Мулти базата знания* ви дава възможност да създавате неограничен брой клиентски портали, като всеки един от тях може да бъде с уникален дизайн, настройки и съдържание. Това е изключително полезно за онези компании, които искат да разграничат порталите си за клиентска поддръжка и да следват насоките си за брандиране.
Как да активирате мулти БЗ
При първата стъпка в създаването на допълнителни клиентски портали трябва да отидете в настройките в LiveAgent: в раздела Конфигурация->Система->Разширения и да включите тази функция като кликнете с мишката върху съответния бутон превключвател. Уверете се, че превключвателят е станал зелен – това показва, че е активиран. Втората стъпка е свързана с фактическото създаване на допълнителната база знания. След като отидете на “Клиентски портал” в таблото на администратора, ще видите нов бутон – “Създай”. Натискането му ще стартира процеса. Следвайте подробното ни ръководство, за да имате възможно най-добрия преглед.
Всяка база знания се състои от едни и същи възможни видове съдържание: статии, форуми, раздели с отзиви, джаджи.
*Всяка една допълнителна база знания се предлага на цена от $19.
Ресурси за база знания
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
CMS (Система за управление на съдържанието)
Системата за управление на съдържанието е една от функциите на LiveAgent. Съставена е от различни инструменти като WYSIWYG редактора и бутоните за чат на живо.