Списъкът със задачи за създаване на профили в социални медии на LiveAgent ви насочва от определяне на цели до завършване на профилите, за да изградите успешно присъствие за вашия бизнес.
Искате да създадете бизнес профилите си в социалните медии, но не знаете от къде да започнете? Не се притеснявайте, ние ще ви помогнем.
Тук ще намерите списък със задачи за създаване и настройка на социалните медии, който ще ви помогне да подготвите профилите си бързо и лесно. Следвайте тези прости стъпки и скоро ще тръгнете по пътя на успеха в социалните медии.
Като собственик на бизнес, вероятно знаете, че социалните медии са важни. Те са чудесен начин да се свържете с клиентите си и да изградите връзка с тях. Но с всички възможно социални мрежи, може да е трудно да следите всичко.
Ето за това ще ви бъде полезен списъкът за създаване и настройка на социални медии, тъй като лесно може да забравите нещо, когато има толкова много подробности, които трябва да вземете предвид.
Ако искате да създадете профили в социалните медии за компанията си, но не знаете от къде да започнете, списък със задачи може да ви помогне да не пропуснете нито една важна подробност. Това ще ви спести време и ще ви помогне по-бързо да създадете онлайн списъствието си.
За човек, отговорен за маркетинга в социалните медии в компанията си, списък със задачи за създаване на профили в социалните медии може да е полезен инструмент, с който да следи всичко. В резултат на това може да сте сигурни, че социалните медии на бизнеса ще са настроени правилни и ще работят безпроблемно.
Ако започвате нова кампания в социалните медии, списъкът със задачи за създаване на профили в социалните медии ще съдържа всичко, от което се нуждаете, за да започнете. Следвайки го, ще можете да се фокусирате върху изпълнението на кампанията и постигането на желаните резултати.
Преди да започнете да създавате профилите си в социалните медии, е важно да определите какви ще са целите ви.
Ако не знаете какво искате да постигнете, ще ви е трудно да създадете стратегия за социалните медии и типа съдържание, което да отговара на целите ви. Така може да не постигнете резултатите, на които сте се надявали. Ако отделите време да дефинирате целите си, ще може да насочите усилията си към тях и да повишите шансовете си за успех.
Искате ли да използвате социалните си медии, за да се свържете с клиенти, да създадете познаваемост на марката или да привлечете трафик към сайта си? След като знаете какви са целите ви, ще можете да създавате съдържание, което да отговаря на тях. Така ще се възползвате максимално от социалните медии на бизнеса си.
След като вече знаете какви са целите ви в социалните медии, е време да изберете мрежите, в които ще ги постигнете.
Не всички социални медии са еднакви и някои може да са по-подходящи за бизнеса ви от други. Като изберете правилните социални платформи, съдържанието ви ще бъде видимо за хората, които е най-вероятно да се интересуват от него.
Направете проучване на всяка социална медия, за да видите кои са най-популярни сред целевата ви аудитория. Като разберете кои мрежи използват, ще можете да създавате съдържание, което е пригодено специално за всяка от тях.
След като профилите ви в социалните медии са създадени, е важно да разпределите задачите между членовете на екипа си.
Социалните медии може да изискват много работа, затова е важно да кажете на всеки член от екипа си какви са задълженията му. Да поддържате силно социално присъствие, благодарение на това, че всички са наясно със задълженията си, ще допринесе за постигане на целите ви.
Направете списък с всички задачи в социалните медии, които трябва да бъдат свършени, като създаване на съдържание, насрочване на публикации, отговор на коментари и наблюдение на отчетите. След това възложете всяка отговорност на конкретен член на екипа, за да бъдат свръшени всичките ви задачи навреме.
Потребителското ви име е това, по което хората ще ви разпознават във всяка мрежа, в която създадете профил.
Изборът на такова, което е едновременно уникално и лесно за запомняне ще помогне потребителите на различните социални мрежи да откриват бизнес профила ви. Използвайки едно и също потребителско име във всичките си профили в социалните медии, ще улесните хората да се свързват с вас.
Помислете за няколко различни варианта за потребителското си име в социалните медии и след това използвайте NameCheckr, за да проверите дали са налични. След като намерите такова, което не е заето, се опитайте да го използвате във възможно най-много социални медии, за да си създадете постоянно присъствие.
Тези изображения са това, по което хората ще ви идентифицират визуално.
Профилната ви снимка обикновено е първото, което вижда всеки когато посети социалните ви медии, така че е важно да създава положително впечатление за бизнеса ви. Снимката на корицата е още една възможност да покажете кои сте и с какво се занимавате, така че изберете изображение, което ще грабва вниманието на хората и ще ги кара да искат да научат повече за вас.
