Twitter е социална медийна платформа, която често се нарича уеб сайт на микроблогинг. Потребителите на Twitter могат да си взаимодействат и да изпращат кратки съобщения, известни също като Tweets, които са ограничени до 280 знака.
Twitter е чудесна платформа за бързо разпространяване на информация, поддържане на актуални събития, достигане до нови аудитории, търсене на обратна връзка, допринасяне за дискусии и изразяване на себе си.
Защо е важно поддръжката на клиенти в Twitter?
Twitter има над 187 милиона активни потребители по целия свят. Много от тези потребители използват Twitter, за да споделят мнението си за продукти и фирми, да задават въпроси и да предоставят обратна връзка, като споделят както негативни, така и положителни преживявания.
Тъй като Twitter се счита за канал “винаги на” клиентите (както съществуващи, така и потенциални) очакват да бъдат признати на платформата, когато се опитват да се свържат с бизнес. Често, фирми, които не успяват да реагират своевременно и по начин, който е задоволителен за клиента, се сблъскват с обратна мишена, отменят културата и бойкотирането.
Заради натурата на Туитър, тези негативни преживявания могат да се разпространят като горски пожар, като хиляди хора скачат на bandwagon. Като такъв, това е изключително важно да бъдат активни в Twitter, в допълнение към това, че е добре запознат с проактивно обслужване на клиенти.
Как можете да предоставите бързо обслужване на клиенти в Twitter?
За да сте сигурни, че получавате известие за всеки Tweet, който ви идва, ще трябва да използвате усъвършенстван инструмент като LiveAgent.
С помощта на нашата Twitter интеграция можете да следите вашата марка и конкуренти. Можете също така да отговаряте на Tweets и коментари, които изискват действие своевременно, тъй като системата ще ви уведомява и ще конвертира всеки tweet, съдържащ проследяваните ви ключови думи, коментари и споменаване в билет.
Какво можете да направите с интеграцията?
- Проследяване на споменавания на марката и ключови думи
- Настройте прости термини за търсене и наблюдавайте и архивирайте всички туитове, съдържащи тези термини, във вашата база данни
- Следете всички споменавания на вашата марка в реално време
- Извършвайте мониторинг на вашата марка в реално време в социалните медии
- Свързване на няколко акаунта в Twitter
- Отговаряйте на туитове, коментари и се споменава от едно място
- Лесно категоризирайте и търсете комуникацията си в Twitter и коментарите на клиентите
- Лесно категоризирайте и търсете комуникацията си в Twitter и коментарите на клиентите
Как изглежда/ как работи на практика?
Да приемем, че името на вашата компания е “Helicompany” и вашият Twitter профил е “@Helico”. Всеки Tweet или retweet, които съдържат споменаване на страницата на вашата фирма (@Helico), автоматично ще се трансформира в билет.
В допълнение към това, LiveAgent може да проследява персонализирани ключови думи или набори от ключови думи и да ги превърне в билети. В този случай, всеки Tweet, съдържащ ключовата дума “Helicompany” ще бъде проследен, трансформиран в билет и земя в системата на бюрото за помощ.
Ако се чудите дали вашите клиенти ще могат да кажат, че използвате външен инструмент, за да отговорите на техните Tweets и коментари, отговорът е “не”. Вижте как работи в този подробен видео урок.
Как да се интегрират Twitter с LiveAgent
- Впишете се в LiveAgent
- Навигирайте до конфигурация (икона на колело в лявата лента с менюта)
- Кликнете върху Twitter
- Кликнете върху Акаунти в Twitter
- Кликнете върху Добавяне на акаунт в Twitter
- Ще се появи изскачащ прозорец. Влезте с потребителското име и паролата си в Twitter и след това щракнете върху Разрешаване на приложението.
