Бележките са полезна функция за всички служители, които искат тикетите им да бъдат по-организирани и да запазят напомняния за определени тикети или клиенти.
LiveAgent ви предлага възможност да добавяте лични бележки към определени тикети, видими единствено за служителите, не от заявителя на тикета или други крайни потребители, които могат да бъдат поставени в копие на тикета. Това ви позволява да споделяте прогреса си помежду си или да запазвате актуализациите за справки в бъдеще. Можете дори да прехвърлите тикета с вътрешна бележка до друг служител.
Пример
Клиентът ви обяснява проблем в шест дълги имейла, можете да обобщите проблема в една бележка и да го прехвърлите към разработчиците, които ще се заемат с проблема и ще го решат. Те не трябва да четат всички имейли от клиента (това би било загуба на време), обобщението ви на проблема в добавената бележка им е достатъчна.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Ресурси на базата знания
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!