Решете какво послание искате да изпращате с профилите си в социалните медии, за да направите добро впечатление. Ако срещате затруднение с намирането на подходяща профилна снимка, помислете дали да не използвате инструмент от рода на Canva, за да си създадете.
След като сте направили необходимите проучвания и имате цялата необходима информация, вече е време да създадете профилите си в социалните медии.
Това е необходима стъпка за изграждане на онлайн присъствие. То ви позволява да взаимодействате с потенциални и настоящи клиенти, да споделяте информация за компанията си и да се свързвате с други бизнеси в отрасъла си.
Отидете в уебсайта на всяка отделна социална медия, в която искате да създадете профил, и попълнете необходимата информация.
Решете какви ще са данните ви за вход за всеки профил в социалните медии, който създавате.
Ако някой успее да получи достъп до профила ви в социалните медии, той може да причини много вреди на бизнеса ви. Като съхранявате паролите си на сигурно място, ще предотвратите това.
Има няколко различни възможности за съхранение на пароли, но един от най-сигурните е да използвате мениджър на пароли. По този начин можете да създадете силна парола за всеки отделен профил в социалните медии и няма да се налага да помните всички.
След като вече сте създали профилите си в социалните медии, е време да попълните страниците им.
Профилът ви в социалните медии е едно от първите неща, които виждат потенциалните ви клиенти когато посетят страницата ви. Като попълните цялата необходима информация, за да завършите профила си, ще им даде по-добра идея кои сте и с какво се занимавате, плюс това ще подобри оптимизацията ви за електронни търсачки (SEO).
Задължително попълнете цялата необходима информация във всеки профил, като кратко описание, име на компанията, уебсайт, информация за контакти и т.н.
Съвет! Софтуерът за управление на обслужване в медии LiveAgent може да се използва, за да опростите комуникацията в профилите ви в социалните медии благодарение на усъвършенстваната автоматизация. Свързването на всичките ви различни мрежи, така че всяко съобщение да пристига в една входяща кутия, улеснява обслужването на запитванията от клиенти.
Придобийте персонализиран уеб адрес, който можете да използвате за профилите си в социалните медии.
Ако имате такъв, за хората е по-лесно да ви намират онлайн и е още един елемент, който може да ви помогне да подобрите SEO оптимизацията си. От своя страна това може да привлече повече посетители на уебсайта ви и потенциални клиенти.
Отидете в социалната медия, за която искате URL адреса, и потърсете опцията да го направите, която обикновено се намира в настройките или в раздела с информация за профила (повечето социални медии го позволяват). След като я намерите, просто следвайте инструкциите.
Ако имате физическо местоположение, задължително добавете адреса и работното си вземе в профилите си в социалните медии.
Добавянето на тази информация може да подобри оптимизацията ви в електронните търсачки за локация, което може да привлече клиенти на място. Освен това е полезно за потенциални клиенти, които искат да проверят дали работите и кога могат да наминат.
Повечето социални мрежи имат възможност за добавяне на тази информация в профила ви, обикновено в настройките или в информацията за профила. Попълнете полетата със съответната информация и запазете промените.
Тези дигитални идентификатори са чудесен начин да достигнете повече хора със съдържанието си и освен това могат да ви помогнат да се свържете с други, които се интересуват от подобни теми.
Хаштаговете могат да подобрят обхвата на публикациите ви в социалните медии като ги направят по-лесно откриваеми за потребители, които търсят конкретната тема. Те са също така чудесен начин да се свържете с други, които споделят интересите ви.
Единият начин е просто да направите търсене във всяка социална медия с термини, свързани с вашата тема, и да видите какво излиза. Другият начин е да използвате инструмент за проучване на хаштагове като Hashtagify.
Сега е време да помислите как ще измервате успеха си.
Ключовите показатели за ефективност (KPIs) ще ви помогнат да проследявате успеха си и да видите дали дейността ви в социалните медии се отплаща. Те могат да бъдат всичко, от трафик към уебсайта ви до показатели за ангажираност в социалните медии.
Някои от нещата, които трябва да обмислите когато избирате показателите за представяне в социалните медии включват трафик към уебсайта, ангажираност в социалните медии (харесвания, коментари, споделяния), привлечени потенциални клиенти и направени продажби. Следенето на тези показатели ще ви даде добра представа дали присъствието ви в социалните медии помага за постигане на бизнес целите ви.
След като завършите предишните стъпки, ви остава само да публикувате първото си съдържание в профилите си в социалните медии.
Това е възможността ви да направите добро впечатление и да зададете тона за бъдещите публикации. Помислете какво да кажете и как да го кажете.
