Чатове преглед е един от многото големи характеристики на LiveAgent. Тя предоставя важна информация за посетителите на уебсайта Ви и в същото време ви позволява да предприемете действие.
Например, можете да видите страната на посетителя, URL адреса, който той /тя разглежда в момента, както и колко време са прекарали там. След това, можете проактивно да ги поканите на чат.
Каква информация можете да видите в общ преглед на чатове?
Онлайн посетители
Онлайн посетителите представляват броя посетители, които в момента преглеждат уебсайта Ви. С тази функция можете лесно да се свържете и да им кажете, че сте готови да им помогнете, ако е необходимо. Освен това, можете да промените съобщението си. Секцията за онлайн посетители в LiveAgent предлага важна обща информация, която може да ви помогне, преди да се протегнат.
Нека да разгледаме един пример;
Сара е на ценовата ти страница за известно време, като препише същата информация. Това е чудесна възможност да се свържете с тях, за да ги уведомите, че сте там, ако те се нуждаят от допълнителна информация. Проактивен, но не досаден подход.
Посетители в опашка
Прегледът на разговорите ви дава и броя на посетителите, които чакат да разговарят с вашите агенти по обслужване на клиенти. В резултат на това можете лесно да откриете дали вашата подкрепа има достатъчно агенти за да се справят с броя на посетителите в опашката.
Чата посетителите
Друга голяма особеност на Чатове преглед е, че сте в състояние да видите броя на чата посетителите.
Налични агенти
Вижте колко агенти са на разположение за чат и бързо откриване, ако те са достатъчно служители на смени. Тази функция се свързва тясно с посетителите в опашка. Тези две могат да дадат на мениджъра ви преглед, за да анализира ситуацията бързо и след това да действа по съответния начин.
Действителна уеб страница (URL) на посетителя
Разберете бързо и лесно какви URL адреси преглеждат посетителите ви и колко време са прекарали там. Повече информация, която вашите агенти имат, толкова по-добре могат да предоставят услуги / поддръжка. Може например да откриете, че някои URL адреси се нуждаят от подобрение, за да осигурят по-добра практическа работа на клиентите.
Пример:
Ако потенциален клиент/посетител е на страницата за плащане за дълго време, проактивната покана за чат може да помогне на вашия екип по продажбите да приключи сделката. От друга страна, вашият екип може да открие проблем с повтарящия се опит на клиентите по време на пътешествието на клиента. Можете да анализирате тези ситуации просто като навигирате до общ преглед на чатове в LiveAgent.
Референт
Искате ли да разберете дали посетителите идват от рефера? Преглед на разговорите може да ви кажа точно това. Например, ако имате много посетители от препращащ, където сте предоставили отстъпка, можете проактивно да достигнете и попитайте дали те се нуждаят от повече информация за офертата.
Име на агента
Научете от къде идват вашите посетители. И повече информация за вашите клиенти/ посетители, толкова по-добре може да бъде вашето обслужване на клиенти.
Карта на посетителите
Вижте онлайн посетителите, които разглеждат уебсайт на картата (червена марка) и посетителите разговарят с агенти (синя марка).
Забележка: *Google започна да таксува използването на вградения API на Google. Затова, за да имате правилно показана карта на посетителите, ще трябва да създадете профил за таксуване в Google Maps Platform.
Какви са функциите за общ преглед на чатовете?
Преглед на чат разговора между агент и посетител
Проактивно покани посетител да чат (поканата за чат ще се покаже на посетителя на страницата, която преглежда)
Приемете и започнете да чатите с посетител, който чака в опашката
Бизнес предимства:
- Ефективност на работния поток за обслужване на клиенти
- Удовлетвореност на клиентите
- Спестява време
- Преживяване на клиентите
Are you ready to improve your customer service?
Try out LiveAgent for 14-days free and be one step ahead of your competition.
Пример за истински живот
На снимката по-долу можете да видите, че има 3089 онлайн посетители. Има няколко агенти, които си говорят с посетителите. Например, агент Дмитро разговаря с клиент от Франция и Германия едновременно.
Можем също така да видим за какво агентите разговарят с посетителите, като кликнете върху бутона за око. Освен това, ние също така можем да кликнете върху бутона ръка, за да поканите посетителите да разговарят с вас.
Можете също така да видите посетител от Испания, който разглежда уеб страницата:”https://support.ladesk.com/“. Под тази информация има предишна уеб страница, от която клиентът е осъществявал достъп до уебсайта Ви. В този случай е: “https://google.es/”. Ако обаче погледнете клиента, наречен Амелия, можете да видите, че ако няма такава информация. В резултат на това тя ще се покаже като NO REFERRER.
Ресурси на базата на знанието
За да научите повече, прочетете как да създадете бутон за чат на живо – LiveAgent.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Искате да подобрите репутацията си на пазара?
Подобрете репутацията си на пазара с LiveAgent. Управлявайте клиентските запитвания лесно и повишете удовлетвореността!