Функцията за обединяване на тикети е полезна, когато получавате много или различни запитвания по един и същи проблем и трябва да ги обедините в един тикет.
В случай, че получите няколко тикета, касаещи един и същи проблем и искате да ги обедините или имате нужда да свържете различни тикети по определен начин, можете да направите това с функцията за обединяване.
Функцията за обединяване ви позволява да обединявате тикети, за да улесните работата на служителите. Тази функция обединява не само текста, ни и таговете, свързани с тикета. Прилагайки функцията за обединяване, първоначалният тикет ще бъде изтрит. Това действие е необратимо, затова се уверете, че обединявате тикети, само когато това е абсолютно необходимо.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Ресурси на базата знания
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!