Instagram е една от най-популярните социални медии, с над 1 милиард активни потребители. Платформата се използва за споделяне на снимки, кратки видео записи и истории, които имат 24-часова валидност. Потребителите на Instagram също така могат да се възползват от функционалността за лични съобщения.
Защо клиентското обслужване в Instagram е важно?
Първоначално Instagram се използваше основно за споделяне на снимки със семейството и приятелите, но след като набра популярност, потребителите започнаха да следват знаменитости и публични личности. Много потребители на Instagram бързо станаха знаменитости чрез използването на правилните хаштагове и успешна самореклама и така бизнесите бързо разбраха, че платформата може да е включова за успеха им.
В днешно време всеки съвременен бизнес е активен в Instagram и използва платформата, за да промотира продуктите и услугите си с красиви снимки, видео клипове и отзиви от потребители. С нарастването на бизнес страниците, Instagram видя нова възможност и усъвършенства продукта си като добави функция “Marketplace” (пазар), която позволява на потребителите да купуват продукти директно през приложението на Instagram.
Тъй като Instagram е възприеман като канал, който е винаги на линия и маркетинга е по-активен от всякога, много клиенти използват платформата като канал за клиентско обслужване и задават въпроси за рекламираните продукти, услуги и за самия бизнес.
Някои клиенти дори отиват по-далеч и предупреждават другите ако са имали неприятно преживяване с бизнеса. Клиентските коментари, оплаквания и похвали могат много да помогнат или да навредят на бизнеса. Истинско предизвикателство е обаче да отговорите на всеки въпрос, съобщение или споменаване без подходящи инструменти. Повечето бизнеси получават стотици хидяли известия и можете лесно да се изгубите в тях. Как можете да овладеете Instagram обслужването?
Instagram обслужване с LiveAgent
Instagram обслужването може да бъде лесна работа с правилните инструменти, и по-конкретно LiveAgent. Интеграцията ни с Instagram ви позволява да свържете бизнес страницата си в Instagram с нашия help desk софтуер. Резултатът? Всеки коментар или споменаване на страницата ви в Instagram автоматично ще влиза в help desk софтуера ви и ще се превръща в запитване.
Какво можете да направите с интеграцията?
- Да виждате и да отговаряте на коментари директно през help desk-а си
- Да виждате и отговаряте на споменавания директно през help desk-а си
- Да изберете към кой отдел да бъдат препращани запитванията от Instagram
- Да свържете няколко Instagram акаунта
- Да архивирате запитвания от Instagram
- Да съхранявате всички запитвания от Instagram в едно универсално табло
Как изглежда/работи на практика?
Ако се чудите дали клиентите ви ще разберат, че използвате външен инструмент, за да им отговорите, отвогорът е не. Вижте как работи в това подробно видео ръководство.
Как да интегрирам Instagram с LiveAgent
Последвайте следните стъпки, за да започнете да отговаряте на коментари и споменавания от Instagram чрез LiveAgent още днес!
Имайте предвид, че трябва да имате Facebook страница, за да интегрирате Instagram. Ако все още не сте интегрирали Instagram с Facebook страницата си, препоръчваме да изгледате това видео ръководство. (Можете да свържете всеки акаунт в Instagram, който е свързан към Facebook страница, на която сте администратор.)
- Впишете се в LiveAgent
- Кликнете върху Конфигурация (иконата с колелото вляво)
- Кликнете върху Facebook и Instagram
- Кликнете върху Акаунти
- Кликнете върху Свързване
6. Ще се появят няколко изскачащи прозореца и ще ви подканят да се впишете във Facebook акаунта си. Въведете данните си за влизане или ако вече сте вписани, кликнете Продължи като (Continue As
7. Когато се появи съобщение “LiveAgent иска да управлява страниците Ви, да публикува от името на страниците и да управлява съобщенията на Facebook страниците Ви.” (”LiveAgent would like to manage your Pages, publish as Pages you manage and access your Facebook Page’s messages.”), приемете като натиснете ОК.
8. Върнете се в LiveAgent и изберете Facebook страницата, която е свързана с Instagram профила ви. Изберете какво искате да позволите. Можете да изберете от следните опции:
- Коментари
- Споменавания
Имайте предвид, че интеграцията не поддържа лични съобщение заради политиката на Facebook. Това означава, че не можете да отговаряте на лични съобщения от Instagram в LiveAgent.
