LiveAgent предлага отчет за работното време на клиент, отговор на тикети, чатове, обаждания, продажби, награди и много повече (вижте всичките опции по- долу) от специфичен времеви обхват. Отделната постъпила информация може да бъде сортирана по времеви обхват. Отдели, канали и агенти. Докладите на агентите може да бъдат експортирани като CSV файл.
Опции за показване на доклад на агент (колони):
- Таг
- Отговор
- Средно време за нов отговор
- Средно време за отворен отговор
- Обаждания
- Пропуснати повиквания
- Времетраене на повикване
- Чат съобщение
- Чатове
- Пропуснати чатове
- Средно време за започване на чат
- Средно време за чат
- Некласифицирани
- % некласифицирани
- Награди
- % награди
- Упреци
- % упреци
- Входящи съобщения
- Входящи обаждания
- Завършени разговори
- Входящи чатове
- Приключени чатове
Докладът на агента може да бъде показан с тези видове графики:
Използвайте отчета на агента от приложно- програмния интерфейс
Използвайте LiveAgent REST API за да Ви се покажат стойности от отчетите по канали.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Открийте как SLA отчетите за съвместимост на LiveAgent помагат за постигане на целите за отговор на тикети и подобряване на клиентската поддръжка. Настройте SLA нива, комбинирайте правила и проследявайте статусите на тикетите, с възможност за демонстрации и поддръжка на VoIP системи. Опитайте безплатно!