Какво представляват прикачените файлове?
Прикачените файлове са файлове, които обичайно се прикачват към имейл съобщения. Обикновено са снимки, документи, таблици в Excel, PDF документи, видеоклипове или други типове файлове. Обикновено един имейл може да съдържа множество прикачени файлове.
Защо са полезни прикачените файлове?
Прикачените файлове са полезни, защото дават възможност на потребителите да споделят документи и изображения бързо и удобно. Освен това са чудесен начин за подобряване на работния процес и комуникацията, тъй като ви дават възможност да прикачвате скрийншоти на съобщения за грешка, ръководства и други документи в разговора, което много добре изяснява това, което се опитвате да кажете.
Как и къде да добавя прикачени файлове в LiveAgent?
LiveAgent позволява на потребителите да влачат и теглят файлове (изображения, гласови записи, видеоклипове, документи и т.н.) в:
- Полетата на запитвания (имейли)
- Чатове
- Контактни форми
- Статии в базата знания
Потребителите също така могат просто да кликнат на бутона Прикачи, за да споделят файлове.
Какът тип файлове може да прикачвам към запитванията в LiveAgent?
В момента се поддръжат всякакъв тип файове, включително:
- JPG
- PNG
- Doc
- Txt
- Py
- Mp4
- GIF
Как да огранича типовете на файловете
Ако не искате да позволявате на потребителите да качват определени типове файлове във формулярите за контакти и чатовете, можете да ги органичите в настройките на LiveAgent.
Ето как да го направите:
- Влезте в LiveAgent
- Кликнете върху Настройки (иконката със зъбно колело в лявото меню).
- Кликнете върху Защита.
- Кликнете върху Настройки.
- Намерете раздел “разрешени типове файлове” (би трябвало да е първото текстово поле).
- Напишете типовече файлове, които искате да се поддържат, разделени със запетаи (типовете файлове, които не са изредени, няма да се поддържат и клиентите ви няма да могат да ги споделят с вас).
- Превъртете до дъното на страницата и кликнете бутона Запази.
Колко големи могат да бъдат прикачените файлове?
Прикачените файлове в запитвания и чатове имат ограничение от 128 МБ всеки. Имайте предвид обаче, че е много възможно вашият имейл клиент или този на клиентите ви да не приемат файлове с такива размери, тъй като повечето имейл клиенти имат ограничение до 20 МБ (което е препоръчителния размер на прикачените файлове).
Send attachments with ease
Use our drag and drop feature to easily send attachments on live chat, or email. Try it today. No credit card required.
Прикачени файлове в полетата на запитвания (имейли)
Ако искате да оформите имейлите си, това може да се окаже доста трудно – особено ако ще добавяте изображения към конкретни части от текста. С LiveAgent обаче можете да добавяте изображения в рамките на текста с бутона “добави изображение” или функцията за копиране и поставяне. Имайте предвид, че няма ограничения за типа файлове, които могат да се изпращат чрез имейл.
Прикачени файлове в разговори в лайв чат
Инструментът за лайв чат на LiveAgent по подразбиране поддържа всякакви типове файлове, но ако искате да ги ограничите до конкретни типове, можете да го направите, следвайки ръководството по-горе. Забележете, че споделянето на файлове се поддържа и във вътрешните чатове, което прави съвместната работа и споделянето на файлове с клиенти супер лесно. Можете да използвате функцията за влачене и пускане както във вътрешни, така и във външни разговори.
Прикачени файлове в контактни форми
Нашите контактни форми по подразбиране поддържат всякакви типове файлове, но ако искате да ги ограничните до конкретни типове, можете да го наприте като следвате ръководството по-горе. Имайте предвид, че можете да използвате функцията за влачене и пускане с контактните форми.
Прикачени файлове в статии в база знания
Обогатяването на статиите в базата ви знания с прикачени файлове ще гарантират, че ръководствата и статиите ви с инструкции осигуряват добавена стойност на клиентите ви, намалявайки по този начин обема на запитванията и подобрявайки удовлетвореността на клиентите. Имайте предвид, че можете да използвате функцията за влачене и пускане в статиите в базата знания.
Ресурси в базата знания
Искате да научите повече за забележителните функции за хелп деск на LiveAgent? Разгледайте статиите в базите ни знания, страниците с функции, блогове, уебинари или нашият официален канал в YouTube за повече информация.
- Безплатен лайв чат (обяснен)
- Безплатен софтуер за лайв чат
- Уебинари
- Безплатен софтуер за лайв чат за сайта ви (+Видео)
- Открийте най-бързия лайв чат на пазара (с повече информация)
Най-добрият софтуер за лайв чат за 2021 (+ Безплатен тестов период)
- Чат за обслужване (Обяснен)
- Чат софтуер [Обяснен]
Готови ли сте да подобрите комуникацията си чрез прикачени файлове?
Направете комуникацията си по-ефективна с прикачени файлове, използвайки нашия безплатен 14-дневен тестов период с всички налични функции. Започнете безплатния си тестов период още днес. Без ангажименти, без изискване за крадитна карта.
Maximize your productivity and collaboration
LiveAgent's powerful attachment feature is designed to revolutionize the way you handle file sharing and collaboration within your support system.
Frequently Asked Questions
Какво са прикачени файлове?
Прикачените файлове са файлове, които обичайно се прикачват към имейл съобщения. Обикновено това са снимки, документи, таблици в excel, PDF документи и други типове файлове. Обикновено един имейл може да съдържа множество прикачени файлове.
Защо прикачените файлове са полезни?
Прикачените файлове са полезни, защото дават възможност на потребителите да споделят документи и изображения бързо и удобно. Освен това са чудесен начин за подобряване на работния процес и комуникацията, тъй като дават възможност на потребителите да прикачват скрийншоти на съобщения за грешка, ръководства и други документи в разговора, което много добре изяснява това, което се опитвате да обясните.
С какъв размер могат да бъдат прикачените файлове?
Прикачените файлове в запитвания и чатове имат ограничение от 128 МБ всеки. Имайте предвид обаче, че е много възможно вашият имейл клиент или този на клиентите ви да не приемат файлове с такива размери, тъй като повечето имейл клиенти имат ограничение до 20 МБ (което е препоръчителния размер на прикачените файлове).
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Оптимизирайте клиентското обслужване с SLA доклад за вписване от LiveAgent. Следете изпълнението на споразуменията за ниво на обслужване, анализирайте тикети и подобрете отговорите на клиентите. Започнете безплатен пробен период без ангажименти и открийте как LiveAgent може да трансформира вашата помощна услуга.