Списък със задачи за започване на бизнес: изберете и регистрирайте фирма, съберете капитал, изготвите бизнес план, рекламирайте продуктите си, наемете персонал и осигурете счетоводство.
Готови ли сте да започнете свой собствен бизнес?
Това е едно от най-плащешите и същевременно най-вълнуващи неща, които човек може да направи в работната си кариера.
За да ви помогнем да улесните този процес, сме създали списък със стъпки, които да ви преведат през откриването на нова компания. След като приключите с четенето, се надяваме да се чувствате по-уверени и подготвени.
Използвайте този списък със задачи като карта, която ще ви преведе през процеса на започване. Ще ви помогне да останете на прав път и в крайна сметка да успеете.
Първата и най-важна стъпка е да решите какъв тип бизнес искате да управлявате. Има много различнични варианти, така че възможностите могат да изглеждат безкрайни. Помислете какво обичате и дали можете да го превърнете в бизнес.
Ще ви помогне да прецените дали трябва да преследвате идеята, от колко пари ще имате нужда и как да подходите от тук нататък.
След като сте създали този списък, започнете да мислте как можете да го превърнете в бизнес.
Съвет: помнете, че идеята ви не трябва да е прекалено сложна или амбициозна.
След като сте решили какъв тип бизнес искате да започнете, е време да проучите конкуренцията и индустрията като цяло.
Ще ви даде по-добра идея дали бизнесът ви има потенциал. Освен това ще разберете колко е голям пазарът за продукта или услугата. Това ще ви гарантира, че няма да се опитвате да продавате нещо, за което вече има много конкуренция.
Използвайте тази стъпка, за да определите дали има място за още бизнеси, колко пари биха били необходими, за да стартирате идеята си и от какъв маркетинг ще имате нужда.
Има много начини да го направите, но най-простият е като използвате Google.
Съвет: ако намерите нещо, което изглежда евтино и неактуално, това може да е знак, че все още няма много конкуренция в района, така че бизнесът ви вероятно има потенциал тук.
Кои са основните умения, необходими, за да управлявате бизнес?
Например, да предположим, че откривате маркетингова агенция. В този случай би било добре ако собственикът има опит в маркетинга и знае кои тактики работят и кои не за различните типове бизнеси.
Кои умения биха били полезни като цяло?
Такъв списък ще ви помогне да прецените кои умения вече притежавате и кои трябва да развиете, за да управлявате успешно бизнеса си.
Добра идея е да започнете като прецените колко ще струва продуктът или услугата ви.
Имате нужда от определено ниво на финансова независимост, за да не разчитате на заеми от хора.
Ако в момента имате постоянна работа, би било добра идея да започнете да заделяте възможно най-много пари, за да може когато решите да напуснете, да имате достатъчно спестявания.
Съвет: проучете държавните субсидии и заеми, които ще ви помогнат да стартирате бизнеса.
Кои инструменти да използвам, за да определя най-добрата цена?
Създаването на физическо присъствие е следващата стъпка при стартиране на бизнес.
Ще ви помогне да прецените дали има достатъчно пространство, колко пари ще трябва да инвестирате преди да отворите и т.н.
Обмислете следното:
Сега е моментът да потърсите агент за недвижими имоти, който може да ви помогне с всичко, от намирането на подходящо място на разумна цена, до огранизирането на инспекции и огледи.
Започването на бизнес може да струва доста пари. Ще трябва да имате достатъчен резерв за месеците, в които продажбите са малко или никакви, така че определете си бюджета спрямо това. Може да отнеме години да започнете да реализиране печалба ако нямате план за месеците с малко работа.
Това ще ви даде възможност да определите дали бизнесът ви може да се справи и дали има начини да спестите повече пари преди да отворите без особени финансови затруднения.
Освен че трябва да знаете колко пари ви трябват за да започнете бизнеса си, трябва да прецените и какво друго трябва да се направи (суровини, маркетинг).
Той ще ви помогне да предотвратите огромни финансови загуби и ще ви даде идеи как да подобрите бизнеса си.
Ако можете да наемете само един човек, то той трябва да е счетоводител, който да се увери, че всичките ви административни задачи са свършени. Ако обаче можете да наемете и друг член на екипа, помислете за някой, който да се грижи за клиентското обслужване или продажбите.
Първо, така ще можете да делегирате задачи, за да се фокусирате върху голямата картина и да не затъвате в дреболии или ежедневни задачи. Това също така дава възможност на един служител да се фокусира изцяло върху продажбите докато друг се фокусира изцяло върху друго, например маркетинг.
Не забравяйте да проследите всички необходими законови стъпки за започване на бизнес, особено ако ви е за пръв път.
