Списък със задачи за WordPress SEO включва ключови елементи като хостинг, домейни, теми, плъгини и Google инструменти, за да подобрите органичния трафик и позициите в Google.
Искате ли да излизате на по-предни позиции в резултатите от търсене в електронните търсачки? Ако да, тогава трябва да направите проучване на ключовите си думи.
Една от най-важните части на оптимизацията за електронни търсачки (SEO) е да се уверите, че съдържанието ви е оптимизирано за търсачките. Тази статия разглежда всичко, което трябва да знаете за SEO в WordPress и предлага списък със задачи за правилна оптимизация на уебсайта ви.
Трабва ли ви списък със задачи за SEO оптимизация?
Ако искате да се появявате на по-висока позиция в резултатите от електронни търсачки, съдържанието ви трябва да е съобразено с SEO оптимизацията. Трябва да обмислите много различни фактори и може да ви изглежда прекалено много на моменти, особено в началото.
Този списък със задачи ще ви помогне да се погрижите за необходимите елементи за правилната оптимизация и ще ви гарантира, че сте в правилната посока. Ще ви напътства стъпка по стъпка в оптимизацията на уебсайта ви за електронни търсачки.
Без значение дали сте начинаещ или експерт, този списък ще ви бъде полезен, за да разберете какво е SEO и как работи. Дори основен списък за проверка на SEO е по-добре от никакъв.
Няма значение дали уебсайтът ви е блог, електронен магазин или друг тип съдържание. Тези съвети ще са полезни за всеки: специалисти по маркетинг, копирайтъри, блогъри и дори уебмастъри.
Ако обаче тепърва започвате и искате да разберете как да създадете WordPress сайт от самото начало (без съвети за SEO оптимизация), вижте списъка ни със задачи за създаване на нов WordPress сайт тук. Той може да ви е по-полезен в началото (но се върнете към този по-късно).
Нека да видим на кои елементи трябва да обърнете особено внимание когато оптимизирате WordPress сайта си.
Преди да продължим, трябва да проверите дали хостинг услугата ви покрива изискванията за WordPress SEO оптимизация. WordPress има списък с пропоръчителни доставчици, така че ако искате да се улесните, изберете от този списък: Hostinger, Bluehost, Siteground, или HostGator.
Надяваме се, че сте избрали име на домейна, което е късо, отнася се до нишата ви и няма правописни грешки. Въпреки че това са най-честите изисквания за добро име на домейна, трябва също да сте сигурни, че не включва никакви символи (напр. долна черта), тъй като обхождащите ботове на електронните търсачки може да имат проблеми с тях.
Не използвайте IP адрес за име на домейна си. За да проверите това, трябва само да напишете адреса на сайта си в полето за търсене в Google и да видите какво ще стане: ако не показва резултат, значи всичко е наред, но ако ви води към сайт, който се занимава с интернет протоколи, значи става нещо нередно.
Ако решите да създадете многоезичен сайт, тогава всяка публикация трябва да има собствен домейн с превод (TLD). Това ще помогне на Google да разбере структурата на сайта ви по-добре и да индексира различните езикови версии отделно, за да не се бъркат една с друга (възможно е дори да бъдат премахнати от резултатите от търсене ако има прекалено много дублирано съдържание).
Ето защо е от съществено значение да използвате различни домейни ако сайтът ви има повече от един език и да се уверите, че всяка публикация съдържа съответните ключови думи, мета описание, заглавие на страницата и т.н., за да може Google да ги подрежда поотделно в резултатите от търсенията си.
Hreflang тагът също е изключително важен в случая (повече за това по-късно).
Трябва да проверите дали темата ви е съобразена с най-добрите практики за SEO оптимизация, за да имате добра основа за оптимизация. Astra, OceanWP и Divi са сред най-популярните и най-бързо зареждащи WordPress теми, които следват последните тенденции в уеб дизайна и SEO.
Освен че осигуряват отлично клиентско изживяване, най-добрите WordPress теми подкрепят максимално усилията ви за SEO оптимизация.
