рекламирате. Много компании обичат да използват целеви страници и начални страници, тъй като целят да държат посетителите на “информационна диета”. Някои проучвания обаче сочат, че хората, които посещават сайт, който е прекалено богат на информация, например начална страница, често затварят сайта и отиват на друго място. Това означава, че искате да ви посещават хора, които не просто кликат насам-натам, попадайни случайно на съдържанието ви, а такива, които са дошли специално за да го потърсят.
Контролните списъци са изключително ефективен начин да предприемете систематичен подход към постигането на бизнес цели. Освен това, след като контролният списък е създаден веднъж, елементите му могат да бъдат изпълнени с по-малко усилия и по-голяма точност. Най-класическият пример за повечето хора е списък със задачи, който използват, защото им помага да си припомнят какво може би са забравили или оставили на заден план, за да приоритизират други задачи. Подобен списък също така ви принуждава да останете фокусирани върху всеки елемент, който все още не е отметнат, преди да започнете друг. Всичко това се отнася и за контролния списък за целева страница. Препоръчваме да направите оценка на сайта си относно най-често срещаните проблеми и след това да ги отмятате един по един след като ги разрешите.
Целевите страници се използват за разнообразие от онлайн маркетингови стратегии. Един популярен подход е да ги използвате като част от рекламна или имейл кампания, като целта е да повишите конверсиите от кликове върху рекламата или регистрации за бюлетин. В резултат на това, можете бързо да разширите списъка си с получатели на имейли.
Ако вече имате лендинг страница, която е публикувана и върши работа на бизнеса ви, значи не. Може да има части от страницата, на които да не им е излишно известно подобрение, но ако вече вършат работата, която трябва да вършат (т.е. постигат добър процент на конверсии), то тогава няма причита да правите резки промени, освен ако нещо не се промени в самия продукт или услуга.
Трудно е да се каже без да видим контркентата страница. За всеки продукт или бизнес могат да се използват много различни лендинг страници, така че зависи какво продавате и защо хората биха купували от вас, а не от конкунрентите ви. Единственият начин да знаете дали контролният ни списък ще бъде полезен точно за вашия сайт, е да го изпробвате. Имайте предвид обаче, че някои дребни неща като смяна на шрифта или добавяне на отзиви може да нямат голямо въздействие, докато по-значителни промени (например цялостното оформление) могат да имат огромно значение, в зависимост от това колко са възприемчиви посетителите към тях.
Не съществува един “най-добър” контролен списък, защото всяка компания е различна и трябва да изберете този, който отговаря най-добре на нуждите ви. Подобен контролен списък за лендинг страница ще ви помогне да си гарантирате, че не сте пропуснали нищо и би трябвало да намали вложените усилия, така че да можете да публикувате страниците си по-бързо. Добрият процес също така улеснява работата върху множество проекти едновременно, вместо да се налага да превключвате между тях или постоянно да забравяте до къде сте стигнали с всеки един.
Добре е първо да изпробвате безплатен, за да видите какво представлява и доколко е лесен за използване, преди да похарчите каквато и да е сума за платените версии. Нашият безплатен контролен списък е чудесен начин да започнете с основното, от което се нуждае уебсайтът ви.
Няма такива! Това е просто ефективен начин да сте сигурни, че страниците ви правят това, което искате да правят, преди да се захванете с нещо друго.
Не, всъщност е много лесен за употреба.
Списък със задачи за WordPress SEO
Списъсък със задачи за SEO за сайт в WordPress ще ви помогне да стигнете най-добрите позиции в Google и да увеличите органичния трафик към страницата на блога си. Цялостно ръководство стъпка по стъпка.
Списък със задачи за клиентско обслужване
Подобрете клиентското си обслужване с нашия удобен списък със задачи за клиентско обслужване - отметнете всичко, за да поемете по пътя към успеха.
Списък със задачи за създаване на профили в социлните медии
Затруднявате се с конфигурацията на онлайн профилите на бизнеса си? Като изпълните този списък със задачи за настройка на социалните медии, ще приведете всичко в топ форма.
Списък със задачи за управление на социални медии
Искате ли да управлявате социалните медии като професионалист?С помощта на този списък със задачи за управление на социални медии, профилите ви ще постигнат отлични резултати.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team