Какво представляват шаблоните за отговор?
Шаблоните за отговор са предварително създадени съобщения, които операторите могат да изпращат с една-единсвена команда или клик. Обикновено се използват за отговор на често задавани въпроси и спомагат за по-бърз отговор на запитвания.
С какво се различават готовите отговори от шаблоните за отговор?
Въпреки че имат сходни цели, шаблоните за отговор и готовите отговори са две отделни функции.
Шаблоните за отговор и готовите отговори имат три разлики:
- Готовите отговор съдържат само кратък текст, докато шаблоните отговор може да са по-дълги.
- Когато създавате шаблон за отговор, можете да посочите “относно” на имейла
- Шаблоните за отговор могат да съдържат прикачени файлове
Кой използва шаблони за отговор?
Най-често шаблоните за отговор се ползват от сътрудниците обслужване на клиенти. Могат да ги използват обаче и работещите в отделите за продажби и маркетинг, или ИТ специалисти, които комуникират с клиенти. Ще ги откриете в множество системи за управление на запитвания.
Каква е целта на шаблоните за отговор?
Една надеждна система за управление на запитвания може да е могъщ съюзник в обслужването на клиенти. Чрез използването на шаблони за отговор в системата ви за управление на запитвания можете да повишите ефективността си и да улесните работния процес. С помощта на шаблоните за отговор можете да отговаряте на често срещаните въпроси и така да спестите много време. Вместо да пишат един и същ отговор отново и отново, операторите могат просто да изпратят шаблон за отговор с един клик.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Пример за шаблон за отговор
Относно: Политиката ни за доставка
Съобщение: Обработваме всички поръчки в рамките на 2-3 работни дни. Поръчки не се изпращат в почивни и празнични дни. Ако в момента имаме голям обем поръчки, е възможно изпращането да се забави с няколко дни. Моля, имайте предвид, че спедицията и доставката могат да отнемат още няколко дни. Ако има значително забавяне при изпращането на поръчката ви, ще се свържем с вас по имейл или телефон.
Цената за доставка на вашата поръчка ще бъде калкулирана и показана при завършване на поръчката. Доставка на следващия ден е възможна само в континенталната част на САЩ.
Как да използвам шаблон отговор?
За да използвате готов отговор, просто натиснете CTRL+I докато пишете в запитването, или кликнете иконата Шаблон за отговор и изберете отговор от списъка.
Как да създам шаблон за отговор?
- Впишете се в LiveAgent.
Кликенте върху Настройка (иконата със зъбно колело).
Кликнете върху Автоматизация.
Изберете Шаблони за отговори.
Кликнете върху бутона Създай шаблон за отговор.
6. Посочете име на отговора си.
7. Нашишете “относно”. Това ще се използва когато създадете ново запитване (имейл) и използвате шаблона за отговор.
8. Напишете съобщението си като обикновен текст или в HTML формат. Ако желаете, добавете прикачени файлове.
9. Посочете кои отдели и оператори ще имат достъп до шаблона за отговор.
10. Натиснете Запази.
Как да редактирате шаблони за отговор
- Впишете се в LiveAgent.
Кликенте върху Настройка (иконата със зъбно колело).
Кликнете върху Автоматизация.
Кликенте върху Шаблони за отговор.
Кликнете върху вече съществуващо съобщение.
Редактирайте съобщението както желаете.
Кликнете върху Запази.
Изтриване на шаблон за отговор
- Впишете се в LiveAgent.
Кликенте върху Настройка (иконата със зъбно колело).
Кликнете върху Автоматизация.
Кликнете върху Шаблони за отговори.
- Намерете съобщението, което желаете да изтриете.
Кликнете върху иконата с кош за боклук вдясно от съобщението.
Потвърдете избора си в изскачащия прозорец като кликнете Да.
Няколко шаблони за отговор, с които да започнете
Както вече разбрахте, можете да спестите много време като използвате шаблони за отговор. Къде и в какъв контекст можете да ги използвате? Създадохме списък с категории с примери, за да се вдъхновите и да създадете свои собствени.
Шаблони за отговор на запитвания
Всеки ден сътрудниците обслужване на клиенти получават много приличащи си запитвания. Може да е много времеемко и досадно да отговарят на едни и същи въпроси отново и отново. Улеснете работата на служителите си като създадете шаблони за отговори. Разгледайте нашите предложения тук: шаблони за отговор на запитвания.
