Очакванията на клиентите са по-високи от всякога. Те искат бързи отговори, адекватна помощ и безпроблемно изживяване. Точно тук на помощ идва функцията чатбот на LiveAgent. Това е вашият нов оператор с изкуствен интелект, интегриран директно в бутонът за чат на LiveAgent, който позволява както разговори с помощта на изкуствен интелект, така и поддръжка от човек в един и същ интерфейс.
В тази статия ще разгледаме всичко, което трябва да знаете за чатбота на LiveAgent, включително функциите му, защо му е необходим FlowHunt като доставчик на изкуствен интелект и практически примери за употреба. Нека да разгледаме в подробности как тази нова функционалност може да промени из основи клиентското ви обслужване.
Какво представлява AI чатботът на LiveAgent?
Чатботът на LiveAgent е асистент с изкуствен интелект, вграден директно в бутона за чат на LiveAgent. Той отговаря незабавно на прости въпроси от клиенти, използвайки информацията, с която разполагане, прехвърля по-сложните запитвания към екипа ви и ви помага за генерирането на запитвания за продажби.
Не всички чатботове са еднакви. Докато по-базовите чатботове отговарят само на по-прости често задавани въпроси, чатботът с ИИ на LiveAgent използва автомомни оператори с ИИ, които могат да намират логически връзки, да вземат автономни решения и да изпълняват задачи.

AI агентите разбират човешките намерения и преценяват правилно кога да ескалират запитванията към човек. Освен това, те могат проактивно да събират потенциални клиенти и да изпращат известия на имейла ви. И не на последно място, AI агентите са способни на по-дълбоко разбиране на човешкия език, лесно интерпретират сложни запитвания с много елементи и ги свързват с правилните източници на информация.
С функцията чатбот можете драстично да намалите времето за отговор, да обработвате повече запитвания едновременно и да намалите натоварването на операторите, като същевременно запазвате личното отношение. Без значение помагате на нов клиент да се запознае с продукта ви или филтрирате простите въпроси преди да насочите към човек, този чатбот отговаря според предпочитания от клиента език и работи рамо до рамо с екипа ви, в рамктие на същия прозорец за чат.
Как работи чатботът на LiveAgent?
За да настроите чатботът и да започне да работи на стеаницата ви, трябва да интегрирате LiveAgent с доставчик на чатбот с изкуствен интелект. Към момента функцията чатбот се предлага само от FlowHunt. Quality Unit разработва както LiveAgent, така и FlowHunt. Така данните ви ще бъдат в безопасност, а освен това потребителите на LiveAgent получават приоритетна поддържка.
Добавяйки чатбот функцията като интеграция, ви даваме повече гъвкавост и контрол. Можете да създадете множество чатботове за различни нужди – било то клиентско обслужване, продажби, запитвания от нови клиенти, и дори за вътрешни нужди.
Това, което прави FlowHunt специален в качеството си на доставчик на ИИ, е, че не ви ограничава с един лицензиран AI модел. По подразбиране се използва последния модел на ChatGPT, но освен него FlowHunt поддържа още над 15 от водещите AI модели, мултимодален е и предлага възможността да използвате собствен голям езиков модел (LLM). Освен това с разширените възможности за промптове и автоматично разпознаване на над 100 езика, ви гарантира безпроблемни разговори на правилния език, съобразени с вашия бизнес.
Цената на чатботът от LiveAgent
LiveAgent не начислява допълнителни такси за тази интеграция. Употребата на чатбота се фактурира отделно чрез ценообразуването на FlowHunt, базирано на кредити.
Месечните ви такси за чатбота се определят от няколко фактора, от броя на източниците на информация и избрания AI модел до средната сложност на въпросите, задавани от потребителите ви. Това подробно ръководство ще ви даде ясна формула, чрез която да изчислите разходите си за чатбот с ИИ.
Как да настроите чатбота си в LiveAgent
Настройката на чатбот в LiveAgent е прост процес, който изисква три действия от страната на FlowHunt и три стъпки в самия LiveAgent. Ако все още не сте създали профила си във FlowHunt, можете бързо да се регистрирате като кликнете тук: регистрация във FlowHunt.
3 действия при доставчика на ИИ (Flowhunt)
Създайте чатбот разговор: изберете от готови шаблони или създайте свой.
Свържете източниците на знания: свържете или качете източниците си, например сайта си, документи, често задавани въпроси или дори видеоклипове и изображения.
Създайте API ключ: интеграцията се прави чрез API.
3 стъпки в LiveAgent
Свържете доставчика на ИИ: Използвайте API ключ, за да свържете профилите си.
Създайте чатбот: Изберете разговора и настройте поведението на чатбота.
Добавете чатбота към бутона за чат: Свържете чатбота с бутон за чат по свой избор.
Вижте нашето ръководство стъпка по стъпка, за да настроите лесно фунцкцията Чатбот с ИИ!
Как да изпозлвате чатбот: употреба и примери
С инструмента за създаване на чатбот на FlowHunt можете лесно да създадете и разгледате начини, по които можете да подобрите клиентското си обслужване и вътрешни процеси. Изберете готов чатбот от библиотеката на LiveAgent или създайте своб собствен, използвайки инструмента. Нашият екип е готов да ви съдейства. Ето кратко обяснение на основните функции за клиентско обслужване:
Пренасочване към човек
Благодарение на AI операторите, чатботът на LiveAgent може да бъде настроен да разпознава кога е време да пренасочи сложните запитвания към екипа ви. Можете да настроите минимален брой отговори от ИИ преди бутонът за пренасочване към човек да стане активен или да позволите на чатбота да прецени кога да прехвърли разговора автоматично.
Ако AI операторът прецени, че е необходима намесата на човек, ще направи трансфера без да пита.
За ръчно пренасочване, клиентът трябва да натисне бутона за прехвърляне към човек в горната част на прозореца на чата. Бутонът става наличен след като е достигнат минималният брой отговори или ако потребителят изрично поиска да бъде прехвърлен.
Когато е време за пренасочване, чатботът ще предложи на клиента да използва бутона:

