LiveAgent предлага възможност за добавяне на онлайн тикет история в изходящите имейли.

Верификация на онлайн тикет историята:
- Ако е включена, потребителят трябва да влезе в профила си, за да прочете историята на тикета
- Ако е изключена, всеки може да прочете онлайн историята на тикета
Как изглежда онлайн историята на тикета

Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"