Quality Unit, компанията зад софтуерния продукт LiveAgent, винаги е отделяла нужното внимание по отношение на стабилността и безопасността на продуктите си. Още със стартирането на проекта ни през 2004 година, заслужихме доверието на десетки хиляди доволни клиенти, с различни изисквания към продукта ни.
Нашият програмен продукт е достатъчно сложен, затова не можем да разчитаме на 1 или 2 центрове за данни, които да се грижат за информацията на LiveAgent. В момента имаме множество центрове за данни по цял свят. Инсталираме акаунтите на клиентите ни на възможно най-добрите сървъри, в зависимост от това къде се намират и съобразявайки се с националното законодателство.
Списък с центровете ни за данни по света:
- Нюарк, Ню Джърси, САЩ
- Далас, Тексас, САЩ
- Лондон, Великобритания
- Франкфурт, Германия
- Братислава, Словакия
- Сингапур, Сингапур
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
Прехвърлете данните си от LiveChat в LiveAgent бързо и безопасно, с безплатна помощ от нашия екип за поддръжка. Започнете новото си клиентско обслужване още днес с безупречен Help Desk софтуер и безплатен пробен период. Присъединете се към компании като Huawei и BMW и осигурете първокласно обслужване на клиентите си.