Уморени ли сте от превключване между интерфейси, за да помогнете на клиентите си? Прекарването на време в търсене между платформите може да намали удовлетвореността на клиентите и да накара вашите агенти да подчертаят.
За да осигурите изключително обслужване на клиентите, трябва да имате подходящите инструменти за вашите агенти. Те са първите хора, с които клиентите влизат в контакт. В резултат на това вашите агенти създават имиджа на марката или, с други думи, възприятието на клиентите на вашата фирма.
Вашите представители на клиенти имат властта или да създават дълготрайни взаимоотношения, или да загубят клиенти от състезанието.
LiveAgent е сложен софтуер за помощно бюро, който е лесен за ползване. Тя позволява на вашите агенти да се справят с всички запитвания на клиентите от едно място. Системата има повече от 170 функции които да помогнат на вашите агенти да осигурят плавен CX. Един от тях се нарича онлайн посетители
Какво представляват онлайн посетителите?
Това е раздел / функция на LiveAgent, където можете да видите всички посетители онлайн сърфиране вашия сайт на един екран. Така че, можете да проверите кои сайтове те разглеждат и колко време са прекарали там. Освен това, можете да намерите препратките на посетителите, IP адрес и страна, за да помогне да се подготвите преди разговор в чата.
Една програма за проследяване на клиенти може да бъде ценно допълнение към вашия набор от инструменти за поддръжка на клиенти, тъй като ви позволява да управлявате и проследявате заявки от тези онлайн уеб посетители. Като разберете тяхното поведение, можете да осигурите по-персонализирана и ефективна поддръжка.
Как можете да използвате функцията за онлайн посетители?
Функцията за онлайн посетители е донякъде подобна на Google Анализ или други платформи, които ви показват данни за посетителите на уебсайта Ви. Не е нужно да сменяте платформите, когато искате да имате бърз преглед на посетителите си онлайн.
Освен това, секцията за онлайн посетители е чудесен източник на информация за вашите агенти, преди агентите да започнат да разговарят с клиентите. Тъй като можете да използвате проактивни покани в LiveAgent,, можете да използвате тази информация по-късно или веднага в разговора, за да осигури възможно най-добрите CX.
Какво можете да видите в секцията “Онлайн посетители”?
- Страна на посетителя
- Време
- IP адрес
- Реалният сайт на посетителя
- Препращащ посетител
Как можете да поканите посетителите да разговарят?
Вашите агенти могат да ги поканите да чатят, като кликнат върху бутона Start Chat. След това, можете да изберете правилния чат прозорец на покани от падащия списък (поканата за чат се показва на страницата, която посетителят в момента разглежда).
Ползи:
- Преглед на текущия Ви трафик на уебсайта
- Източник на информация
- По-добър проактивен подход за чат
- Повишена удовлетвореност на клиентите
- По-добър работен процес на агент
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 30-days free of charge. No credit card details required!
Безплатен чат на бюрото за помощ:
Проследяване на чата
Ако искате да проследите цялата информация за чата в Google Analytics, за да видите въздействието на чата на живо на уебсайта Ви, имаме приставка, която ви позволява да синхронизирате информацията за чата.
Разберете LiveAgent информация, която можете да проследявате в Google Анализ.
Разпространение на чат
Уверете се, че агентите ви работят ефективно, като настроите маршрутизиране на чат в LiveAgent. Например, можете да присвоите произволно агенти или да създадете организиран работен поток. По този начин, те могат ефективно да се справят с клиенти чат запитвания.
Научете повече за опциите за разпространение на чата – LiveAgent.
Активни покани за чат
Тази функция е тясно свързана с онлайн посетителите. Това е ефективен начин да достигнете до вашите посетители онлайн и да им предложите помощ, ако е необходимо.
Научете повече за LiveAgent – Проактивни покани за чат.
Ресурси на базата на знанието
Ако искате да знаете повече, прочетете за Как да създадете онлайн чат бутон.
Открийте идеалния начин за управление на чатове на живо с LiveAgent. Поддържайте 43 езика, настройвайте време за прехвърляне и неактивност, и използвайте функции като история на разговорите и активни покани за чат. Възползвайте се от безплатен пробен период и подобрете ефективността на вашия екип още днес!
Наблюдавайте клиентите си през цялото време
Открийте силата на LiveAgent - водещият софтуер за проследяване на клиенти! Лесно управлявайте клиентските заявки, интегрирайте с над 130 платформи и подобрете удовлетвореността на клиентите си. Започнете безплатния си тестов период без нужда от кредитна карта и издигнете обслужването на клиента на ново ниво!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!