Наблюдавайте достъпността на Вашите агенти. Вижте времената (дати, часове, от, до) ,когато Вашите агенти са онлайн. Филтър за статистиките според отделите. Достъпността на агента може да бъде експортирана в CSV файл.
Докладите за достъпност на агент са достъпни за:
- Тикети
- Чатове
- Обаждания
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!