Що се отнася до SEO оптимизация в WordPress, едно от най-важните неща е добър плъгин. Препоръчваме Yoast за тази цел, тъй като осигурява всичко, от което имате нужда за оптимизиран сайт, от прости опции като настройка на заглавия и мета описания (които също така дават възможност за оптимизация на мета ключови думи) до по-сложни като XML карта на сайта и инструмент за Webmaster верификация (която ви дава възможност да се свържете с Google, за да добави сайта ви).
Трябва само да го инсталирате, да го активирате и да настроите основните опции.
Google Webmaster Tools е еквивалентът на Google Search Console за уебсайтове. Ако все още не го използвате, трябва да започнете, за да проследявате състоянието на сайта си и техническите проблеми, които биха могли да навредят на позицията му в резултатите от електронни търсачки (като грешки при обхождане или зловреден софтуер).
Той ви дава информация също от къде получавате най-много трафик, статуса на индексацията, грешки при обхождане и други технически аспекти. Всичко това е от съществено значение ако искате да имате качествен уебсайт с отлична позиция, трафик от електронни търсачки и конверсии.
Въпреки че не е технически аспект, адаптивността все пак е изкючително важна за клиентското изживяване и SEO. Когато работите с ключови думи с много конкуренция, да имате оптимизирано съдържание както за десктоп, така и за мобилни устройства, е необходимост.
Не можете да си позволите да изгубите потребители на мобилни устройства заради проблеми с достъпа до сайта ви през телефоните им. Така че да имате един и същ тип съдържание, приспособено към всеки екран, е много важно, и Google много настоява за това в препоръките си.
Скоростта на зареждане на страницата ви е много важна за позицията й в Google. Ако е нужно много време, за да се зареди, хората вероятно ще я напускат преди дори да успеят да разберат какво предлагате.
Ето защо за успеха на сайта ви е изключително важно да следите скоростта на зареждане на всяка от публикациите си и да се уверите, че средните оценки са достатъчно високи.
Тъй като основната цел на кеширането е да ускори сайта ви, е ясно защо трябва да използвате такъв. Има различни видове плъгини, които предоставят тази услуга. Ние препоръчваме WP Super Cache, тъй като се конфигурира лесно и няма силно влияние върху скоростта на сайта (така че дори посетители със стари компютри и бавни връзки няма да забележат).
След като инсталирате и активирате плъгина, отидете в страницата с настройките му (Settings -> WP Super Cache) и активирайте кеширането. След това кликнете “create a new cache”, за да изчистите старите данни. След като направите това, можете да използвате любимия ни трик – режим Инкогнито на Google Chrome – за да тествате колко бързо зарежда.
SSL сертификатите се използват за криптиране на данните, изпращани между посетители ви и уебсайта. Въпреки че нямате нужда от тях, за да имате успешна SEO кампания, силно препоръчваме да използвате SSL сертификати, тъй като целта им е да подобрят сигурността и да направят сайта ви по-надежден в очите на потребителите. Това ще доведе до по-добра позиция в резултатите от търсене в търсачките и най-хубавата част е, че SSL сертификатите са безплатни.
Профилът в My Business Google е безплатна услуга, която ви позволява да управлявате всичките си бизнес обяви от едно място. Трябва само да отидете там, да създадете профил и да добавите необходимата информация за всяка от локациите си, категории и всякаква друга важна информация. След като всичко е добавено, го потвърдете с Google Map Maker (инструмент, който ви дава възможност да добавяте информация за местоположението си).
Защо това е важно за SEO резултатите ви? Ами, колкото по-релевантна е информацията, която предоставяте на електронните търсачки, толкова по-добри шансове имате уебсайтът ви да се появи на по-високи позиции в резултатите от търсене.
След като всичко е готово, е време да проверите дали информацията е добавена правилно. Можете да го направите като просто пуснете търсене в Google за всяка от бизнес обявите си (например “пица Palo Alto”). Ако се появят като първи резултат, всичко е наред. Ако не, трябва да се свържете с Google и да потърсите помощ.
