Днес клиентите общуват чрез различни платформи, върху коя е най-добре да се фокусира компанията ви?
Много лесно можете да изгубите клиент, който да отиде при конкуренцията. Затова е важно да осигурявате перфектно обслужване/поддръжка на клиентите си постоянно. Знаехте ли, че:
42% от клиентите предпочитат чата на живо в сравнение с едва 23% за имейла и 16% за социалните медии или форуми.
Чат бутонът на LiveAgent е перфектният инструмент за осигуряване на безупречно клиентско обслужване. Чат бутоните позволяват на клиентите да заявят веднага стартирането на чат с представител на екипа за обслужване. LiveAgent ви предлага различни дизайни за оформление на бутоните. А можете и сами да създавате и персонализирате чат бутони.
Примери от реалния живот:
Функции на чат бутоните:
Избор на език
Ако сте компания оперираща в много страни, можете да използвате езиковата ни функция и да избирате предпочитания език за джаджата за чата. Към момента LiveAgent предлага 43 езика, от които да избирате.
Насочвайте клиентите към правилните отдели
Насочвайте веднага запитванията от клиентите си към правилния отдел, активирайки пре-чат формите. Пре-чат формите се показват след като клиентът натисне чат бутона. В LiveAgent можете да настроите пре-чат формата според нуждите на компанията ви.
Разрешаване за оставяне на офлайн съобщения
Дайте възможност на клиентите да се свържат с вас, дори когато екипът ви за обслужване на клиенти е офлайн. Дайте възможност на клиентите да се свържат с вас и да отправят запитването си веднага щом служителите ви отново са достъпни онлайн.
Как може LiveAgent да повлияе върху скоростта на сайта ви?
Да разполагате с бутон за чат предполага да подобрите сайта си. Въпреки това много джаджи за чат на пазара могат да забавят сайта ви. Именно затова LiveAgent създаде чат бутон, който не влияе върху скоростта на сайта ви. По този начин можете само да се възползвате от този инструмент.
Ако искате да обогатите познанията си, можете да прочетете тази страхотна статия/проучване: Как влияят върху производителността на сайтовете различните джаджи за чат
Как да създадете чат бутон в LiveAgent?
1. Влезете в профила си в LiveAgent
2. Натиснете Конфигурация
3. Изберете Чат > Чат бутони
4. Натиснете бутона СЪЗДАЙ
Забележка: Ако искате сами да създадете ваш собствен чат бутон, натиснете Персонализиран и въведете вашия HTML код/изображение.
Как можете да добавите чат бутон от LiveAgent на сайта си?
В системата има раздел интеграции, в който можете да откриете кода, който трябва да бъде поставен на сайта ви. Горещо ви съветваме администраторът на сайта ви да се заеме с внедряването на чата. След като чатът бъде внедрен, всяка една промяна ще бъде автоматично запомняна, без да е необходимо да променяте отново кода.
Ако искате да изгледате подробно видео с инструкции, потърсете Как да създадете чат бутони в LiveAgent в базата ни знания.
Предимства за компанията:
- Задържане на клиентите
- Удовлетвореност на клиентите
- Пести времето на клиента и служителя
- Спестява пари
- Увеличава продажбите
- По-бързо решаване на проблемите
- Дава предимство пред конкуренцията
Integrate a chat button for free!
LiveAgent offers a 14-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.
Какви видове чат бутони ви предлага LiveAgent?
1. Настройващи се бутони тип кръг, слайд, ъглов, в редица
2. Бутон с изображение по избор
3. Бутон с персонализиран HTML код
Опции за оформление на чат бутона:
Онлайн бутон:
В този раздел можете да настроите бутона по предпочитания от вас начин.
Можете лесно да изберете от следните възможности:
- Позицията
- Цветовете
- Анимацията
- Hover ефект
- Възможност за настройване за мобилни устройства
- Z-index: тази опция ви помага да поставите бутона за чат на предпочитаното от вас място в сайта. Например, ако искате да поставите бутона преди долния колонтитул, тук трябва да зададете нужните настройки.
Прозорец на чата:
След като настроите онлайн бутона, можете да настроите и прозореца на чата.
Ето какво можете да променяте:
- Цветовете
- Заглавието
- Приветствието за добре дошли/да скриете приветствието
- Стила
- Големината на прозореца на чата
- Да скриете бутона за начало на нов чат
- Да разрешите оставянето на офлайн съобщение
- Z-index
- Позицията
- Персонализиран CSS
Ако искате да научите повече по темата, прочетете Поставане на прозореца на чата.
Офлайн бутон:
Този бутон ще бъде активен, когато няма достъпни служители за чат с клиентите. Също както с онлайн бутона, можете да настроите и офлайн бутона според нуждите на компанията си.
Ето какво можете да настроите:
- Анимацията
- Позицията
- Z-index
- Начина на показване на мобилни устройства
- Цветовете
Форма за контакт:
Настройването на формата за контакт позволява на клиентите ви да се свързват с вас чрез сайта ви. Създадохме подробно ръководство за настройването на всяка една функция на формата за контакт.
Ако искате да научите повече по темата, отидете на страницата Фирми за контакт.
Допълнителни съвети за ефективно използване на чат бутона на сайта ви:
Ежедневно екипът ви за обслужване/поддръжка на клиенти получава много запитвания. Много от тях са повтарящи се въпроси или запитвания. За да оптимизирате работата на служителите от екипа за обслужване на клиенти, както и да предоставите перфектен клиентски опит, можете да:
Използвате шаблони на съобщения
Ако сте решили да преминете към LiveAgent, трябва задължително да използвате функцията за създаване на шаблони на съобщения. Шаблоните на съобщения са чудесен начин за справяне с повтарящи се въпроси и проблеми. Те са чудесен ефикасен инструмент и позволяват на екипа ви да поддържа високо професионално ниво на работа, осигурявайки постоянно бързи и точни отговори. Например, ако трябва да възстановите сума, не трябва да мислите как правилно да напишете и оформите общата информация, касаеща случая. Можете да използвате шаблон (готово съобщение), което ще ви спести време, за да се фокусирате върху задачата/връщането на сумата.
Създайте раздел FAQ/статии в база знания за повтарящите се въпроси
Вече ви разказахме за ползите и функциите на чата за сайтовете. Вторият ни съвет е да превърнете недостатъка на повтарящите се въпроси в предимство. Как? Като просто започнете да създавате подробни статии в база знания или раздел FAQ (често задавани въпроси). В резултат на това клиентите ще могат да използват тази опция за самообслужване, вместо да изпращат запитване, което да изчаква отговор на опашка от тикети. Освен това, по този начин служителите ви ще могат да обслужват клиентите много по-бързо и ефективно.
Get a Live chat button for FREE
LiveAgent offers a 14-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!
Материали от нашата база знания:
Ако искате да научите повече, прочетете статията LiveAgent – Чат на живо.
Ако искате да поставите чат за обслужване на клиенти на сайта си, следвайте тези инструкции.
Проследяване на посетителите на уебсайта
Открийте как функцията за проследяване на посетителите на уебсайта от LiveAgent може да подобри обслужването на клиентите ви, като ви уведомява за текущия URL адрес на клиента и промените му. Насладете се на по-ефективна комуникация и изграждане на дълготрайни връзки с клиенти. Изпробвайте безплатно за 14 дни!
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!