Какво са контактните полета?
Контактните полета съдържат конкретна информация за Вашите контакти. По принцип визитката съдържа информация като пощенския адрес на контакта, телефонен номер, имейл , длъжността или компанията .
Каква информация можете да съхранявате в контактните полета?
Контактната информация в LiveAgent може да включва:
- Собствено и фамилно име
- Аватар (снимка на профила)
- Множество имейл адреси
- Множество телефонни номера
- Часова зона
- Пол
- Компания и позиция
- Език
- IP aдрес
- Информация за браузъра (напр. Google Chrome)
- Групи за контакт (напр. VIP клиенти, испански говорители)
- Частни бележки (вътрешни напомняния – не се обаждайте в 11:00 ч., и т.н.)
- Билети за контакт (всички билети, подадени по различни канали)
Софтуерът LiveAgent също така Ви позволява да създавате неограничени полета за персонализирани контакти, така че да можете да съберете колкото се може повече информация за Вашите потенциални клиенти.
Например, да предположим, че искате да съхранявате повече информация за контактите си, а не само основите. В този случай можете да създадете персонализирани полета за контакт, като адрес за фактуриране, размер на обувката, модел автомобил, номер на сметка, рожден ден или каквото и да е друго.
Какво можете да правите с контактни полета?
Освен че съхранявате допълнителна CRM информация за Вашите клиенти, можете да използвате полетата за контакт за:
- Ефективно филтриране на тикети и търсене във Вашата универсална пощенска кутия
- Създавате автоматизирани правила, които се прилагат само за потребители с определени контактни полета
- добавяйте конкретни стойности чрез API
Как мога да създам персонализирани контактни полета?
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Конфигурация.
- Кликнете на Система.
- Кликнете на Контактни полета.
- Кликнете на оранжевия бутон Създай.
6. Задайте кодово име за вашето персонализирано контактно поле . Например, може да е нещо като „цвят_на_косата“ или „страна“. Моля, имайте предвид, че в кода са разрешени само малки букви, цифри, тирета или долни черти. Не можете да използвате интервали.
- Задайте име на персонализираното си котактно поле. Този път можете да го кръстите „Цвят на косата“ или „Страна“ без никакви ограничения във форматирането.
- Кликнете върху Вид и изберете опцията за въвеждане, която ви подхожда най-добре. Например можете да избирате от въвеждане на текстово поле, списъчно поле, квадратче с отметка, група с отметка или пощенски адрес.
- Незадължително: Кликнете върху описанието и напишете информация в полето. Обяснението може да предостави допълнителна информация относно контактна, която да е от полза за Вас и Вашия екип.
- Изберете опцията Видимост и изберете дали да се показва полето при създаване на контакт.
- Кликнете на Създай.
Като алтернатива можете също да създадете уникално контактно поле директно във Вашите контакти. За да направите това, моля:
- Впишете се в LiveAgent.
- Кликнете на Контакти.
- Кликнете на Контакти.
- Щракнете върху желания контакт.
- Кликнете на Добави поле.
- Кликнете наСъздай поле.
7. Следвайки инструкциите по-горе, направете стъпки 6-11. Моля, обърнете внимание, че ако решите да не изберете опцията Винаги видими в стъпка 10, ще трябва да кликнете върху „Добавяне на поле“, за да видите/изберете полето за контакт, което сте създали преди това.
Как могат да са Ви от полза контактните полета?
По-персонална услуга
Попълването на контактни полета може да Ви помогне и да персонализирате продажбите си и маркетинга. Да предположим например, че потенциален клиент се свързва с Вас по имейл. Те имат въпрос относно цената на определен чифт обувки.
Записвайки размера на обувката им и идентификационния номер на продукта, който ги интересува, ще можете да се свържете с тях проактивно, след като се се откажат от покупка. Това също ще Ви позволи да персонализирате бъдещи маркетингови кампании. Например в бюлетини по имейл ще можете да покажете стилове, от които може да се интересуват, или да препоръчате подобни по техния размер.
По-компетентно обслужване
Създаването на уникални контактни полета може да помогне на Вашите служители да предоставят по добро обслужване. Колкото повече информация събирате, толкова по-лесно ще бъде да предоставяте компетентни и подходящи отговори на въпросите на клиентите.
Да приемем например, че работите в автомобилната индустрия. Потенциален клиент се е интересувал от Mercedes AMG, но все още се колебае дали да направи покупка. Ако запишете тази информация в тяхната визитка, включително всички допълнителни спецификации в раздела за бележки, ще можете да ги използвате в бъдеще.
Следващият път, когато се свържат с Вас, можете да ги впечатлите, като си спомните модела и марката кола, от която са се интересували. Няма да се налага да повтарят своите желания и нужди, което повечето клиенти считат лошо обслужване .
Record unique customer insights
Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Подобрена клиентска удовлетвореност
Като създавате изключително изживяване с персонализирано и компетентно обслужване, Вие ще поддържате Вашите клиенти доволни от компанията. Това от своя страна може да доведе до дългосрочни взаимоотношения и да осигури допълнителни предимства като добри отзиви, застъпничество за марката и повторни покупки.
Повече продажби
Колкото по -доволни са клиентите от Вашите услуги и маркетингови усилия, толкова повече покупки правят. Те също така привличат нови клиенти, като препоръчват Вашия бизнес и споделят положителния си опит с приятели и семейство. Ако продължавате да предоставяте изключителни изживявания, ще създадете кръг от щастливи, лоялни клиенти, привличащи още клиенти, което води до генериране на нови приходи .
Статии с полезна информация
Искате ли да научите повече за контактните полета? Нашата академия за знания и блог обхващат всичко, което трябва да знаете.
Готови ли сте да създадете уникални контактни полета?
Открийте колко лесно е да предоставите компетентни и персонализирани услуги с уникални контактни полета. Можете да изпробвате нашия план All Inclusive в рамките на 14-дневен безплатен, пробен период без кредитна карта, за да видите дали сме подходящи за Вас.
Frequently Asked Questions
Какво са контактните полета?
Контактните полета съдържат конкретна информация, като техните пощенски адреси, телефонни номера, имейли и длъжности в компаниите, в които работят, като това са само част от възможностите.
Каква информация можете да съхранявате в контактите си?
В допълнение към основната информация, софтуерът LiveAgent Ви позволява да създавате персонализирани контактни полета, за да съхранявате уникална информация, като например размера на обувки или модел на автомобил.
Как персонализираните контактни полета могат да бъдат полезни?
Те могат да ви помогнат да предоставите по -персонализирани и компетентни услуги, водещи до повече удовлетвореност на клиентите и повече продажби.
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Открийте как LiveAgent може да подобри вашето обслужване на клиенти с мощна CRM система, съхраняваща цялата важна информация за клиентите ви. Интегрирайте разширения, преглеждайте предишни тикети и създавайте бележки за бързо и ефективно решаване на клиентските проблеми. Започнете безплатен 14-дневен пробен период без ангажименти!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!