XML картата на сайта се използва, за да очертаете съдържанието на сайта си, за да могат електронните търсачки да го обходят по-лесно. Прави се лесно и ви трябва само плъгин за карта на сайта или официалния плъгин на Google. Вторият е безплатен, но изисква някои технически познания за програмирането на карти на сайтове с Google профил.
Така че плъгинът за карта на сайта е най-бързият вариант, въпреки че може да му липсват някои допълнителни възможности, които да се окажат полезни. След като добавите такъв, можете да качите картата на сайта си онлайн или да проверите статуса й.
Файлът robots.txt се използва, за да даде инструкции на електронните търсачки дали трябва да обхождат и индексират определени части от сайта или не. Можете да го използвате и за по-технически аспекти, като например да блокирате достъпа на ботовете до страници, които не трябва да виждат (например администраторската част).
Има няколко правила за този файл, който трябва да имате предвид, като правилото за забрана. Това общо взето казва на ботовете да не индексират цялото съдържание на уебсайта, тъй като може да е прекалено обширно и да доведе то някои проблеми с обхождането (например безкрайни цикли).
Ако искате да имате по-добра позиция в резултатите от електронни търсачки и да сте по-видими, е много важно да има множество линкове към сайта ви от високоавторитетни други сайтове. Създаването на обратни линкове (още познати като входящи) може да помогне да повишите конверсиите, тъй като тези сайтове обикновено са на по-висока позиция от вашия (което означава, че са по-реномирани).
Външният линк е също така отличен начин да изградите взаимоотношения с клиентите си и други компании. Така че е важно да научите как работи линк билдингът ако искате по-успешен бизнес в бъдеще. Всичко това обаче не е толкова лесно колкото може да изглежда и много неща могат да се объркат (например да бъдете наказани от Google или да изпращате неправилни сигнали за уебсайта си).
Ако искате сайтът ви да излиза в резултатите от търсене, трябва да се уверите, че Google може да го индексира правилно. Проблемите с обхождането на уебсайта ви ще се отразят негативно на представянето му и може да не бъде индексиран изобщо заради тях (което е лошо за SEO). Ето защо трябва винаги да проверявате Google Webmaster Tools, за да видите дали има проблеми с обхождането на сайта ви и ако има, да се опитвате да ги разрешите възможно най-бързо.
Каноничните линкове се използват, за да се избегнат проблеми с дублиращо се съдържание, така че те са нещо, което трябва да се използва на всяка страница от сайта ви. Те също така помагат да избегнат индексирането на една и съща страница два пъти (което може да доведе до наказания).
Ще имате нужда от опитен програмист за тази задача, тъй като програмната настройка на канонични URL адреси не е толкова просто колкото може да изглежда. Като цяло, не можете да го направите без техническите аспекти на SEO, дори и да не са толкова “вълнуващи” колкото други. Те са изключително важни за позицията ви и трябва да се вземат предвид от първия ден когато запонете да работите върху нов сайт или да променяте по-стар. По този начин няма да има изненади в бъдеще ако и когато изведнъж забележите спад в органичия си трафик.
Hreflang се използват, за да се даде информация за целевия език, включително държавата. Това означава, че посетителите ви от Австралия ще видят конкретна версия на уебсайта ви, а потребител, който идва от друга държава, ще бъде пренасочен към различна страница, където ще може да прочете всичко на родния си език, например.
За да настроите това, трябва да добавите ред в кода на заглавната част (header) на страницата си (точно под отварящия таг) и да конкретизирате кои държави таргетирате. Можете да откриете повече информация за това в страницата за поддръжка на Google.
Всяка публикация на уебсайта ви трябва да бъде в правилната категория. Това е един от аспектите, които много хора изглежда пренебрегват, защото смятат, че е “по желание”, но всъщност много грешат, защото Google ги използва като насоки когато се опитва да подреди уеб страниците. Ето защо е задължително внимателно да подберете категориите, в които всеки пост се вписва и след това да оптимизирате във възможно най-голяма степен за всяка ключова дума.
