Какво представлява бутонът Разреши?
Бутонът Разреши е специална функция на LiveAgent, която уведомява Вашите служители, когато има тикети с висок приоритет, които изискват обработка. На тикетите излизащи на бутона Разреши не е отговорено твърде дълго или са обвързани с SLA (споразумение за ниво на обслужване). Основната функция на бутона Разреши е да гарантира, че нито един тикет няма да остане остава без отговор и че всички SLA правила са изпълнени навреме.
Какви преимущества има бутонът Разреши?
Бутонът Разреши поема ролята на диспечер на задачите, който насочва вниманието към тикети, които са били без отговор дълго време или са обвързани с SLA правилата . Фирмите, които използват тази функционалност, могат да се възползват от:
- Повишена удовлетвореност на клиентите
- Изпълнени SLA условия
- По-добра организация на времето
- Подобрена ефективност
- По-бързо време на обработка
- По-голяма стойност от клиентите в дългосрочен план
Как да използвате бутонът Разреши?
Ако сте потребител на LiveAgent (и имате правилните достъпи), можете да настроите бутона Разреши според Вашите предпочитания. Например можете да посочите за какво искате да получавате като известия, това включва:
- Тикети с висок приоритет и статус “Отворен”
- Тикети с висок приоритет и статус “Нов”
- Тикети с висок приоритет от конкретни отдели
- Всеки тикет, който е възложен конкретно на Вас
Ако сте включили функционалността на Бутон Разреши (разположен до Вашата профилна снимка ), той автоматично ще Ви уведоми за броя на неотговорените тикети, към които трябва да насочите вниманието си.
В допълнение към това, с права на администратор, можете да настроите Вашия бутон, да показва неотговорени тикети според тяхната важност (приоритет, време на получаване, SLA).
Използване на бутона
След като кликнете върху бутона, системата ще отвори тикета с най-висок приоритет. Ако затворите тикета, без да го разрешите и кликнете отново върху бутона, системата ще отвори същия тикет.
Този механизъм е въведен, за да гарантира, че разрешаването на тикети с висок приоритет не се забавя от служители, които пропускат / трупат запитвания. Ако обаче не знаете как да отговорите на тикет, можете просто да да го пренасочите към различен отдел или човек.
Как работи алгоритъма на бутона Разреши?
Алгоритъмът Разреши определя реда на чакащите тикети. Алгоритъмът:
- Приоритизира тикетите, спрямо времето, от което чакат (кога са получени)
- Дава приоритет на тикети, съгласно SLA
- Приоритизира последния служител (Бутонът Разреши ще даде приоритет на пренасочване на тикети, към служителя, който ги е обработвал последно)
Manage SLAs with ease
Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No credit card required.
Настройка на бутона Разреши
Избор на метода за разпределение на тикети
- Впишете се в LiveAgent
- Кликнете на Конфигурация.
- Кликнете на Система.
- Кликнете на Основни.
- Скролнете до секцията алгоритъм Разреши.
- Изберете приоритет според времето или приоритет на последния служител.
Ако изберете „Приоритет според времето“, тикетите ще бъдат разпределени между служителите на случаен принцип. Най-старият тикет без отговор ще е с най-висок приоритет. Ако сте настроили някои SLA правила, те също ще бъдат взети под внимание.
Ако изберете „Приоритет на последния служител“, системата ще насочва тикетите към служителите, които са ги обработили последно. Включването на тази настройка няма да промени реда за изчакване.
Добавяне на тикети, които са Ви възложени, към бутона Разреши
- Впишете се в LiveAgent
- Кликнете на Конфигурация.
- Кликнете на Система.
- Кликнете на Основни.
- Скролнете до секция Тикети “Възложени на мен”.
- Сложете отметката.
- Натиснете Запази.
- Презаредете приложението.
Ограничаване на служителите да отговарят на тикети само от бутона „Разреши“
Моля обърнете внимание, че тази функция е само за служители, но не и администратори
- Впишете се в LiveAgent
- Кликнете на Конфигурация.
- Кликнете на Служители
- Изберете конкретен сътрудник и кликнете на Редактирай
- Кликнете на Отдели
- Сложете втората отметка – Може да отговаря само на тикети от бутона “Разреши”
- Натиснете Запази.
Изберете от кои отдели искате да се получават тикети
- Впишете се в LiveAgent
- Натиснете бутона Разреши
- Изберете отделите на чиито тикети искате да се отговаря.
- Натиснете Запази.
Как бутонът Разреши може да подпомогне Вашия бизнес?
Изпълнените SLA правила водят до повишена удовлетореност на клиентите и дългосрочна добавена стойност.
Ако сте добавили SLA, определено има известно ниво. Вашите клиенти плащат допълнително за по-добро обслужване и не искат да бъдат разочаровани. Ако последователно поддържате на споразумението и спазвате сроковете за SLA, клиентите винаги ще бъдат доволни.
От своя страна това ще направи клиентите Ви по-лоялни към Вашият бранд, което ще доведе до години на добри вазимоотношения и по-висока добавена стойност. Затова винаги трябва да се стремите да спазвате сроковете си от SLA и дори да надхвърляте очакванията. Осигурете възможно най-бързо обслужване, бъдете информирани и доставете персонализирано, незабравимо изживяване.
Най-добрият начин да направите това е да имате диспечер на задачи като бутона Разреши. Той ще гарантира, че всички срокове са спазени без допълнителен стрес за Вашите служители.
Happy customers are the best customers
Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.
По-добро управление на времето и по-висока ефективност
Тъй като бутонът Разреши дава приоритет на тикетите, които трябва да бъдат обработени, на Вашите служители няма да се налага да анализират важността на всяко запитване. Те могат просто да кликнат върху бутон и да се захванат за работа, което ще им спести много време и ще увеличи тяхната продуктивност.
В допълнение, функцията може да Ви спести пари. Колкото по-малко време е необходимо на Вашите служители за административна работа, толкова повече възможности имат да отговарят на чакащи тикети.
Полезна информация
- Научете повече за Бутона Разреши
- Настройка на Отдели
- Настройка на SLA и SLA нива
- Доклади за съответствие със SLA
Готови ли сте да се справите с тикетите с най-висок приоритет?
Бъдете в течение с Всички съобщения от вашите VIP клиенти с нашата функция бутон Разреши. Опитайте днес. Без изискване за кредитна карта. Започнете безплатна 14-дневна пробна версия.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!