Какво представляват масовите действия в софтуера?
Масовите действия, известни също като групови действия или групово редактиране, са функция в софтуера, която Ви позволява да извършвате мащабни операции в системата. Предприемането на масови действия, като например изтриване на няколко тикета едновременно, вместо ръчно, би илюстрирало тази концепция.
Масовите действия обикновено присъстват във всички системи, тъй като ускоряват работния процес на служителите и могат да спестят на компаниите много време в дългосрочен план. Освен това те предотвратяват претоварването на конкретен оператор.
Какво можете да правите с масовите действия?
Обикновено масовите действия се използват за разрешаване, прехвърляне или изтриване на няколко тикета едновременно. Функцията при LiveAgent обаче не се ограничава до тези действия.
Масови действия в LiveAgent
- Пренасочване на запитване (трансферирайте запитванията до конкретен служител/отдел)
- Обработване на тикет (Отговаря на избраните тикети)
- Добавяне на бележка (добавяне на конкретна бележка към избраните тикети)
- Изтриване на тикет (премества избраните тикети в кошчето*)
- Промяна на основание на тикета (актуализира приоритета на избраните тикети)
- Промяна на нивото според споразумението за обслужване (променя SLA нивото на избраните тикети)
- Маркиране като спам (марки избраните тикети като спам)
- Отмаркиране на спам (отмаркира избраните тикети)
- Заличаване на тикет (Напълно изтрива избраните тикети от системата**)
- Изпращане на отговор (Отговаря на избраните тикети)
- Промяна на основанието на тикета (актуализира основанието на конкретни тикети)
- Откриване на URL (Извиква URL или API)
- Отлагане на тикет (отлагане на маркираните тикети)
- Добавяне на маркер (Добавяне на конкретен маркер към избраните тикети)
- Премахване на маркер (Премахва конкретни маркери от избраните тикети)
- Изпращане на имейл (Изпращане на имейли към избраните тикети)
*Изтритите тикети могат да се възстановят
**Заличените тикети не могат да се възстановят
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Как се извършват масови действия
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Тикети.
Незадължително: Кликнете върху Персонализиран филтър и изберете състоянието на тикета, източника, таговете и всички други допълнителни филтри, за да отделите запитванията, спрямо които искате да извършите масовите действия. Кликнете върху Прилагане.
- Изберете всички филтрирани тикети, като кликнете на квадратчето в горния ляв ъгъл на контролното табло. Друга възможност е да изберете тикетите, които искате един по един.
4. Кликнете на Масови действия.
- Изберете желаното масово действие от списъка. В този пример маркираме всички запитвания като обработени.
- Кликнете на Изпълнение сега.
7. Потвърдете действието в диалоговия прозорец, като щракнете върху Да .
Как ще разбера дали системата е изпълнила масовото действие успешно?
След като масовото действие бъде изпълнено, системата автоматично ще Ви уведоми със зелено изскачащо известие в долната част на екрана. Като алтернатива, ако има грешка при изпълнението на масовото действие, системата ще ви предупреди с червено съобщение за грешка във Вашият контролен панел на LiveAgent.
Към колко тикета едновременно можете да приложите масови действия?
LiveAgent може да обработва 50 000 реда масови действия наведнъж. Имайте предвид обаче, че това може да отнеме известно време. С настъпването на промените те ще се показват постепенно във Вашата мрежа.
Ако трябва да обработите повече от 50 000 запитвания наведнъж, моля, свържете се с нашата поддръжка по имейл, чат или телефон.
Happy customers are the best customers
Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.
Случай, в които се използват масови действия
Отбелязване на тикети като спам
Да приемем, че сте получили няколко спам имейла. Вместо да маркирате всеки тикет като спам поотделно, можете да го направите групово чрез масови действия.
Добавяне на етикети
Друг отличен пример за масово действие може да бъде добавянето на тагове към тикети. Да кажем, че не сте били толкова усърдни да маркирате източниците на запитванията, но сега искате да се върнете и да отбележите всички тикети от конкретни канали, за да можете да ги филтрирате по-добре в бъдеще. Ръчното добавяне на тагове в софтуера би отнело много време. Масовите действия могат да се погрижат за това за секунди (или минути в зависимост от обема на запитванията, които обработвате).
Отлагане на запитвания
Отлагането на тикети с масови действия е чудесно, когато трябва да се свържете с определен набор от клиенти след изтичане на определено време. Причината за отлагане може да бъде, че трябва да изпратите последващ имейл или да им напомните за предстоящо събитие, продажба, краен срок или каквото друго се сетите. Той може да бъде отличен инструмент както за отделите за обслужване на клиенти, така и за търговците.
Отговор на изоставени запитвания
В последния ни пример ще обсъдим закриването на тикети, на които клиентите Ви са спрели да отговарят. Ако клиентът не е отговорил на Вашите съобщения след известно време, вероятно можете да закриете тикета. Тази бърза месечна поддръжка на софтуера може да намали броя на отворените запитванията и броя на заявките, които Вашите служители трябва постоянно да обработват.
Как можете да се възползвате от функцията за масови действия?
Масовите действия са насочени към подпомагане на Вас и Вашия екип за поддръжка. Функцията може да Ви помогне да подобрите значително работния си процес. Можете да се сбогувате с ръчни, повтарящи се задачи, които отнемат много време и изискват много кликове. Вместо това масовите действия ще автоматизират целия процес и ще освободят времето на операторите, за да могат да се съсредоточат върху по-важни неща, като изграждане и поддържане на взаимоотношения с клиенти. В резултат на това ще отделите повече време за решаване на проблеми на клиентите и по-малко време за административни задачи, повече удовлетвореност, лоялност и добавена стойност.
Освобождаването на служителите от ръчни и повтарящи се задачи предотвратява претоварването и неефективността. Никой не обича да бъде робот и да прави безсмислени задачи. Вместо това повечето хора искат да се чувстват сякаш правят нещо значимо в деня на някого, като помагат да се разрешат проблемите. Следователно масовите действия могат да Ви помогнат да поддържате Вашите сътрудници щастливи, ангажирани и отдадени на работата си. Освен това това ще увеличи рентабилността на Вашия бизнес. < IES изчислява, че организациите могат да увеличат печалбите с $ 2,400 на служител, като увеличат ангажираността им само с 10%.
Статии с полезна информация
- Автоматични правила
- Масови действия
- Правила за време
- Правила – Предварително зададени действия
- Правила за време
- Бизнес правила [Обяснение]
- Цел [Обяснение]
Готови ли сте да ускорите работните си процеси?
Използвайте нашата функция за масови действия, за да обработите няколко запитвания наведнъж, да добавите тагове, да поискате последващи действия и др. Опитайте днес. Не се изисква кредитна карта. Започнете безплатен 30-дневен пробен период .
Want to manage customer support tickets more efficiently and save time?
With LiveAgent's mass actions, you can easily perform actions on multiple tickets at once, such as assigning them to a specific agent, marking them as resolved, or adding tags. .
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!