- След като вашият акаунт в LiveAgent е свързан с Twitter, кликнете върху Редактиране, за да активирате профила
- В следващия екран, поставете отметка в квадратчето “Състояние”
- Изберете отдела, в който искате да маршрутирате входящите Tweets, retweets, Twitter коментари и Twitter споменава
- Кликнете върху “Добавяне на нова заявка”, за да определите чии ретуитнети искате да конвертирате в билети. Можете също да добавите конкретни ключови думи в секцията “Заявка”, за да определите кои ключови думи искате да проследявате (и след това да конвертирате tweets, съдържащи тези ключови думи в билети)
- Кликнете върху Запазване
Как бизнесът ви може да се възползва от интеграцията?
По-висока удовлетвореност на клиентите и подобрена лоялност на марката
Да поддържате клиентите си доволни е най-важното нещо в обслужването на клиентите. С нашата интеграция на място, вече няма да се налага да следите вашите Twitter сметки и мобилни устройства като ястреб. Ще можете лесно да се присъедините към текущите разговори, дори и да не сте изрично маркирани.
Да поддържате клиентите си доволни е най-важното нещо в обслужването на клиентите. С нашата интеграция на място, вече няма да се налага да следите вашите Twitter сметки и мобилни устройства като ястреб. Ще можете лесно да се присъедините към текущите разговори, дори и да не сте изрично маркирани.
Освен това, с всички минали Twitter билети, съхранявани в помощното ви бюро архив, лесно можете да впечатлите своите клиенти с познанията си за техните предишни заявки, подробности за покупки, и повече. Това от своя страна ще повиши лоялността на марката, стойността на живота на клиентите и удовлетвореността на клиентите.
По-бърза разделителна способност
В днешно време, да имате страхотен продукт или ценова точка не е единственото нещо, което има значение. Клиентите искат персонализирани, безпроблемни поддръжка и особено бързи отговори на техните въпроси.
Ако клиентите Ви се свържат с Twitter, но не получат отговор в рамките на един час (повечето клиенти очакват да получат отговор в рамките на един час след публикуването), те вероятно ще се разпилеят и споделят своите отрицателни преживявания онлайн.
Ако клиентите Ви се свържат с Twitter, но не получат отговор в рамките на един час (повечето клиенти очакват да получат отговор в рамките на един час след публикуването), те вероятно ще се разпилеят и споделят своите отрицателни преживявания онлайн.
По-добра ефективност на работния поток
Отговаряне на въпроси на клиентите чрез LiveAgent подобрява ефективността на агента. Защо?
- Агентите Ви няма да се налага постоянно да следят няколко профила и устройства
- Вашите агенти няма да се разсейват от техните Twitter емисии
- Агентите ви няма да бъдат разсейвани от все по-голям брой известия
- Вашите агенти ще могат да управляват няколко бизнес акаунта наведнъж
По-силно присъствие на марката
Ако вашите клиенти превъртат през Twitter, вероятно са те да проучват вашите продукти/услуги. Защо не ги спечелите, като покажете, че отговаряте своевременно на всички въпроси на клиентите и с малко усет?
По-добра сигурност, по-малко нарушения на данните
Отговарянето на Tweets чрез LiveAgent е по-сигурно. Защо? Twitter билети се съхраняват в споделена универсална пощенска кутия, която може да бъде достъпна от всеки агент по поддръжката. Това означава, че не трябва да се притеснявате за:
- Споделяне на вашите идентификационни данни за влизане в Twitter с множество служители
- Това да останете логнати на публични устройства
- Загуба на устройства, които са влезли в профила ви в Twitter
Конкурентно предимство
Въпреки че Twitter подкрепата става все по-популярна, все още има много фирми, които не го предоставят. Спечелете конкурентно предимство днес, като просто свържете профила си в Twitter с LiveAgent.
Готови ли сте да опитате нашата Twitter интеграция?
Нека се погрижим за тежкия лифтинг, за да можете да се съсредоточите върху осигуряването на гладка и надеждна поддръжка за всички ваши клиенти. Започнете безплатния 30-дневен пробен период още днес. Не се изисква кредитна карта.
Ресурси от базата знания за Twitter
Научете повече за проследяването на ключови думи чрез ръководството ни в базата знания или страницата ни за интегриране.
Streamline your Instagram support today
Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!