Посочете IP адреса на посетителя, които искате да забраните в LiveAgent, и повече досадни посетители няма да могат да притесняват Вашите оператори.
Блокирането се прилага за:
- Чатове
- Контактни форми
- Обаждания (call button)
- Предложения
- Публикации във форума
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Чатове Посетителят може да види бутон за чат, но не може да започне сесия. Забраненият посетител може просто да остави офлайн съобщение, което автоматично ще бъде маркирано като спам.
Контактни форми Съобщение, добавено от блокиран посетител чрез контактна форма, автоматично ще бъде маркирано като спам.
Обаждания Обажданията чрез приспособлението за контакт (бутон за повикване) ще бъдат пренасочени към гласова поща (и маркирани като Спам) или просто ще приключат разговора – според вашата IVR настройка.
Предложение/Публикации във форума Блокираните потребiтели нямат възможност да се регистрират и да публикуват във форума/ да добавят предложение през забраненото IP.
История на блокираните – Запазена информация
- Дата на блокиране (Създаване)
- Валидност (Валидност до)
- Блокирано IP
- Бележка с причина
- Блокиран от (Име на служителя)
- ID на тикета
Как да блокирате
- Когато пишете в чата с досаден посетител
- Добавете бан в Настройките/ В секцията за сигурност на LiveAgent

Полезна информация
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!