Например, ако имате публикация в блога за кафемашини, е по-добре да я сложите в категория, наречена “Кухненски уреди” вместо в “Потребителски стоки”. Това ще помогне на Google да разбере по-добре структурата на сайта ви, което е много важно, за да излиза по-високо в резултатите от търсенията.
Ако искате да подобрите позицията си в търсачките в дългосрочен план и да постигнете по-добри резултати, трябва да установите забележителна маркетингова стратегия на съдържание, чрез която да редовно да създавате качествени публикации в блога. Това означава да помислите за категориите предварително, за да няма проблеми когато търсите идеи за ново съдържание, което да заинтригува хората във вашата ниша.
Пермалинковете се използват, за да се дефинира структурата на URL адресите на публикациите ви. Както заглавията на сайта, те трябва да са уникални (и да не съдържат числа), за да може Google и другите електронни търсачки да разберат структурата на пермалинковете ви.
Ако използвате плъгина Yoast SEO както предложихте по-рано, имате тази опция в менюто SEO -> Permalinks. Когато сте там, изберете това, което най-добре отговаря на нуждите ви.
Има група показатели, които анализират колко добре работи сайта ви от гледна точка на преживяването. Можете да проверите оценката на страницата си, използвайки този отчет в Google Search Console, която дава оценки “Добър”, “Трябва подобрение” или дори “Лош”.
Такива отчети са полезни, за да откриете проблеми като бавно зареждане, блокирани ресурси, липсващи заглавия и нискокачествено съдържание.
“Link juice” е термин, който се използва в SEO и се отнася до това колко е важен уебсайта ви за електронните търсачки. Колкото повече качествени линкове сочат към сайта ви (т.е. с по-висока е позицията им), толкова по-силен “link juice” получава сайта ви.
За да разберете силата на обратните си връзки, трябва само да въведете URL адреса в Open Site Explorer и да видите всеки изходящ линк, който има връзка към него. Ако имате над 100 външни връзки, тогава поздравления, имате силен уебсайт. Но ако няма толкова много, трябва да започнете да работите в посока да наберете повече линкове възможно най-скоро.
Обемите на търсене са един от най-важните индикатори, които трябва да наблюдявате, за да разберете кои ключови думи са най-подходящи за оптимизация на всяка публикация. Те показват колко хора общо търсят нещо, свързано с това, което вие предлагате. Като цяло, данните за обемите на търсене могат да се използват, за да наблюдаване прогреса на позиционирането ви в резултатите от търсене във времето и да видите как то се отразява на конверсиите, трафика и други важни показатели.
Задължително трябва да можете да проследявате позицията си ако искате да имате пълен контрол върху прогреса на сайта си. Има множество инструменти за тази цел, като някои са по-точни от други. Най-важното обаче е да намерите такъв, който работи добре за нуждите на сайта ви и след това да видите дали с него можете да постигнете желаните резултати.
Тъй като всеки бизнес има различни цели (например повишаване на трафика или запитванията), наблюдението на позицията в резултатите от търсене само по себе си няма да ви помогне, освен ако целта ви не е повече органичен трафик. Ето защо в комбинация с други показатели можете да разберете дали позицията ви наистина помага за постигане на целите ви или не (и как точно). Основната цел тук е да имате ясна идея какви резултати искате, за да сметнете сайта си за успешен, и внимателно да наблюдавате всичко, което може да се отрази, за да променяте стратегията си според нуждите.
Google Analytics е чудесен инструмент, с който да проследявате трафика на сайта си и как посетителите се държат на него. Източниците на трафик, популярни страници, страници за вход/изход и времето, преканано на всяка страница, са само няколко примера за различните данни, които можете да получите от тази патформа. Чрез тях можете да подобрите потребителското изживяване като разберете какво работи и какво не.
Google Analytics също така включва набор от инструменти, наречени Google Optimize, което е платформата за тестване и персонализация от Google (с предишно име Content Experiments). Може да ви помогне да правите А/Б тестове на страницата си, за да разберете какво предпочитат посетителите ви. Можете да тествате елементи като цветове на бутоните, навигация, разположение и общо взето всичко останало.
