Какво представляват времевите правила?
Времевите правила са правила за автоматизация, които не провокирани от действие, а са условни. Те се използват най-често за задачи за разчистване на заявки, напомняния по имейл или последващи действия, разрешаване на тикети, които не са имали активност от известно време или добавяне на тагове. Възможностите са безкрайни.
Примери за времеви правила
Пример #1
Като потребител на LiveAgent можете да настроите правило, което автоматично ще изпрати последващ имейл 24 часа след последното ви взаимодействие с клиент.
Пример #2
Можете също така да настроите времево правило, което автоматично ще маркира всички тикети, на които не е отговорено в рамките на 10 дни, като разрешени.
Пример #3
LiveAgent автоматично ще изтрие тикети, отбелязани като СПАМ, по-стари от 90 дни.
Как работят времевите правила?
След като се зададе времево правило , системата автоматично ще изпълнява периодични проверки във фонов режим на кратки интервали (обикновено една минута) и ще проверява дали са изпълнени условията на правилото. Ако са, правилото се изпълнява автоматично.
За какво са важни времевите правила?
Правилата за времето могат да бъдат изключително полезни за всеки бизнес, който има голям обем билети, тъй като те могат да облекчат стреса на агента и да изпълняват ежедневни и повтарящи се задачи за кратък период от време.
Основните преимущества на времевите правила са:
- Подобрена ефективност на работните процеси на сътрудниците
- Подобрени времена за реакция
- По-малко възможности за човешки грешки
- По-малко стрес
- По-малко административни разходи и спестяване на време
Какъв друг тип правила има в LiveAgent?
Освен от времевите правила, потребителите на LiveAgent могат да се възползват от правилата за автоматизация, базирани на действие, и правилата на SLA (споразумение за ниво на обслужване).
Правила за действие
Правилата за действие са основни правила, провокирани от някакво действие. Потребителите на LiveAgent могат да настроят задействането им и когато условията за това са изпълнени, правилото се изпълнява. Например можете да настроите правило, което автоматично ще насочва всеки отделен тикет, съдържащ думите „таксуване“ или „плащане“, към счетоводния отдел.
SLA правила
Правилата на SLA могат да се прилагат само към настройката на SLA и са обвързани с нивата. Пример за SLA правило може да бъде промяна на нивото на SLA на тикет или спиране на изпълнението на други правила.
Automate tasks with time-triggered rules
Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.
Какво можете да правите с времевите правила в LiveAgent?
Времевите правила могат да се прилагат, когато:
- Тикетът е по-стар от определен брой дни, часове или минути
- Състоянието на тикета не е променяно от определен брой дни, часове или минути
- Крайният срок за отговор на тикета е по-малък от определен брой дни, часове или минути
- Тикетът е просрочен с определен брой дни, часове или минути
Условия, които могат да бъдат приложени към времевите правила
- Тикет статус
- Създаване на тикет (дата)
- Промяна на тикет (дата)
- Изтриване на тикет
- URL адрес на препращащия тикет
- Приоритет на тикет
- Отдел на тикета
- На кого е възложен тикета
- Клиентска група
- Маркери на тикета
Действия, които могат да бъдат изпълнени от времевите правила
- Пренасочване на тикет
- Разрешаване на тикет
- Изтриване на тикет
- Промяна на приоритет на тикет
- Промяна SLA ниво
- Означаване като спам
- Отмаркиране като спам
- Изчистване на тикет
- Изпращане на отговор
- Промяна на основание на тикета
- Повикване на URL
- Добавяне на маркер
- Премахване на маркер
- Изпрати имейл на
- Спиране на други правила
- HTTP заявка
Как изглеждат времевите правила на практика?
Ако към тикет се приложи правило, промяната ще се покаже в подробния му изглед (за да се гарантира ясна отговорност за обработката.) Както администраторите, така и служителите могат да видят промените в тикета, извършени с времеви правила.
Как да настроите времеви правила вLiveAgent
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Конфигурация (иконката с форма на зъбно колело в менюто вляво).
- Кликнете на Автоматизация.
- Кликнете на Времеви правила.
- Кликнете на Създай.
- Сложете отметката в кутийката активен статус
- Дайте име на Вашето правило.
- Можете да оставите раздела Бележки празен или да опишете правилото по-подробно. Това поле е само за Ваше удобство и не е задължително.
- Изберете променлива ‘Приложи когато’.
- Изберете условието за време — след колко време да се задейства Вашето правило?
- По избор: Кликнете на Добави група условия.
- Изберете условията според Вашите предпочитания.
- Изберете полето за изпълнение според Вашите предпочитания
- Кликнете на Запази.
Предимства на времевите правила
По-малко възможности за човешка грешка и за претоварване на служителите
Автоматизацията е прецизна – хората не са. Можете ли да си представите Вашите служители да трябва да помнят на кои тикети не са получили отговор и да трябва да ги проследяват?
Разбира се, би било невъзможно, което ще създаде някои неудобни ситуации, които могат да навредят на Вашия бизнес. Освен това, да се помни и следи кога кога трябва да се отговори на клиента, може да доведе до пренатоварване на служителите.
Наличието на правила за автоматизация, които се грижат за административните задачи, ще освободят времето и съзнанието на Вашите служители, ще им позволят да се съсредоточат върху по-важни задания. Това гарантира, че те няма да са стресирани и могат да бъдат продуктивни за по-дълги периоди от време.
Повишена удовлетвореност на клиентите
Доволните клиенти са най-ценния ресурс на всеки бизнес, тъй като влияят на препоръките, онлайн отзивите и продажбите. Всеки бизнес трябва да се стреми да поддържа клиентите си доволни с отлично обслужване, кратко време за реакция и персонализиран подход.
Поддържането на удовлетвореността на Вашите клиенти чрез времевите правила е лесно, оставете системата да проследява всяка заявка и Вашите клиенти ще се чувстват ценени. Това е толкова лесно!
Happy customers are the best customers
Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.
Правилата за автоматизация спестяват време и пари
Можете ли да си представите да трябва да проследявате ръчно всеки един тикет останал без отговор? Това не само би било изключително трудоемка задача, но и би Ви струвало скъпо.
За щастие, help desk софтуерът като LiveAgent може да изпълнява безброй времеви правила, които ще спестят на Вашите служители много време в дългосрочен план. Оставете логистиката на нас, за да могат Вашите хора да се съсредоточат върху важното – грижа за взаимоотношенията с клиентите.
Полезна информация
За да научите повече за времевите правила вижте статиите в базата знания:
Готови ли сте да зададете собствени времеви правила?
Спестете до 15 часа работа всяка седмица с персонализирани време правила. Възможностите са безкрайни. Опитайте днес. Без изискване за кредитна карта. Започнете безплатен 30-дневен пробен период .
Want to optimize your customer support workflows and improve response times?
With LiveAgent's time rules, you can easily set up rules and criteria to automatically prioritize and escalate support tickets based on their age or urgency.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Изглед за въвеждане в реално време
Подгответе вашите чат на живо отговорите по-бързо с типичен изглед в реално време. В реално време Типинг View ви позволява да видите какво пише клиентът, преди да удари изпращането.