Ако получавате голям брой тикети с течение на времето, проследяването им наистина може да ви затрудни, както и откриването на тези, които ви трябват. Затова ви предлагаме функцията “Филтри”, която ви помага да организирате по-добре работата си.
В раздела Тикети, можете да създавате различни филтри, за сортиране на тикетите според условията ви. Можете да създавате категории и да насочвате съответните тикети в тях.
Филтри
Пример
Можете да създадете нова категория “Трябва отговор” с настройки на филтъра: Нов + Отворен + Отложен, за да можете да виждате всички тикети, нуждаещи се от отговор в една единствена категория.
Списък с условията за прилагане във филтрите:
Статус:
- Отговорен
- Постъпва обаждане
- Постъпва чат
- Спам
- Изтрит
- Нов
- Отворен
- Решен
- Отложен
Източник:
- Чат бутон
- Контактна форма
- Електронна поща
- Facebook съобщение
- Покана
- Форум
- Предложение
- Обаждане
- Джаджа за разговори
- Харесване на темата
- Изискан от
- Възложен на
- Не е възложен на
- Отдел
- Отдел (изключи)
- Съобщението е добавено от
- Съобщение
- Създаден
- Променен
- SLA ниво
- Категория на предложението
- Категория на форума
- Тагове
- Тагове изключи
- Платформа
- Статус на поръчка
- Приоритет
- Статус
- Категория
- Url
- Пощенски адрес
- Вашата позиция
- Компания
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Ресурси на базата знания
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!