/”API” (Приложно-програмният интерфейс) е списък от команди, които един софтуер може да изпраща на друг. Благодарение на “API” можете да се свържете повторно към множество програми, инструменти и да автоматизирате или да повлияете на много задачи. Два различни софтуера могат да “комуникират” директно чрез “API”.
Изпращайте информация от или на Вашия LiveAgent акаунт от друго приложение чрез API.
Достъпни LiveAgent API действия:
- Възобновете списъка с компании
- Изтриване на разговори
- Създаване на нови разговори
- Регистриране на нови клиенти
- Възобновяване на списъка с отдели
- Премахване на въведените данни в базата знания
- Доклади от отдела
- и много повече…
Integrate LiveAgent with hundreds of tools
Want to connect your favorite tool with LiveAgent? No problem, just use Zapier. Try it today for free. No credit card required.
Ресурси на базата знания
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.