Бизнес имейли
Използването на имейл като начин за комуникация с потенциални клиенти и партньори е широко разпространена практика. Понякога обаче е необходимо малко вдъхновение, за да създадете убедителен имейл, който би превърнал потелциалните клиенти в реални. Ако искате да пишете трансакционни или рекламни, или такива, с които да поддържате добра връзка с клиентите си, може да откриете вдъхновение в нашите шаблони за бизнес имейли.
Отговор на запитвания за клиентско обслужване
Отличното клиентско обслужване при всеки контакт с клиента е изключително важно, за да останат те доволни и лоялни на бранда ви. Разгледайте готовите ни отговори, които служителите ви могат да използват в разнообразни сценарии – от това да благодарят до отговор на ядосани клиенти. Кликнете тук, за да видите шаблоните ни за клиентско обслужване.
Готови отговор в лайв чат
Лайв чатът е един от най-популялните канали за клиентска комуникация. Ако искате да повишите ефективността си и да отговорите на повече запитвания, е време да използвате готовите отговори. Вижте как можете да си спестите време с нашите шаблони за лайв чат.
Отговори в клиентски портал
Имате нужда от имейли за потвърждение, приветстване на нови потребители, смяна на парола, обратна връзка или имейли за покана? Използвайте шаблоните ни за клиентски портал, за да подготвите убедителна клиентска комуникация.
Отговори в хелп деск
Искате да помогнете на служителите си да се справят с трудни разговори и да им спестите време? Вдъхновете екипа си за клиентско обслужване с тези шаблони за отговори в хелп деск.
Маркетингови съобщения
Опитвате се да задържите клиентите на сайта си или да сключите договор с други компании, но не намирате правилните думи? Ето няколко чудесни идеи – шаблони за маркетингови имейли.
Шаблони за кол център
Осигурете най-доброто изживяване на клиентите си с нашите готови шаблони за кол център. Очаровайте клиентите си като казвате правилните неща в подходящия момент.
Отговори в база знания
Подготвяте статии за базата си знания, налична 24/7? Вдъхновете се с нашите шаблони за база знания, които очертават най-често задаваните въпроси, ръководства, помощ при търсене на проблеми, описания на инструменти, ръководства за употреба и уроци.
Отговор на запитвания за продажби
Имейлът е важна част от бизнеса, използван като начин за контакт с потелциални клиенти, обявяване на нови продукти, програми за лоялност и други. Създайте нови имейл концепции и се вдъхновете с нашите изпитани шаблони за продажбени имейли.
Отговори в социалните медии
Понякога може да се окаже сложно да отговаряте на клиентите си в социалните медии. Трябва да сте професионалисти, но не прекалено официални. Ако се затруднявате с откриването на баланса, разгледайте шаблоните ни за отговори в социалните медии за вдъхновение.
Ресурси в базата знания
Ако искате да научите повече за готовите отговори, прочетете нашето Ръководство за употреба на шаблони за отговор в LiveAgent.
Шаблони за клиентско обслужване – най-добри практики (+Примери)
Клиентско обслужване (обяснено)
Готови отговори
Готови ли сте да създадете шаблони за отговор?
Създайте шаблони за отговори с лекота и оптимизирайте работния си процес още днес! Вижте колко е лесно да съкратите времето си за отговор на запитвания в нашия безплатен 30-дневен тест период с всички налични фукнции. Започнете още днес!
Take your customer support to the next level
LiveAgent's predefined answers allow you to store commonly used responses and quickly access them, saving you valuable time.
Основни шаблони за комуникация в базата знания
Explore essential communication templates for knowledge bases at LiveAgent. Learn to handle FAQs, escalate forum questions to tickets, and maintain company voice in off-topic discussions. Enhance customer communication with inclusive and accessible strategies. Discover more and try it for free!
Шаблони за отговор на заявка за функция
Научете как да обработите заявки за функции в SaaS бизнеса с готови имейл шаблони от LiveAgent. Учтиво отказвайте или предлагайте алтернативи, като оставяте положително впечатление у клиентите. Направете безплатен профил и персонализирайте шаблоните директно в LiveAgent.
Шаблони за информационни имейли
Шаблони за информационни имейли за ефективна комуникация с клиенти. Готови текстове и съвети за персонализиране. Опитайте безплатно!