За да улесните новите служители да определят качествата на другите членове на екипа и за да се забавляват, добавихме “нива” към имената на служителите. Сега с лекота ще можете да определите кой е гуруто в обслужването на клиентите!
Нивата са част от функционалността на геймификацията и могат да мотивират служителите ви да надхвърлят очакванията ви и да се съревновават с другите членове на екипа.
Предлагаме ви 12 нива, сред които “Новобранец”, “Ученик”, “Професионалист”,”Вълшебник” и “Крал” на екипа за обслужване на клиенти. Нивата се печелят с течение на времето, тези постижения са постоянни, не можете да ги загубите поради липса на активност.
Пример
Ако даден служител отговори на повече от 500 тикета, той достига до ниво “Професионалист” (показвано в статуса му) и получава мотивиращо съобщение: “Вече сте професионалист. Отговорите ви са точни и навременни. Клиентите очакват с нетърпение отговорите ви.” Отговорете на 500 тикета или на 500 съобщения в чата, за да достигнете това ниво.
Нивата могат да бъдат променяни от администратора, който може да задава свои собствени параметри.
Списък с възможните условия, които можете да използвате за нивата
- математически символи (+,-,/,* )
- логически символи (||,&&)
- скоби
и следните променливи:
- $worktime (работно време)
- $answers (отговори)
- $answers_ph (отговори на час)
- $chats (чатове)
- $chats_ph (чатове на час)
- $missed_chats (пропуснати чатове)
- $chat_answers (съобщения)
- $chat_answers_ph (съобщения на час)
- $calls (обаждания)
- $calls_ph (обаждания на час)
- $call_seconds (минути обаждане)
- $call_seconds_ph (минути обаждания на час)
- $missed_calls (пропуснати обаждания)
- $rewards (положителни отзиви)
- $rewards_p ( % положителни отзиви)
- $punishments (отрицателни отзиви)
- $punishments_p (% отрицателни отзиви)
- $not_ranked (без оценка)
- $not_ranked_p (% без оценка)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Списък с предварително дефинирани нива
- Новобранец (1) – тепърва започвате да използвате системата и сте готови да направите първите си крачки.
- Ученик (2) – отговорили сте на няколко тикета, но обучението ви тепърва започва.
- Стажант (3) – добре се справяте с ученето. Продължавайте да работите по този начин и един ден ще постигнете чудеса.
- Начинаещ (4) – приключили сте с фазата на обучението си. Вече е време да покажете какво можете.
- Аматьор (5) – познавате добре работата си. Продължавайте само напред.
- Професионалист (6) – Вече сте професионалист. Отговорите ви са точни и навременни. Клиентите очакват с нетърпение отговорите ви.
- Мастър (7) – спечелили сте си име. Колегите ви уважават и разчитат на вас. Помогнете им да станат добри като вас
- Вълшебник (8) – качествата ви са свръхестествени. Част от отговорите ви са вълшебни.
- Маг (9) – отговаряте на тикетите само със силата на мисълта. Магическите ви способности са се развили максимално.
- Бял маг (10) – доказали сте магическите си способности. Вече можете да носите с гордост бялата шапка.
- Регент (11) – вие управлявате тази система. Тикетите се появяват и изчезват съгласно волята ви.
- Крал (12) – вие сте Кралят. Време е да запазите тази позиция и да я защитавате, за да не ви детронират.
Списък на лидерите по нива
Служителите могат да виждат нивата на останалите членове на екипа и да се съревновават помежду си.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!