Предотвратете това няколко служителя да работят по един и същ Тикет. LiveAgent показва кой разглежда и кой отговаря на запитването.
LiveAgent показва:
- Кой разглежда запитването
- Кой отговаря на запитането
С детектора за сблъсъци между служители никога няма да се притеснявате от изпращане на повтарящ се отговор. Работейки с алгоритъма за разрешаване, откриването на сблъсък гарантира, че служителите не отварят тикет, по който вече се работи.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.
Добавете джаджа за търсене на вашия сайт с LiveAgent и улеснете посетителите да намират статии, форуми и предложения. Персонализирайте дизайна и подобрете клиентското изживяване. Започнете с безплатен пробен период без ангажименти и вижте как LiveAgent може да подобри обслужването на вашите клиенти.