Do you often experience an overload of customer inquiries? Are your customers often dissatisfied with customer service because of the waiting time?
Удовлетвореността на клиентите никога не е била по-важна. Доволните клиенти могат да станат лоялни клиенти, което е крайната цел. Дори и фактор, като чат на живо време за изчакване може да допринесе за цялостното удовлетворение. Ако не обръщате внимание, лесно можете да загубите клиенти на вашите конкуренти.
Около 73% от клиентите казват, че оценяването на времето им е най-важното нещо, което компаниите могат да направят, за да осигурят добро обслужване на клиентите.
Нека си го признаем. Никой не иска да чака на опашката. Затова LiveAgent създаде функция live Chat, наречена максимална дължина на опашката, за да се подобри удовлетвореността на клиентите. Освен това, вашата компания може лесно да управлява смените на агентите, както и ежедневния им работен процес.
Бизнес предимства:
- Пестите време
- Ефективен работен процес
- Повишена удовлетвореност на клиентите
- По-добър CX
- Спестява пари
Как работи?
Можете лесно да определите максималното ограничение на опашката в настройките на бутона за чат на живо.
Когато се достигне лимита на опашката, бутонът за чат автоматично променя достъпността си в офлайн режим или е напълно скрит от вашия уеб сайт.
Естествено, когато опашката се върне в лимита, бутонът за чат наживо се появява отново със статуса онлайн.
Както споменахме, чатът на живо има способността да действа като бутон офлайн, ако има твърде много посетители / клиенти чакат в чат опашката. Това помага за премахване на разочарованието на клиента, когато опашката за чат е дълъг.
Ако настроите бутон за офлайн чат, на посетителите се показва формуляр за предварителен чат. Следователно, те все още могат да се свържат с вас, като изпратят своя имейл адрес, което ви дава възможност да се свържете с тях по-късно.
Това създава подходящи очаквания и спестява време както за компанията, така и за клиентите.
Бонус Савети
Създаване на няколко бутона за чат
LiveAgent ви позволява да създавате онлайн бутони за чат за конкретни отдели, като например поддръжка на клиенти и обслужване на клиенти. Освен това, можете да зададете бутоните за чат на живо чат за конкретни URL адреси. Когато ги създавате, можете да дефинирате различна максимална дължина на опашката за всеки бутон. Следователно, създаването на ефективен работен процес, както и осигуряване на отлично преживяване на клиентите
Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – Чат на живо.
Нека опитните агенти се справят с трудните разговори
За да спестите време и ресурси за вашата фирма и клиент, трябва да сте ефективни. Предотвратяване на чакането на клиенти твърде дълго в опашка. Оптимално е да дадете на някои от вашите агенти възможност за прехвърляне на трудни разговори към опитни агенти. В резултат на това можете ефективно да разпределите времето на вашите агенти и да подобрите времето за изчакване в опашка.
Използвайте консервирани отговори
Ако решите да опитате LiveAgent, определено използвайте консервирани отговори, за да подобрите времето за изчакване в опашка. Тя може да спести на агентите си много време, особено с повтарящи се запитвания. Въпреки това, ги използват разумно, не ги злоупотребявайте. Опитайте се да ги персонализирате. Никой не иска да говори с робот.
Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – Обособени разговори.
Ресурси на базата на знанието
Искате ли да зададете време за чакане в LiveAgent?
Ето ръководство стъпка по стъпка за задаване на максимална дължина на опашката в LiveAgent.
Ready to give it a go?
Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.
Неограничени записи на разговори
Открийте как LiveAgent предлага неограничени записи на обаждания, които подобряват обслужването на клиентите и обучението на персонала. Включени в базовия план без допълнителни разходи, тези записи са идеални за юридически или тренировъчни цели. Започнете безплатен 14-дневен тестов период и вижте как работи автоматичното разпределение на повикванията. Без ангажименти, без кредитна карта.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!