LiveAgent предлага възможност за добавяне на онлайн тикет история в изходящите имейли.
Верификация на онлайн тикет историята:
- Ако е включена, потребителят трябва да влезе в профила си, за да прочете историята на тикета
- Ако е изключена, всеки може да прочете онлайн историята на тикета
Как изглежда онлайн историята на тикета
Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Тикет/Информация за клиента (CRM)
Открийте как LiveAgent може да подобри вашето обслужване на клиенти с мощна CRM система, съхраняваща цялата важна информация за клиентите ви. Интегрирайте разширения, преглеждайте предишни тикети и създавайте бележки за бързо и ефективно решаване на клиентските проблеми. Започнете безплатен 14-дневен пробен период без ангажименти!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!