Ако следвате законовите изисквания за започването на собствен бизнес, ще избегнете потенциални проблеми поради нарушаване на закона в бъдеще.
Започнете този процес веднага щом стартираъе бизнеса си и го направете обичайна част от работата си.
Какви инструменти да използвам, за да получа необходимите разрешения, сертификати и лицензи
Това е шансът ви да направите добро първо впечатление на потенциалните си нови клиенти.
Наличието на активен, професионален имейл адрес и уебсайт ще даде възможност на хората да се свързват лесно с вас. Това е особено важно ако нямате бизнес локация, например ако компанията ви работи изцяло онлайн.
Ако е възможно, се опитайте да използвате домейн, който отговаря на избраното име на компанията, за да могат да ви откриват по-лесно онлайн.
То може да определи мнението на хората за компанията ви в ранните етапи. Изберете нещо, което е уникално и разпознаваемо, което отразява основната дейност на компанията ви.
Съвет: избягвайте имена, които са прекалено сложни за изписване, направете проверка на търговските марки и се уверете, че името звучи добре когато се каже на глас.
Ако имате сериозни намерения относно бизнеса си, то създаването на юридическо лице (напр. Дружество с ограничена отговорност) ще ви защити, ако някой се опита да съди компанията ви или се опита да вземе нещо, което ви принадлежи, твърдейки, че го е създал пръв (подобно на начина, по който работят търговските марки).
Създаването на отделен бизнес със собствени права и отговорности ще ви помогне да защитите активите си. Дори и да не започвате с много пари, създаването на юридическо лице е изключително важно за компанията ви.
В зависимост от държавата, региона или щата ви, процесът може да е различен:
Много нови стартъпи започват живота си в домашен офис или в споделено офис пространство. Въпреки че тези възможности могат да ви помогнат да сведете разходите до минимум, като същевременно ви осигряват гъвкавост как и кога да работят служителите ви, може да е добра идея да потърсите ново пространство, тъй като екипът и бизнесът ви трябва да растат.
Уверете се, че офис пространството отговаря на типа култура и имидж, които искате да има компанията ви.
Ако някой посети офиса или магазина ви лично, дали би си изградил възможно най-доброто впечатление?
Най-добре е да започнете като потърсите агент на недвижими имоти в района си, който може да ви помогне да намерите обяви за бизнес пространства и офиси.
След като намерите няколко възможни варианта, е добре да обмислите фактори като местоположение (достатъчно близо ли е до дома ви, за да можете да работите там всеки ден), удобства (какво предлагат? Колко би струвало да използвате услугите?) и цена.
След това ще можете да откриете най-доброто офис пространство сред наличните варианти.
Опишете мисията и ценностите на компанията, за да насочите служителите в трудни времена или проекти.
Служителите ви ще знаят какво точно трябва да бъде постигнато и как могат да помогнат. Ясно изявление за мисията и целите ще гарантира, че всички на наясно с културата на компанията. Включете показатели като растеж на приходите или брой новопривлечени клиенти всяка седмица/месец.
Най-добрият начин да започнете е като зададете SMART цели за компанията си, т.е. конкретни, измерими, достижими, подходящи и ограничени във времето.
Задайте цели, които са реалистични, но достатъчно предизвикателни, за да растат с вас когато разширявате хоризонтита на компанията си.
Помислете как продуктът ви ще реши проблемите на потенциалните ви клиенти по иновативен начин. Фокусирайте се върху това какво прави продуктът или услугата ви уникални и по-добри от останалите.
Да познавате проблемите на перфектния си клиент ще ви помогне да създете продукти, които ги решават.
Най-добрият начин да опознаете клиентите си е като говорите с тях. Един от начините да го направите е като създадете анкети, с които да съберете директна обратна връзка от клиентите.
Има много начини собственикът на стартъп да разбере повече за целевата си аудитория. Някои чудесни ресурси са:
Уверете се, че имате счетоводител, който да поддържа счетоводната ви документация и да се грижи за финансите на компанията.
Счетоводителят ви ще има задача да да се погрижи за данъците и счетоводните книги, а оперативното счетоводство обръща внимание на ежедневни задачи като издаване на фактури и обработка за продажби.
Ако е възможно, се срещнете със счетоводителя си лично в офиса му, за да видите средата сами. Ако не можете да го направите, телефонно обаждане или среща по Skype могат да са добър вариант.
Уверете се, че има опит във вашия отрасъл, тъй като вероятно ще му отнеме известно време да разбере как работи бизнесът ви.
Не забравяйте да проверите отзивите и препоръките.
Уникалното предложения за продажба (USP) е фраза, която обобщава конкуретното предимство на компанията ви.
Силното уникално предложение за продажба ще ви накара да изпъкнете сред конкуренцията.