Редовният SEO одит може да ви гарантира, че всичко работи правилно и няма проблеми с индексирането или дублирането на съдържание (което може да се отрази на сайта ви). Ето защо е добра идея да правите периодични SEO одити ако искате да подобрите позицията на сайта си във времето.
Ако искате да постигнете по-добри резултати във времето и да разберете от кои теми се интересуват хората, тогава е изкючително важно да направите предварително проучване. Така може да сте сигурни, че публикациите ви са достатъчно добре оптимизираним за да могат лесно да бъдат индексирани от електронните търсачки и да станат по-видими в резултатите от търсене.
Освен това би било добра идея да използвате ключовата си дума в първите 100 думи на всяка публикация, така че електронните търсачки да знаят за какво се отнася. Тъй като това ще им помогне да разберат целта й по-добре, вероятно ще сложат публикацията на по-висока позиция от други, които нямат ясна връзка между темата и ключовите думи.
Освен това би било добра идея да използвате ключовата си дума в първите 100 думи на всяка публикация, така че електронните търсачки да знаят за какво се отнася. Тъй като това ще им помогне да разберат целта й по-добре, вероятно ще сложат публикацията на по-висока позиция от други, които нямат ясна връзка между темата и ключовите думи.
Не е добра идея ключовите думи да се появяват прекалено често в публикацията ви. Не е добре да изглежда като спам или да звучи неестествено, така че никой да няма интерес да продължи да чете до край.
Не хабете ценно мясти, което би трябвало да използвате за думи и фрази, които хората наистина търсят. Можете да включите ключови думи в публикацията си от време на време, но не прекалявайте.
Начинът, по който пишете изреченията си може също така да се отрази на позицията ви в електронните търсачки. Въпросът не е само да имате ключови думи, но и да са правилно позиционирани така, че Google и другите платформи да разберат за какво се отнася публикацията или страницата ви.
LSI (Latent Semantic Indexing – Латентно семантично индексиранe) ключовите думи са свързани с основната ви ключова дума. Не е нужно да ги използвате постоянно, но може да е полезно да ги разпръснете тук-там, особено ако звучат естествено в контекста на публикацията ви. Това ще помогне на Google да види, че не просто се опитвате да натъпчете възможно най-много ключови думи в съдържанието си, а се интересувате от качеството на съдържанието.
Трябва да имате кратки, описателни имена на файловете, както и тагове alt и title. Описанието трябва да е кратко обобщение на изображението. Надписите могат да се използват, за да дадете повече информация ако е нужно. Важно е да се уверите, че изображенията, които ползвате в публикациите си, имат всички тези атрибути и са подходящо оптимизирани.
Ако използвате плъгин като Yoast SEO, той ще ви помогне да се уверите, че всички изображения са правилно оптимизирани. Оптимизацията на изображенията ще ви помогне за SEO оптимизацията и скоростта на сайта, тъй като големите изображения могат да отнемат много време за зареждане (опитайте се да не качвате изображения, по-големи от 100 KB). Задължително използвайте качествени изображения, за да подобрите SEO оптимизацията си и за да се уверите, че публикацията ви изглежда добре.
Вече не става въпрос само за изображения. Добре е видео съдържанието ви също да бъде оптимизирано, тъй като това ще ви помогне да постигнете най-добрите възможно резултати що се отнася до позицията в резултатите от електронни търсачки и за този тип мултимедия.
Можете да използвате всякакъв тип мултимедия – видео, аудио и дори инфографики, но трябва да са лесно достъпни и правилно форматирани. Това означава да използвате правилното име на файта, таг alt, заглавие, описание и надпис за всяко, така че хората (и Google) да ги намират лесно чрез електронни търсачки
Това е изображението, което се появява най-горе в публикацията или страницата ви и е важно да е правилно оптимизирано, за да се вижда веднага. Линкът представя съдържанието на страницата, така че трябва да се уверите, че работи правилно, защото иначе може да отблъсне потребителите. Трябва да използвате изображение, което хваща окото, за да ги заинтругувате да прочетат повече.
