LiveAgent предлага възможност за едновременно отваряне на множество тикети. Лесно превключвайте от от едно запитване на друго и ги обработвайте едновременно.
Ако искате да ограничите служителите си да работят само по един тикет , можете да направите това, като включите алгоритъма „Разреши“.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Бутон “Разреши”
Като кликнат на бутона /”Разреши”, служителите могат да отворят запитвания, които са им възложени и на които трябва да се отговори.
Също така има възможност да настроите функция, при която Вашите служителите ще могат да отговарят на запитвания, отворени от бутон “Разреши” . В този случай те няма да могат да отговорят на други тикети от списъка. Те ще могат да отворят само на едно запитване и функцията с разделите няма да е активна.
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Открийте как LiveAgent може да подобри вашето обслужване на клиенти с мощна CRM система, съхраняваща цялата важна информация за клиентите ви. Интегрирайте разширения, преглеждайте предишни тикети и създавайте бележки за бързо и ефективно решаване на клиентските проблеми. Започнете безплатен 14-дневен пробен период без ангажименти!