Най-добрият начин да определите конкурентните предимства на компанията си е като поискате обратна връзка от целевите си клиенти. Може да използвате въпросник или да проведете неформални интервюта с някои от тези хора ако е възможно. След като го направите, започнете да търсите зависимости в обратната връзка, която получавате.
В началото може да се окаже предизвикателство да прецените кои видове рекламни дейности ще са най-ефективни. Опитайте се да си направите план възможно най-бързо. От друга страна, не попадайте в капана на това да не доизпипвате редовно рекламните си кампании.
Ще ви помогне да повишите продажбите и да запознаете повече клиенти с бизнеса си.
Опитайте различни дейности и вижте кои работят най-добре за бизнеса ви. След като намерите нещо, което ви върши добра работа, ще бъде изключително важно да се придържате към него, докато друга дейност не се окаже по-ефективна.
Бизнес планът очертава пътя към успеха и трябва да включва ключови бизнес постижения, срокове и финансови показатели.
Ако имате постижими цели с реалистични срокове и конкретни действия, увеличавате шансовете си да ги постигнете.
Ето някои от основните компоненти:
Чудите се от какво още може да имате нужда при стартирането на бизнеса си? Тогава може да се заинтересувате от нашата статия за най-добрия софтуер за помощ в малкия бизнес. Открийте различни варианти и научете как да изберете правилния, без да разбивате банката. Вижте статията сега!
Започването на бизнес през 2022 може да изглежда по-сложно, отколкото преди пандемията да създаде толкова много несигурност. Подробен бизнес план, който ви предпазва от това да изпуснете нещо, е по-важен от всякога. Нашият списък със задачи за започване на бизнес ще ви помогне да се уверите, че сте на прав път.
Сумата зависи от идеята ви и колко е голяма. Като цяло, колкото повече хора са замесени в идеята или продукта, толкова по-сложен и скъп ще бъде. Ако обаче стартирате с малко външно финансиране, това би трябвало да предотврати много ненужни разходи.
Простият отговор е да си напишете домашното. Трябва да проучите пазара, да сте наясно с тенденциите в отрасъла и да подходите със свежи идеи, които не са били реализирани преди.
Не задължително. Хубавото на интернет е, че можете да научите много от книги, курсове, ментори и т.н.
Най-добрият начин е да откриете проблеми на пазара и да измислите решения за тях. Можете да направите това като изучавате собствените си затруднения, с които вероятно и други се сблъскват.
Някои от най-значимите са това, че сам сте си шеф, упражнявате контрол върху това какво и как правите, и освен всичко развивате умения, които могат да се окажат полезни и в други сфери от живота.
Най-важното е да имате идея, която решава проблем или посреща пазарно търсене. Ще имате нужда и от добри лидерски качества, умения за критично мислене и за комуникация с другите, особено ако планирате да разширите екипа си.
Трябва да бъде. И има много начини да си гарантирате, че ще е така. Те включват да откриете ниша, да имате иновативна идея, както и да използвате инструменти за анализ (напр. Google Analytics) и оптимизация (като Google Search Console).
Важно е да не забравяте, че стартирането на бизнес е само началото. Има много други стъпки, за да превърнете компанията си в нещо устойчиво и в крайна сметка и доходоносно. Какво можете да отложите за по-късно е относително, спрямо отрасъла, и зависи в голяма степен от етапа на растеж, в който се намирате. Ще бъде крайно време да се погрижите за бизнес застраховката си и социалните осигуровки. Изберете си опитен застрахователен брокер и си направете добра бизнес застраховка.
Някои от най-значителните включват заплахата от загуба на пари и нуждата да работите дълги часове в трудни времена.
Списък със задачи за целева страница
Увеличете конверсиите с нашия подробен списък със задачи за целева страница. Открийте как да създадете привлекателно съдържание, да оптимизирате за търсачки и да използвате Schema markup. Научете повече на LiveAgent!
Списък със задачи за стартиране на подкаст
Създайте успешен подкаст с нашия контролен списък: от социални профили до хостинг и измерване на успеха.
Списък със задачи за създаване на кол център
Създайте успешен кол център с нашия подробен списък със задачи. Научете как да прогнозирате обаждания, оцените разходи, изберете софтуер и оптимизирате функции. Възползвайте се от експертни съвети за наемане и обучение на персонал, както и за оптимизация на клиентското обслужване. Посетете страницата ни за повече информация!
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Открийте как да проведете успешен първи разговор с потенциален клиент с нашия подробен списък със задачи. Научете как да планирате обаждането, диагностицирате проблемите на клиента и използвате модела SPIN, за да максимизирате продажбите си. Подгответе въпроси, определете продължителността на разговора и следвайте сценарий за успешни резултати. Посетете страницата, за да подобрите вашия маркетинг и продажби!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team