Ще трябва да се уверите, че header таговете ви са правилно форматирани, така че да съдържат подходящи ключови думи и да насочват вниманието на хората накъдето искате. Това означава да използвате тагове heading за основните заглавия и подзаглавия, отговарящи на съдържанието на страницата или публикацията.
Всяка страница трябва да има само един таг H1 и трябва да включва освновните ключови думи за тази страница. Няма причина да използвате повече от един таг H на всяка страница на уебсайта или блога си, просто се уверете, че ги използвате правилно, за да постигнете възможно най-добрия резултат от действията си по SEO оптимизацията.
Трябва също така да се уверите, че основното съдържание на страницата ви е правилно оптимизирано за целевите ви ключови думи. Можете да направите това като ги включите в самия текст, в заглавията и мета описанията на страниците и публикациите в блога си. Трябва да използвате и свързани long-tail ключови думи в целия си сайт или блог, за да подобрите допълнително SEO оптимизацията си.
Публикациите и страниците, които постоянно се обновяват, обикновено излизат на по-предни позиции в резултатите от търсенията от тези, които не се обновяват. Това е така защото Google и другите платформи ги считат за по-релевантни за настоящето, така че е по-вероятно за излязат когато хората търсят съответните думи.
Anchor линковете са още една важна част от SEO оптимизацията на страницата и трябва да ги използвате при всяка възможност, за да помогнете на хората да се ориентират в уебсайта или блога ви. Това означава да използвате текст за линковете с подходящи ключови думи, които ще заведат хората там, където искат да отидат.
Уверете се, че вътрешните ви линкове са ефективни. Слагайте връзки го свързани публикации в съдържанието си и използвайте описателни текстове за линковете си, за да помогнете на Gooogle (и читателите) да разберат за какво се отнасят тези публикации..
Ако включите линкове до външни страници в съдържанието си, задължително трябва да се отварят в нов подпрозорец, за да не изгубват читателите мястото, на което са били в сайта ви. По този начин могат да продължат да разглеждат съдържанието ви и същевременно могат и да се върнат, за да прочетат до края първоначалната публикация.
Ако решите да изтриете публикация или страница задължително използвайте пренасочване 301, за да може всякакви линкове, сочещи към нея, да бъдат пренасочвани автоматично към друга подходяща страница на сайта ви. Това ще помогне на SEO оптимизацията вида остане във форма и ще гарантира, че никой няма да се окаже на страница, която вече не съществува.
Уверете се, че съдържанието ви е структурирано правилно с подходяща употреба на Schema markup. Това ще помогне на Google и други платформи да разберат по-добре информацията на сайта ви и да я представи по най-полезния начин за читателите ви.
Schema markup не е единственият начин да помогнете на Google да разбере съдържанието ви, можете да използвате и Social markups. Тя ще помогне съдържанието ви да изглежда по-добре когато се споделя в социалните медии.
Ако имате раздел Често задавани въпроси (FAQ) в сайта си, се уверете, че е оптимизиран за WordPress SEO. Използвайте явни и кратки заглавия за всеки въпрос и включете отговора в съдържанието на страницата.
Уверете се, че таговете в блога ви са логично подредени и съдържат ключови думи, които описват съдържанието.
Включете информация за хората, които пишат публикациите ви и задължително добавете линк към уебсайта или блога на автора. Това е чудесен начин да съберете цялото си съдържание на едно място. Освен това е полезно за читателите, които искат да следват автора или да вагледат блога му.
Можете да добавите информация за автора, който публикувате или просто да имате обща страница с информация, която да съдържа линкове към всичките ви публикации. Ако имате публикация от гост автор в блога си, не забравяйте да включите и информацията за него там.
Целете се в поне 500 думи за всяка публикация. Зависи от темата, но по-дългите публикации като цяло са по-добри за SEO, защото Google предпочива повече съдържание по темата.
Споделяйте съдържанието си в социалните медии и насърчете последователите си да направят същото. Трябва да създадете и бутони за споделяне в социалните медии, които лесно да се добавят към публикациите ви. Това ще даде възможност на посетителите ви да споделят съдържание с последователите си без да напускат сайта ви, увеличавайки по този начин трафика и потенциално носейки ви обратни линкове.