Най-добрият подход зависи от социалната медия, която използвате. Например, ако публикувате във фейсбук, то може да напишете кратка информация за бизнеса си и да включите линк към уебсайта си, докато ако публикувате в Twitter, може да споделите публикация от блога си или статия, която смятате, че последователите ви ще намерят за интересна.
След като вече познавате процеса по създаване на профили в социалните медии, по-долу ще намерите някои съвети, които да следвате, когато ги създавате.
Не всички платформи за социални медии са еднакви. Няма смисъл да създавате профили в социални медии, които целевата ви аудитория не използва. Проучете и разберете къде е най-активен идеалният ви потребител и фокусирайте усилията си там.
Уверете се, че логото на компанията, снимки и т.н. са с високо качество и правилен размер на изображението, така че да са подходящи за платформата, която използвате. Например, не е добра идея да използвате изображение с ниска разделителна способност във Facebook, защото ще се пикселизира когато се уголеми.
Присъствието ви в социалните медии е продължение на бизнеса ви. Това означава да използвате една и съща цветова схема и общ външен вид и усещане във всичките си профили в социалните медии, защото последователността ще ви помогне за по-лесното разпознаване на бранда ви.
Описанията ви в социалните медии са важни, защото те ще дадат представа на хората с какво се занимава бизнеса ви, а освен това се използват от електронните търсачки за индексиране на страниците ви. Това означава, че трябва да отделите време да напишете описания, които са както информативни, така и богати на ключови думи.
Важно е да обновявате страниците си в социалните медии редовно с най-новата информация за бизнеса си. Това включва подробности като смяна на адреса, телефонния номер, уебсайта и т.н.
Ако тепърва започвате, може да ви отнеме няколко седмици да настроите всичко и да го направите да изглежда добре, но след като веднъж сте готови, няма да ви отнема повече от два часа седмично, за да поддържате онлайн присъствието си. Разбира се, ако целите високи нива на ангажираност и ги постигнете, тогава ще трябва да влагате повече време и усилия, но в крайна сметка от вас зависи колко време искате да отделяте на социалните медии на бизнеса си.
Първата стъпка е да определите бизнес целите си, след което можете да разработите показатели, които да проследяват напредъка към постигането им. Например, ако искате да повишите познаваемостта на марката, трябва да следите броя последователи или харесвания на страницата си. Ключово е да изберете показателите си така, че да отразяват точно целите ви, за да можете да измерите успеха и едновременно с това да направите необходимите промени.
Трябва да публикувате поне няколко пъти седмично ако желаете да изградите познаваемост на марката, но е добре да публикувате по-често – поне веднъж дневно – ако искате да привлечете потенциални клиенти или продажби. Ако обаче просто се опитвате да държите последователите си ангажирани, 3-5 пъти на седмица би било достатъчно.
Това зависи от индустрията ви и целевият пазар, но някои от най-популярните социални медии за бизнеси включват Facebook, Twitter и LinkedIn. Всяка има свои уникални силни страни и функции, така че е важно да съобразите стратегията си за социалните медии с тях.
Те дават възможност да се свържете с потенциалните клиенти и да създадете връзки с тях. В миналото бизнесите са разчитали на традиционни маркетингови методи, за да достигнат до аудиторията си, но социалните медии са променили това. В днешно време хората прекарват повече време от всякога в социалните медии, което предлага огромна възможност за бизнесите да се свържат с перфектните си потребители. За това, ако не използвате маркетинг в социалните медии, за да рекламирате бизнеса си, изпускате много потенциални клиенти.
Списък със задачи за стартиране на подкаст
Създайте успешен подкаст с нашия контролен списък: от социални профили до хостинг и измерване на успеха.
Списък със задачи за създаване на кол център
Създайте успешен кол център с нашия подробен списък със задачи. Научете как да прогнозирате обаждания, оцените разходи, изберете софтуер и оптимизирате функции. Възползвайте се от експертни съвети за наемане и обучение на персонал, както и за оптимизация на клиентското обслужване. Посетете страницата ни за повече информация!
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Открийте как да проведете успешен първи разговор с потенциален клиент с нашия подробен списък със задачи. Научете как да планирате обаждането, диагностицирате проблемите на клиента и използвате модела SPIN, за да максимизирате продажбите си. Подгответе въпроси, определете продължителността на разговора и следвайте сценарий за успешни резултати. Посетете страницата, за да подобрите вашия маркетинг и продажби!
Списък със задачи при започване на нова работа
Започнете новата си работа с увереност! Нашият списък със задачи ще ви помогне да се подготвите максимално добре - от събиране на информация за компанията до успокояване на нервите и опознаване на екипа. Посетете страницата за повече съвети и започнете с гръм и трясък!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team