Хибридният тикет поток е help desk функция , която позволява на служителите да следят процесите за разрешаване на случая на клиента чрез множество канали в един и същ тикет. Например, ако клиент започне разговор в чат, но по-късно продължи по имейл или телефонен разговор, и трите взаимодействия ще бъдат достъпни в един и същ тикет поток.
Кое прави хибридния тикет поток функция, която трябва да притежавате?
Наличието на help desk, който има функция за хибриден тикет поток, може да бъде наистина полезно, защото:
- Елиминира възможността за объркване
- Подобрява ефективността на служителите
- Ускорява времето за реакция
- Подобрява удовлетвореността на клиентите
- Осигурява цялостен преглед на пътя на всеки клиент до разрешаване на проблема му
Кои канали поддържа?
Потребителите на LiveAgent могат да продължат разговора в същия тикет чрез:
Connect the dots with ease
Get a complete overview of the customer’s resolution journey, even across different channels. Try it today. No credit card required.
Как изглежда хибридния тикет поток/как работи на практика?
Хибридния тикет може да бъде сравнен с разговор в месинджъра на Facebook. Можете да видите съобщенията, както и факта, че е имало гласов или видео разговор.
Въпреки това, LiveAgent го отвежда по-далеч и предоставя на своите потребители записи на разговори, които могат да се възпроизвеждат по всяко време. В допълнение към това, ако хибридният поток от билети съдържа имейли, чатове на живо или съобщения в социалните медии, той ги показва директно в нишката.
Вижте това видео, за да разберете как работи:
Как можете да се възползвате от хибридния тикет поток?
В основата си хибридният тикет поток подобрява практическата работа с клиентите . Подобряването на клиентското изживяване води до по-високи нива на удовлетвореност, което е един от най-добрите начини за генериране на повече продажби, намаляване на загубите и получаване на лоялни клиенти, които носят висока стойност.
И така, как хибридният поток допринася за това? Както беше посочено по-горе, той премахва объркването, подобрява ефективността, ускорява времето за реакция и осигурява цялостен преглед върху процесите, необходими за разрешаване на проблеми на всеки клиент.
Нека погледнем отблизо всяка от тези точки.
Елиминира объркването
Нека бъдем честни, свързването на точките може да бъде трудна задача без хибридния тикет поток. Ако клиентът предпочита да използва различни канали за комуникация с Вашия бизнес, служителите могат лесно да забравят казаното и договореното.
Например, един служител може да помогне на клиент в Twitter и да се съгласи да му възстанови сума, след което да излезе в отпуск Ако клиентът реши да проследи възстановяването по имейл, следващият служител няма да има представа за какво става въпрос (ако няма достъп до хибридните тикет потоци).
Това може да създаде някои неудобни ситуации за вашите агенти и дори да доведе до оттегляне на клиенти.
Подобрява ефективността на служителите
Наличието на хибриден тикет поток е чудесно и за ефективността на служителите. С него те не се налага да губят време в търсене на конкретни тикети, ако възникне сценарий като гореспоменатия.
С хибриден тикет поток всичко се съхранява на едно място, което улеснява разбирането на исканията на клиентите.
Ускорява времето за реакция
Когато сътрудниците могат да видят всички съобщения за един и същ проблем на едно място, няма да им се налага да губят време в търсене на допълнителна информация. Това не само кара Вашите служители да изглеждат по-компетентни, но и ускорява времето за реакция, което е фактор, който силно влияе на удовлетвореността на клиентите .
В обобщение колкото по-бързо се разреши проблема, толкова по-добре.
Цялостен преглед върху пътя на всеки клиент до разрешаване на проблема му
Тази точка обобщава всички гореспоменати предимства. Хибридния тикет поток позволява на служителите да разберат по-добре клиентите и техните проблеми. Това води до по-добро преживяване за клиентите, повече удовлетворение, повече препоръки и повече продажби.
Полезна информация
За да научите повече за функциите, налични в тикетинг софтуера LiveAgent, разгледайте тези статии или видео тура.
Готови ли сте да изпробвате нашия хибриден тикет поток?
Открийте колко лесно е да осигурите персонализирано, навременно и компетентно обслужване с LiveAgent. Започнете безплатния си 30-дневен пробен период днес. Без изискване за кредитна карта.
Looking for an efficient way to manage your customer service requests?
With LiveAgent's hybrid ticket stream, you can easily manage all of your customer service requests from multiple channels in one place.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!