Има няколко плъгина за това, като най-популярен е SumoMe (предлагащ широк набор възможности за споделяне) и Shareaholic (популярен плъгин с всичко в едно, който осигурява споделяне в социалните медии, анализи и други).
Целете се в поне една публикация на седмица или дори по няколко публикации на ден, в зависимост от честотата, с която създавате ново съдържание. Търсачката на Google предпочита ново съдържание, така че във ваш интерес да публикувате възможно най-често. Колкото повече публикувате, толкова по-голям шанс имате да излизате по-нагоре в резултатите от търсене в електронните търсачки.
Включете датата на последната редакция в мета данните на публикацията в блога си. Не забравяйте да включите и дата на последна редакция (в HTML кода) за всяка от публикациите в блога ви, тъй като това казва на Google и електронните търсачки кога е било публикувано съдържанието ви. Новото съдържание е ключово.
Не забравяйте да споделяте новите публикации от блога си в социалните медии. Улеснете последователите и феновете си в четенето на най-новото ви съдържание като го споделите в Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+ и други социални медии. Можете да автоматизирате процеса с инструменти като Hootsuite или Kontentino, като така ви спестяват време и същевременно поддържат присъствието ви в социалните медии.
Важно е да запомните тази точка. Никога не променяйте заглавието на която и да е съществуваща публикация от блога ви след като вече е била публикуванам тъй като това може да обърка Google и другите електронни търсачки. Ако трябва да направите малка промяна на някой от по-старите си публикации, се опитайте да промените мета данните (в HTML кода) вместо самата публикация.
Много онлайн инструменти могат да ви помогнат да създавате по-добро съдържание, включително плъгинът Yoast SEO за WordPress и Hemingway App. Това са само някои примери, но има множество други варианти, които можете да опитате. Изберете това, което най-добре отговаря на нуждите ви и го използвате, за да създавате повече съдържание.
Не забравяйте, че Google постоянно променя алгоритмите си, което ознзчава, че неща, които са работили преди, може да не работят след следващите промени. Доколкото е възможно избягвайте следното:
Основното:
Елементи, които алгоритмите на електронните търсачки търсят:
SEO анализ:
Списък с SEO задачи за WordPress блог:
WordPress SEO is the process of optimizing a WordPress site for search engines. This includes improving website visibility and increasing web traffic from organic search results.
There is no one-size-fits-all answer to this question, as the best way to add SEO keywords will vary from site to site. However, some tips for adding SEO keywords include using them in your website title, URL, meta tags, and body copy. Our checklist should help you with that.
This can vary depending on what you are trying to accomplish. Some changes will take effect immediately, while others may require even a few months before they have an impact.
Yes, definitely. A blog is a great way to improve your site's SEO as it allows you to produce fresh content and build links over time.
Google Analytics can provide valuable data that you can use to monitor your site's SEO. For example, it will show you which keywords are bringing traffic to your website so that you know what topics interest visitors the most and how they found you.
Списък със задачи за целева страница
Увеличете конверсиите с нашия подробен списък със задачи за целева страница. Открийте как да създадете привлекателно съдържание, да оптимизирате за търсачки и да използвате Schema markup. Научете повече на LiveAgent!
Списък със задачи за стартиране на подкаст
Създайте успешен подкаст с нашия контролен списък: от социални профили до хостинг и измерване на успеха.
Списък със задачи за създаване на кол център
Създайте успешен кол център с нашия подробен списък със задачи. Научете как да прогнозирате обаждания, оцените разходи, изберете софтуер и оптимизирате функции. Възползвайте се от експертни съвети за наемане и обучение на персонал, както и за оптимизация на клиентското обслужване. Посетете страницата ни за повече информация!
Най-пълният списък със задачи за кол център
Искате да стартирате кол център, но нямате представа от къде да започнете? Съставихме списък за кол център, който ще ви преведе през всяка стъпка.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team