Автоматичен отговор на често задавани въпроси
Има ли въпроси, които са толкова важни, че няма как изкуственият интелект да ги пропусне? Можете да си гарантирате последователност в отговорите, като просто настроите Често задавани въпроси (FAQs) в FlowHunt. С функцията Въпроси и отговори създавате фиксирани отговори на въпроси, за да сте сигурни, че всеки подобрен въпрос получава винаги един и същ отговор.

Свързване с потенциални клиенти
Още един полезен компонент на FlowHunt е инструментът за имейл известия. След като го добавите към разговора, чатботът ще започне да пита посетителите за данните им за контакт в подходящ момент. След това веднага ще изпраща обобщение на разговора на имейла ви, за да не пропуснете нито един потенциален клиент.

Източници на знания
Всички отговори на чатбота се базират на базите знания и често задаваните въпроси, които сте настроили. Ако дадете на чатбота достатъчно подходящи източници на знания, можете да сведете до минимум т. нар. “AI халюцинации” (даване на неверни отговори) и да повишите процента запитвания, разрешени напълно от ИИ.
Зададохме на нашия чатбот въпрос за една от функциите на LiveAgent. Благодарение на информацията на сайта ни, чатботът успя да отговори на въпроса, даде насоки за настройка и ни насочи към следния материал, с който да се справим сами:

Многоезична поддръжка
Чатботът на LiveAgent може да разпознае автоматично предпочитания от клиента език и безпроблемно да даде отговор на него. В зависимост от избрания AI модел, е възможно да има някои ограничения за по-рядко срещаните езици.

Заключение
С помощта на чатбота на LiveAgent, получавате най-доброто от AI автоматизацията и човешкия контакт в едно безпроблемно изживяване. Без значение дали искате да подобрите времето за отговор, да намалите обема на работа на операторите си, или да привлечете повече потенциални клиенти, чатботът на LiveAgent с изкуствен интелект ви дава пълен контрол върху това как чатботът обшува с клиентите ви. Започнете още днес и вижте разликата сами – регистрирайте се за нашия 30-дневен тестов период!
AI and human support in perfect sync
Deliver instant, AI-powered answers and get smooth human handoffs —all in one chat button. Get started today!