- Изберете отдела, към който искате да се пренасочват запитванията от Instagram.
- Кликнете Запази (Save)
Как можете да извлечете полза от интеграцията?
По-висока удовлетвореност на клиентите и подобрена лоялност към марката
Доволните клиенти са най-важното нещо в клиентското обслужване. Като съхранявате запитванията от Instagram в help desk-а си, можете да достъпвате стара комуникация лесно и по всяко време.
Вече не е нужно да проверявате постовете един по един за нови коментари. Цялата история на комуникацията се съхранява безопасно в архива и можете лесно да я проверите през таблото.
С LiveAgent ще впечатлите клиентите си с това колко добре сте запознати с миналите им запитвания и детайлите на поръчките, показвайки им, че наистина ви е грижа за тях. Това от своя страна ще подобри лоялността към марката, доживотната стойност на клиентите и клиентското удовлетворение.
По-бързо решаване на проблеми
В днешно време да имате чудесен продукт или добра цена не са единствените неща, които имат значение. Клиентите искат персонализирано, безпроблемно пазаруване и най-вече бързи отговори на въпросите си. Ако клиент ви задава въпрос в Instagram, но не получи отговор до 1 час (повечето клиенти очакват да получат отговор до час след като са написали пост/коментар), е твърде вероятно да ви зарежат и да се обърнат към конкуренцията.
Дайте на клиентите си това, което искат и очакват с LiveAgent — персонализирано, бързо, безпроблемно обслужване. Help desk софтуерът LiveAgent ще ви уведомява всеки път когато получите ново запитване от Instagram и така ще можете без усилия да отговаряте на всички въпроси на клиентите си.
Подобрена ефективност
Отговарянето на въпроси на клиентите чрез LiveAgent подобрява ефективността на сътрудниците. Защо?
- Сътрудниците ви няма да се налага постоянно да следят няколко профила и устройства
- Сътрудниците ви няма да се разсейват от новините в Instagram
- Сътрудниците ви няма да се разсейват от постоянно нарастващия брой известия
- Сътрудниците ви ще могат да управляват няколко бизнес акаунта едновременно
По-силно присъствие на марката
Ако склиентите ви разглеждат Instagram, вероятно са готови да направят покупка. Трябват им само отговорите на няколко въпроса или искат да видят как се отнасяте към клиентите си онлайн. Всъщност, 85% от клиентите проучват продукта или услугата онлайн преди да направят покупката си.
Защо да не ги спечелите като им покажете, че отговаряте на всички въпроси навреме?
Подобрена сигурност, по-малко изтичане на данни
Да отговаряте на Instagram съобщения чрез LiveAgent е по-сигурно. Защо? Запитванията от Instagram се съхраняват в обща входяща кутия, до която имат достъп всички сътрудници. Това означава, че няма нужда да се притеснявате:
- За споделянето на данни за вход в Instagram с множество служители
- Че оставате логнати на публични устройства
- Че можете да изгубите устройство, на което сте вписани с Instagram профила си
Конкурентно предимство
Въпреки че обслужването чрез Instagram става все по-популярно, много бизнеси все още не предоставят такова. Спечелете конкурентно предимство още днес като просто свържете Instagram профила си с LiveAgent.
Готови ли сте да опитате интеграцията ни с Instagram?
Нека ние свършим трудната работа, за да можете да се фокусирате върху това да предоставяте безпроблемно и надеждно обслужване на всичките си клиенти. Започнете 14-дневен тест период още днес. Не се изисква кредитна карта.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е Instagram?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Instagram е платформа за споделяне на снимки, кратки видеоклипове и истории, които имат 24-часова давност. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо клиентското обслужване в Instagram е важно?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Защото клиентите са много активни в Instagram и очакват бизнесите също да са активни. Те очакват бързо обслужване така, както го очакват и чрез лайв чат, имейл и телефон, ако не и по-бързо.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво мога да правя с help desk интеграция с Instagram?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “-Преглеждате и отговаряне на коментари директно през help desk-а си -Преглеждате и отговаряте на споменавания директно през help desk-а си -Избирате към кои отдели да препращате запитвания от Instagram -Свързвате множество Instagram профили -Архивирате запитвания от Instagram -Съхранявате всички запитвания от Instagram в едно общо табло ” } }] }Streamline your Viber support today
Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!