Мобилните приложения са или компютърен софтуер, или софтуерни приложения, предназначени за мобилни устройства. LiveAgent създаде мобилни приложения, за да можете да поддържате връзка с клиентите си, дори ако сте в движение или просто не сте на разположение на компютъра. Просто изтеглете и задайте предпочитанията си и започнете незабавно да отговаряте на запитванията. Тъй като LiveAgent иска да подсигури всички свои клиенти, ние създадохме приложение LiveAgent както в Android , така и в iOS.
Колко струва приложението на LiveAgent?
LiveAgent предлага няколко различни абонамента за различните предпочитания на компаниите.
LiveAgent предлага три плана:
- Тикет – $15 на служител
- Тикет+чат – $29 на служител
- All-inclusive за $39 на служител
Всеки абонамент предлага различно разнообразие от функции. Някои са с допълнителни такси. Мобилните приложения за Android и iOS обаче са включени във всеки абонамент без допълнителни такси. LiveAgent предлага безплатна 14-дневна пробна версия за всички планове. Ако все още не сте сигурни, можете да изпробвате нашия безплатен профил. Имайте предвид обаче, че той има своите ограничения.
Ако искате да разгледате списъка с функции за всеки абонамент, прочетете Ценообразуване.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Мобилни Help Desk приложения
Android
Android е мобилна операционна система, която е софтуер с отворен код, предназначен за мобилни устройства. Изберете абонаментен план и създайте своя LiveAgent профил. След това просто изтеглете и отговаряйте на запитвания извън офиса. Бъдете винаги на разположение на клиентите си и помагайте на колегите си, ако е необходимо. Дори и в движение!
Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – Android.
iOS
iOS е мобилна операционна система, създадена изключително за продукти на Apple. Приложението LiveAgent е достъпно и в тази система. Същото се отнася за iOS, регистрирайте се и създайте акаунта си. След това просто изтеглете и отговаряйте на запитвания извън офиса. Само си представете, че имате прекалено много клиенти и сте извън офиса, поради което не можете да помогнете. С това приложение можете просто да влезете, да изберете отдел и да започнете да отговаряте на чатове.
Ако искате да научите повече, прочетете LiveAgent – iOS.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!