Бележките са полезна функция за всички служители, които искат тикетите им да бъдат по-организирани и да запазят напомняния за определени тикети или клиенти.
LiveAgent ви предлага възможност да добавяте лични бележки към определени тикети, видими единствено за служителите, не от заявителя на тикета или други крайни потребители, които могат да бъдат поставени в копие на тикета. Това ви позволява да споделяте прогреса си помежду си или да запазвате актуализациите за справки в бъдеще. Можете дори да прехвърлите тикета с вътрешна бележка до друг служител.
Пример
Клиентът ви обяснява проблем в шест дълги имейла, можете да обобщите проблема в една бележка и да го прехвърлите към разработчиците, които ще се заемат с проблема и ще го решат. Те не трябва да четат всички имейли от клиента (това би било загуба на време), обобщението ви на проблема в добавената бележка им е достатъчна.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Ресурси на базата знания
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!