Какво са help desk компаниите?
Функцията за компании на LiveAgent Ви позволява да събирате и съхранявате информация за компании и организации във Вашия софтуер . Дали ще запишете основна информация за контакт или ще се задълбочите в персонализираните полета, зависи изцяло от Вас.
Например можете да създадете персонализирани контактни полета , съдържащи идентификационния номер на клиента, годишнината на компанията или друга информация. Възможностите са безкрайни, затова помислете каква информация зе важна за Вас и не се страхувайте да проявите креативност.
В допълнение към събирането на информация, фирмените профили са чудесни за организиране на Вашите контакти . Например, ако работите с множество хора от една компания, можете да добавите визитката им в профила на компанията, така че ще бъде по-лесно да забележите техните заявки.
Какъв вид информация можете да съхранявате във функцията за компаниите?
- Име на компанията
- Лого на компанията
- Имейл адрес
- Телефонни номера
- Контактни групи
- Часова зона
- Език
- Бележка
- Персонализирани контактни полета
Къде мога да открия функцията за компаниите?
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Клиенти.
- Кликнете на Компании.
Как да създам профил на компания?
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Клиенти.
- Кликнете на Компании.
- Кликнете на оранжевия бутон Създай.
- Попълнете всички необходими полета и кликнете на Създай.
Незадължително : Кликнете върху Бележка , за да добавите лична бележка за компанията. Тази бележка може да съдържа кратко описание на компанията, какво правят, кои са ръководителите на ниво C и т.н.
Как да създадете персонализирано поле на дадена компания?
Според ситуацията, следвайте инструкция A или Б.
A.) Създаване на профил на компания и добавяне на персонализирано поле
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Клиенти.
- Кликнете на Компании.
- Кликнете на оранжевия бутон Създай.
- Попълнете всички необходими полета.
- Кликнете на Добави поле.
7. Кликнете върху Създаване на поле. 8. Задайте кодово име за персонализираното си поле за контакт . Например, това може да бъде нещо като „клиентски идентификатор“ или „годишнина“. Моля, имайте предвид, че в кода са разрешени само малки букви, цифри, тирета или долни черти. Не можете да използвате интервали. 9. Дайте име на персонализираното си поле за контакт . Този път можете да го наречете „Клиентски Идентификатор“ или „Годишнина“ без никакви ограничения за форматирането. 10. Щракнете върху Вид и изберете опцията за въвеждане, която Ви пасва най -много . Например можете да избирате от въвеждане на текстово поле, поле със списък, квадратче за отметка, група или пощенски адрес.
Незадължително: Кликнете върху описанието и напишете описание за персонализираното поле за контакт. Обяснението може да предостави допълнителна информация относно полето за контакт за Вас и Вашия персонал.
11. Изберете опцията Видимост и отбележете дали искате персонализираното поле да се показва при създаването на фирмен профил. 12. Кликнете върху Създаване . 13. Попълнете персонализираното поле за контакт . 14. Кликнете върху Запазване .
Б.) Добавяне на персонално поле към съществуваща компания
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Клиенти.
- Кликнете на Компании.
- Кликнете на компанията, към която искате да добавите поле.
- Следвайте стъпки от 6-14 от инструкция A.
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Как да добавя контакти към компания?
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Клиенти.
- Кликнете на Компании. Според ситуацията следвайте инструкция A или Б.
A.) Създаване на компания и добавяне на контакти към нея
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Клиенти.
- Кликнете на Компании.
- Кликнете на оранжевия бутон Създай.
- Попълнете всички необходими полета и кликнете на Създай.
Незадължително: Кликнете върху Бележка, за да добавите лична бележка за компанията. Бележката може да включва няколко подробности за компанията, какво прави, кои са нейните висши ръководители и т.н.
6. Кликнете върху Контакти. 7. Кликнете върху оранжевия бутон Добави . 8. Кликнете върху квадратчето с отметка отляво до всяко име на контакт, за да изберете контакт . Можете да изберете колкото искате контакти. 9. Кликнете върху белия бутон Добавяне към компания , който е до лентата за търсене.
Б.) Добавяне на контакти към съществуваща компания
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Клиенти.
- Кликнете на Компании.
- Кликнете на компанията, към която искате да добавите контакт.
- Кликнете на Контакти.
- Кликнете върху квадратчето с отметка отляво до всяко име на контакт, за да изберете контакт. Можете да изберете толкова контакти, колкото искате.
- Кликнете на белия бутон Добави към компания, който е точно до търсачката.
Трябва ли да добавям контакти към компаниите?
Добавянето на контакти към компании е по избор. Функцията обаче е изключително полезна. Може да ви помогне да следите всички съобщения от един бизнес, което е особено полезно, ако общувате с множество хора в една и съща компания.
Може ли контакт да бъде свързан с повече от една компания едновременно?
За съжаление, няма начин да добавите повече от една компания към контакт. Ако обаче искате да промените компанията, свързана с контакта, можете да изтриете контакта от първоначалния списък с контакти на компанията и да го добавите към нов.
Как мога да се възползвам от организирането на контакти в компании?
Организирането на контакти в компании може да подобри вашия работен процес. Това Ви позволява да видите всички тикети от контактите на компанията с едно щракване, което улеснява филтрирането и намирането на конкретни запитвания. За да видите всички тикети от конкретна компания, моля, следвайте тези стъпки.
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Клиенти.
- Кликнете на Компании.
- Кликнете на Тикети.
По избор: За да стесните още повече търсенето, щракнете върху Персонализиран филтър и изберете състоянието на тикета, източника, тагове или други персонализирани филтри.
Статии с полезна информация
- Групи и организации
- Контактни полета
- Контактни полета
- Контакти
- Група [Обяснение]
- Ор(Обяснение)
- Контакт [Обяснение]
- Контактни групи
Готови ли сте да организирате контактите на една компания с лекота?
Работите ли с голяма организация? Добавете всеки контакт към компания, за да изпъкнат техните тикети във входящата Ви поща. Опитайте днес. Не се изисква кредитна карта. Започнете безплатен 14-дневен пробен период .
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Търсите help desk за WordPress?
LiveAgent е едно от водещите help desk приложения за WordPress уебсайтове. Комбинирайте help desk приложението с най-висок рейтинг и най-популярния CMS.
Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?
LiveAgent е help desk решение, което свързва множество канали за комуникация в един интерфейс. Научете повече за алтернативата на Genesys и увеличете ползите за Вашия бизнес.